Hiresh
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 42
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 9%
Heb sinds vorige week me voeding aangepast op IF. En heb het idee dat ik nog steeds geen hol afval met IF. Me kcal behoefte laten berekenen op de sportschool, in zitmode verbruik ik 2100kcal bmr. En dat x 1.375 ofzo is 2800kcal - 500kcal = 2300kcal en dan kom ik aan qua vet. Dus nog meer gekort tot 2000kcal en als ik in de spiegel kijk lijkt me inham bij me buikspieren ook langzaam minder te worden. Dus het lijkt of ik nog meer aankom qua vet.
Moet ik me kcal nog minder maken? Of kan het zijn dat IF niet werkt bij iedereen?
Mijn voeding nu:
Postwork out:
70gr whey 340kcal
6 volkoren bruin 480kcal
1 blikje tonijn 130kcal
100gr kipfilet (broodbeleg) 120kcal
6 rijstwafels
15gr pindakaas
3 gekookte eieren (zonder geel)
70gr whey
Soms nog 70gr brinta door shake
Ook soms banaan en pruimen
Dit is wat ik zo'n beetje naar binnen doe op een dag. Weet geen groente, maar dit is ook traindagen. Op niet traindagen minder eten dus geen rijstwafels....
Misschien morgen even langs sportschool en weer even wegen en kijken wat hij aangeeft. Ik blijf op de 18% vet zitten al 8 weken............ gewicht zakt soms en dan even stil en gebeurd geen hol hahajaja
Wat doe ik fout.......
Je activity factor is dus gewoon te hoog. Het is geen kwestie of IF werkt of niet. Kcal deficit = afvallen. Niet afvallen = geen kcal deficit.
Ik zeg NIET dat je minder moet gaan eten. Je moet je activity factor dus opkrikken (actiever zijn tijdens je sport of buitenom je sport)