Fitness Seller

Sticky Intermittent fasting

Alles tel mee, maar als je het een paar keer hebt berekend weet je het voortaan wel. In theorie komt het heel precies, helaas is de praktijk minder precies.. je neemt een keer extra de trap, moet een stukje om-fietsen.. en zo ineens heb je meer of minder Calorieën verbruikt dan al je groente....

ja maar geen krop sla bv dat ding is 11 cal per 100 gram lol...

of een komkommer lol

---------- Post toegevoegd Sun 26 Aug 2012 om 22:48 ----------

product eenheid kcal. eiwit koolh. vet
komkommer 100 gr. 8 1.0 1.0 0.0

van het weekend los gegaan met eten zeker elke dag 4 a 500 kcal boven onderhoud, vandaag maar weer verder gaan en de draad oppikken :)

van het weekend los gegaan met eten zeker elke dag 4 a 500 kcal boven onderhoud, vandaag maar weer verder gaan en de draad oppikken :)

Dat vind ik nog goed meevallen. Mijn onderhoud ligt op 2800 en als ik me zou laten gaan kom ik minstens op 4000 :P. Maar niets aan de hand, als je vandaag wat minder eet zit je zo weer 'on track'.

Nu dag 8 van IF en doe het met eetwindow van 4uur, het resultaat is ongelooflijk ik word zichtbaar elke dag droger en spieren lijken zelfs voller, ook in de gym heb ik meer energie als voorheen!

Nu dag 8 van IF en doe het met eetwindow van 4uur, het resultaat is ongelooflijk ik word zichtbaar elke dag droger en spieren lijken zelfs voller, ook in de gym heb ik meer energie als voorheen!

20/4 is inderdaad heel lekker. Eten tot je vol zit :D

Op rustdagen zit ik op 58% protein , 21% kh en vet.
Trainingsdagen 40% protein, 32% kh. en 28% vet.

Good or bad?

Bumpje!

Ik heb trouwens een eating window van 16/8 kan altijd nog worden bij geschroefd.
Ik eet van 16:00 tot 00:00

En nog een vraag, fatburner bij IF is dat verstandig?

Laatst bewerkt:
Ik vind persoonlijk je koolhydaten op trainingsdagen (te) laag en je vetten vrij hoog, zit je in een cal.tekort op trainingsdagen?

Op zich kijk ik niet naar macro's maar pak zelf 200gr KH op rustdagen en 400+ op trainingsdagen...

Fatburnertje kan geen kwaad, ik nam zelf wel eens in t begin om de honger te onderdrukken, en mentaal kan het je helpen. Qua echt afvallen scheelt het zo weinig dat je er niet aan hoeft te beginnen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.470
Ik vind persoonlijk je koolhydaten op trainingsdagen (te) laag en je vetten vrij hoog, zit je in een cal.tekort op trainingsdagen?

Op zich kijk ik niet naar macro's maar pak zelf 200gr KH op rustdagen en 400+ op trainingsdagen...

Fatburnertje kan geen kwaad, ik nam zelf wel eens in t begin om de honger te onderdrukken, en mentaal kan het je helpen. Qua echt afvallen scheelt het zo weinig dat je er niet aan hoeft te beginnen.

178 Cal/dag ... da's toch weer een flesje bier en een chocolaatje oid :)

Ik heb een vraagje over het gebruik van CLA tijdens IF. Ik eet vanaf 14.00 tot 20.00, 3 maaltijden. Wat zijn de beste momenten om CLA te nemen? Thanks

178 Cal/dag ... da's toch weer een flesje bier en een chocolaatje oid :)

40 dagen om een kilo vet extra te verliezen, gaat om een serieuze dosis, dus kost je ook nog eens minstens 40 euro aan serieuze fatburners, plus 2 kratjes bier....
Ik vind t de moeite niet!

---------- Post toegevoegd Mon 27 Aug 2012 om 14:13 ----------

Ik heb een vraagje over het gebruik van CLA tijdens IF. Ik eet vanaf 14.00 tot 20.00, 3 maaltijden. Wat zijn de beste momenten om CLA te nemen? Thanks

Niet!!! :p
Ik zelf en een aantal mensen in mijn omgeving hebben nooit iets van voordeel gemerkt met CLA suppletie.
Maar als ze op moeten, verdeel t gewoon, eerste en laatste maal of zo...

Rekenen jullie trouwens de koolhydraten van groentes mee in je macros?

groentes zoals,broccoli, champignons, komkommer, paprika, sla, tomaten, prei, ui, wortels. Zijn groentes die ik vaak gebruik :D

Wat ik graag doe is net iets onder onderhoud blijven en de rest opvullen met onbeperkte groenten die ik niet tel. Nu maakt het niet zoveel uit(op onderhoud), maar tijdens het cutten is het altijd wel fijn om iets te hebben wat je zo bont kunt maken als je zelf wilt. Toen ik IF deed had ik ook een tijd dat ik groenten als enige toeliet in de vastperiode.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.474
40 dagen om een kilo vet extra te verliezen, gaat om een serieuze dosis, dus kost je ook nog eens minstens 40 euro aan serieuze fatburners, plus 2 kratjes bier....
Ik vind t de moeite niet!

Meh, caffeine kost bijna niets.

Eu 4,40 / 100 gram ! ( http://www.bulkpowders.co.uk/caffeine.html )
en Eu 5.70 voor 100 gram egcg extract. ( http://www.bulkpowders.co.uk/green-tea-extract-powder.html )

Moet je toch wel enkele maanden mee toe kunnen voor een tientje (ex verzendkosten)

Zit er erg over na te denken om het toch te proberen.. echter ik werk van 7-17 uur, half zes eten eten met gezin. En ga pas trainen om 20:30-22:00, daarna na huis en me bed in.. zal ik toch na trainen een redelijke maaltijd innemen (ook al is het zo laat )bijv. Tonijnsalade met ei en ui ( lekker stinkuh) of eerder ap beginnen met de fast en na training niets meer nemen.

Dus van 22:00 tot 14:00 uur vasten en na training redelijke maaltijd.

Of

Van 18:00 uur tot 10:00 uur vasten.. en na avondeten niets meer eten ?

Zit er erg over na te denken om het toch te proberen.. echter ik werk van 7-17 uur, half zes eten eten met gezin. En ga pas trainen om 20:30-22:00, daarna na huis en me bed in.. zal ik toch na trainen een redelijke maaltijd innemen (ook al is het zo laat )bijv. Tonijnsalade met ei en ui ( lekker stinkuh) of eerder ap beginnen met de fast en na training niets meer nemen.

Of

Ik at toen ik 's avonds trainde altijd van 15-23, 15u kleine maaltijd, avondeten met de fam en na de training 50% van mijn dagelijkse macro behoefte.

Of

Of je nou IF gaat doen of niet, ga alsjeblieft veel/vooral eten ná je training. Ik heb jaren veel te weinig gegeten na de training (altijd om 10 uur klaar) en dat doet je geen goed.
Je zou je window kunnen beginnen rond 15:00 met een stevige maaltijd, dan neem je het diner wat minder (pre workout als bv 50g carbs en 50g eiwitten). Eens proberen hoe het werkt om je na je training vol te laden en niet zo lang daarna te gaan slapen.

Thanx heren, ga t zeker proberen..!
Ja zal mijn eten ervoor en erna beter gaan verdelen, bedankt voor de tip!

Vanaf vandaag begonnen met cleanbulk met IF

trainingsdag 2800-2900 kcal
rustdag 2600-2750
onderhoud 2550

Terug
Naar boven