- Waardering
- 2.136
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 22%
Ik heb dat hele protein verhaal eens aan Martin zelf gevraagd toen hij me begeleidde en zijn antwoord was dat 150gr eiwit per dag ook prima te doen zou zijn voor spierbehoud bij naturels, alleen in een cut heeft hoog eiwit dus hele andere voordelen zoals trage afbraak, minder vet opslag, etc.Om eerlijk te zijn vind ik al die "ik doe het al een week en ik zie duidelijk verschil dus het werkt" meldingen een nogal hoog BRO gehalte hebben. Fijn dat het je bevalt hoor, maar stel de definitieve conclusies nog even uit. (niet dat ik er aan twijfel dat het werkt hoor)
---------- Post toegevoegd Mon 10 Sep 2012 om 09:29 ----------
Ik doe ook maar een 200-220 gram of zo, maar goed ik moet toegeven dat spiermassa momenteel niet mijn prioriteit heeft. Gewicht is even belangrijker (ivm hardloopwedstrijdje) en krachtsverlies moet beperkt worden (14 singles deadlift (OK, rack lift) met 2xbw bevalt me wel, alhoewel die fail op de 15e me wel tegen staat, maar dat was denk ik vooral mentaal, 5 kilo minder ging wel nog UP voor 6 singles)
Oh wacht, ik zit nu op 80 kilo... dus dan is 200 ineens 2.5*BW gewordenNever mind....
Hoe doen jullie dat met omega's trouwens? Martin raad 2gr per dag aan. Nemen jullie dit in 1x of over de dag genomen. Zelfde vraag voor calcium sub inname...