- Waardering
- 366
- Lengte
- 1m85
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
been there, done that. En inderdaad, een slow ((c)lean) bulk is prima te doen. Recompen is echter een ander verhaal, maar misschien heb ik daar niet genoeg geduld voor.

Alle info verwart me nogal, heb er veel over gelezen, weinig begrepen misschien
Ik cut met 300cal onder onderhoud, 2-3x hiitcardio per week, 3x kt
Ik eet in een window van 8/16 en de carbs zoveel mogelijk carbs na m'n training.
Dat is een goede basis toch?
Ik doe nu gemiddeld 20 uur vasten elke dag, en dit is zeer makkelijk vol te houden. zelf nog makkelijker als wanneer ik 16 uur vast. 2x in de week gooi ik er ook nog eens een 24uur vast dag doorheen. erg leuk dit systeem en het werkt zeer goed!

HIIT is onnodig (en misschien zelfs te veel van het goede)
En eet je ook onder je onderhoud op KT dagen ?
recomp = recompositioning = een poging om "tegelijkertijd" spieren te winnen en vet te verliezen.
Hoeft niet nee. Maar in vergelijking boek ik persoonlijk meer resultaat vanaf 18 uur minimaal. niet dat ik bij 16u geen progressie heb. maar ik ben van nature een beetje ongeduldig en alles moet snel snel. ook vind ik het fijner om binnen 4 uur 2500 kcal naar binnen te mogen werken. het lijkt haast elke dag alsof ik cheat terwijl ik wel in VP daalHIIT is onnodig (en misschien zelfs te veel van het goede)
En eet je ook onder je onderhoud op KT dagen ?
recomp = recompositioning = een poging om "tegelijkertijd" spieren te winnen en vet te verliezen.
---------- Post toegevoegd Fri 7 Sep 2012 om 09:04 ----------
Als 16 uur vasten goed is moet 20 uur vasten wel beter zijn ... en 24 uur vasten NOG beter ... waarom niet 28 uur vasten ?
Meer is NIET beter![]()

ik train van 17:30 tot 18:30 en ja daarna naar huis, ik begin altijd met een dubbele whey shake en daarna begint het vreetfestijn idd.Ik vraag me af of er hier nog meer mensen zijn die s avonds trainen (ergens tussen 19:00-22:00)
En wat prop je er allemaal in na het trainen.? Hoeveel kcal, eiwitten, carbs etc.
En wacht je een uur na trainen of ga je naar huis en begint je vreetfestijn :-P

@wazzup: je vroeg En eet je ook onder je onderhoud op KT dagen ?
antwoord: ja
is dat met IF wel/niet goed als je cut?
Eten relatief vlak na het opstaan is dus niet aan te raden gezien de hoge cortisol niveau's.
Maar hoe moet dat na het trainen dan? Als opstaan al stress geeft wat doet een avond-sessie trainen dan wel niet!?
Las iets over anabolic window ergens namenlijk maar dat lijkt me dan tamelijk achterhaalt, of in ieder geveal niet aan te sluiten op IF(??).
Misschien snap ik het helemaal verkeerd hoor..

Hahaha neeheeeeee..... Dat crash diet is alweer 2-3 maanden voorbij hoor....
Maar heb wel je adviezen opgevolgd en zoveel gelezen en geleerd, maar dat ik er bijna mijn werk van kan maken haha
Ik vraag me af of er hier nog meer mensen zijn die s avonds trainen (ergens tussen 19:00-22:00)
En wat prop je er allemaal in na het trainen.? Hoeveel kcal, eiwitten, carbs etc.
En wacht je een uur na trainen of ga je naar huis en begint je vreetfestijn :-P

Even een snelle, korte vraag mbt IF.
Stel je window is van 12:00 tot 20:00, hoe zit het dan met het welbekende kwarkje vlak voor het slapen gaan?
Eten relatief vlak na het opstaan is dus niet aan te raden gezien de hoge cortisol niveau's.
Maar hoe moet dat na het trainen dan? Als opstaan al stress geeft wat doet een avond-sessie trainen dan wel niet!?
Las iets over anabolic window ergens namenlijk maar dat lijkt me dan tamelijk achterhaalt, of in ieder geveal niet aan te sluiten op IF(??).
Misschien snap ik het helemaal verkeerd hoor..
Even een snelle, korte vraag mbt IF.
Stel je window is van 12:00 tot 20:00, hoe zit het dan met het welbekende kwarkje vlak voor het slapen gaan?