- Waardering
- 3.529
Maakt ook niet uit, voor de wetenschappelijke backing zijn er genoeg dingen op internet te vinden. Ik kijk het meer als vermaak en hun ervaring te zien, ze hebben soms nog wel wat handige tips.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Maakt ook niet uit, voor de wetenschappelijke backing zijn er genoeg dingen op internet te vinden. Ik kijk het meer als vermaak en hun ervaring te zien, ze hebben soms nog wel wat handige tips.![]()
Mannen, ik heb een vraagje.
Ik ga vanavond waarschijnlijk uit gaan.
Men eetwindow loopt van 14uur tot 22uur.
Nu ben ik wel van plan om na tien uur nog wat te drinken.Nu ook niet overdreven ofzo.
Waarschijnlijk 3-4 whiskycola.
Iemand hiermee ervaring? Ik veronderstel dat het niet alles gaat verpesten als het bij deze ene keer blijft? In hoeverre mate moet ik hiermee rekening houden? En zijn hier ergens bronnen over.
Hoe doen jullie het trouwens als jullie uitgaan? Niets van alcohol?
Karma voor de hulp uiteraard!
Antwoorden zoals drink geen alcohol had ik zelf ook wel kunnen bedenken dus laat die maar achterwege
Zorgen dat je je eiwitten binnenkrijgt, en je kh en zeker vet-inname van die dag beperken.Mannen, ik heb een vraagje.
Nu ben ik wel van plan om na tien uur nog wat te drinken.Nu ook niet overdreven ofzo.
Iemand hiermee ervaring? Ik veronderstel dat het niet alles gaat verpesten als het bij deze ene keer blijft? In hoeverre mate moet ik hiermee rekening houden? En zijn hier ergens bronnen over.
Antwoorden zoals drink geen alcohol had ik zelf ook wel kunnen bedenken dus laat die maar achterwege

Nee ik bedoelde dat ik je aanraad om dit te doen i.p.v. wat je nu doet.
Dit ->
"Je eerste maaltijd is best een grootte maaltijd, in termen van macronutrients..., je kan beter die groente tussendoor doen. "
---------- Post toegevoegd Fri 24 Aug 2012 om 17:13 ----------
Ze delen gewoon hun ervaring over IF, dat is wel nuttig, brosience heeft er niet veel mee te maken.
tis gewoon grappig, door hun heb ik ook mijn PHD in Brosience gehaald, I am certified.
Het was meer dat ik dat gebruik als filler om het honger gevoel weg te houden. Mannen, ik heb een vraagje.
Is het een idee om een krachtdoel te stellen zoals +10kg op squat bench dead en dan te veel eten tot je dat haalt, en dan weer cutten terwijl je die nieuwe kracht behoud?
kreeg zonet een mailtje van me trainingspartner die op vakantie is en heeft ook IF toegepast omdat het gemakkelijker zou zijn.
Hij doet een 16 uur vasten en 8 uur refeed en hij verteld me dat hij tijdens het vasten absoluut geen honger gevoel heeft, maar als hij aan zijn refeed begint (wat uit 1200 kcal bestaat heb ik begrepen) dan heeft hij een uur na de maaltijd wel een enorme honger.
Nu vroeg ik me af, is dat bij jullie ook zo?
Dus totaal geen honger gevoel tijdens het vasten maar wel ontzettende honger na een uur eten.
kreeg zonet een mailtje van me trainingspartner die op vakantie is en heeft ook IF toegepast omdat het gemakkelijker zou zijn.
Hij doet een 16 uur vasten en 8 uur refeed en hij verteld me dat hij tijdens het vasten absoluut geen honger gevoel heeft, maar als hij aan zijn refeed begint (wat uit 1200 kcal bestaat heb ik begrepen) dan heeft hij een uur na de maaltijd wel een enorme honger.
Dus totaal geen honger gevoel tijdens het vasten maar wel ontzettende honger na een uur eten.
Ik ben me gaan realiseren dat honger hebben meer een mentale kwestie is.kreeg zonet een mailtje van me trainingspartner die op vakantie is en heeft ook IF toegepast omdat het gemakkelijker zou zijn.
, maar honger kun je dat natuurlijk niet noemen. Anderzijds kan ik ook zo een etmaal vasten zonder erge honger, zolang in maar afleiding heb.kreeg zonet een mailtje van me trainingspartner die op vakantie is en heeft ook IF toegepast omdat het gemakkelijker zou zijn.
Krijg vaak pas honger als ik begin met eten, dus herken het wel idd.
Rekenen jullie trouwens de koolhydraten van groentes mee in je macros?
groentes zoals,broccoli, champignons, komkommer, paprika, sla, tomaten, prei, ui, wortels. Zijn groentes die ik vaak gebruik![]()
Rekenen jullie trouwens de koolhydraten van groentes mee in je macros?
groentes zoals,broccoli, champignons, komkommer, paprika, sla, tomaten, prei, ui, wortels. Zijn groentes die ik vaak gebruik![]()