MuscleMeat

Sticky Intermittent fasting

break the fast 14:00 > 1185 [prot: 111 / carbs: 50 / vet: 58]
pre-wo 18:00 > 669 [prot: 57 / carbs: 58 / vet: 23]
post-wo 21:15 > 786 [prot: 82 / carbs: 66 / vet: 24]

Ik eet clean, amper snelle suikers op 20gr dextrose na post-wo, behoorlijk wat rauwkost/groente.
Qua proteine: 70gr isolaat, de rest kwark, kip, gehakt, eieren, karnemelk, tonijn.
Qua vet: olijolie extra virgin, cocosolie, gemengde noten.
Qua carbs: zilvervliesrijst, volkoren pasta, havermout, zelden brood.

Op trainingsdagen eet ik bovenstaande, op rustdagen 2.500 cal. (wat minder carbs).
En dan de carbs zoveel mogelijk tijdens breaking the fast.

Op rustdagen eet je je eerste maaltijd hoog in eiwitten en kcal algemeen, dat is goed

Op trainingsdagen eet je NA je training?

Toch wel ca 50-60% van je totale kcal en hoog in eiwitten en koolhydraten?

Op rustdagen eet je je eerste maaltijd hoog in eiwitten en kcal algemeen, dat is goed

Op trainingsdagen eet je NA je training?

Toch wel ca 50-60% van je totale kcal en hoog in eiwitten en koolhydraten?

Ik eet op trainingsdagen idd NA m'n training.
Maar zoals je ziet ongeveer slechts 1/3 van m'n totaal qua cal. en ook 1/3 qua eiwit en carbs.

Moet wel zeggen dat ik vanaf jan 2012 een crash dieet heb gedaan met 1000kcal per dag. Dat voor een paar maanden, daarna langzaam iets meer gaan eten. En ook gaan trainen, dus kan het zijn dat me lichaam daar een klap van heeft gekregen?

Een klap? Wellicht, maar dat hoeft niet perse!
Heb t zelf namelijk ook gedaan, daarna 2 maanden stabiel op gewicht met normaal gezond en vers eten en daarna weer gaan trainen en met IF begonnen..

Ik boek nu wel resultaten met IF, me taille slankt nog af, zie langzaamaan meer spieren doorkomen en kracht gaat niet achteruit eerder vooruit.

---------- Post toegevoegd Wed 19 Sep 2012 om 14:02 ----------

Ik eet op trainingsdagen idd NA m'n training.
Maar zoals je ziet ongeveer slechts 1/3 van m'n totaal qua cal. en ook 1/3 qua eiwit en carbs.

Na je training wordt 50-60% aangeraden. Ik eet na trainen ca 1300-1400 kcal

Ik ben ca 21:00 uur thuis van trainen

Snel vraagje.

Vandaag bijvoorbeeld een k*t lange dag en drukke dag gewerkt. Ik eet normaal van 13:00 tot 21:00. Maar vandaag is het door het hele drukke zo gegaan:

14:00
2 cheeseburgers & 1 hamburger. Zo'n 800-900kcal

17:00
120gr aardappels
2 zalmburgers, geen idee hoeveel
200gram bonen (ben ik as we speak mee bezig)

Dit is verre van wat ik normaal eet. Het is gewoon even een k*t dag qua eten. Hoeveel maakt zo'n dag uit? Het is een rustdag vandaag.

Onmeetbaar klein verschil.

Had ik niet beter die mac kunnen laten voor wat het is en langer door vasten? Zodat ik een keer een 20uur vast heb ofzo?

Had ook gekund ja. Sommigen vasten standaard 1 of 2x 24 uur in een week. Een keer een paar hamburgertjes kan ook geen kwaad.

Had ik niet beter die mac kunnen laten voor wat het is en langer door vasten? Zodat ik een keer een 20uur vast heb ofzo?

Tis gebeurd, pas je voeding vandaag eraan aan.

1.Wereld vergaat niet..
2.Je wordt niet dik overnight
3.je spierballen vallen er niet af ;)

Relaxxxxxx

Ik heb sinds gisteren ook caffeine van B&F in huis. Ik ben altijd een ramp in opstaan. Nu was mijn plan om m'n wekker 10 minuten eerder te zetten dan een 200mg cap caffeine pakken die naast m'n bed staat. Nog even 10 minuten snoozen, even slapen.

Zou dit het opstaan vermakkelijken? (beetje offtopic)

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.731
Ik heb sinds gisteren ook caffeine van B&F in huis. Ik ben altijd een ramp in opstaan. Nu was mijn plan om m'n wekker 10 minuten eerder te zetten dan een 200mg cap caffeine pakken die naast m'n bed staat. Nog even 10 minuten snoozen, even slapen.

Zou dit het opstaan vermakkelijken? (beetje offtopic)

niet snoozen. (maar inderdaad, het duurt even voordat de caffeine begint te werken... dat is ook het idee achter de powernap nadat je een kop koffie hebt gedronken... ik dacht echter meer 30 minuten).

---------- Post toegevoegd Wed 19 Sep 2012 om 18:29 ----------

Snel vraagje.

Vandaag bijvoorbeeld een k*t lange dag en drukke dag gewerkt. Ik eet normaal van 13:00 tot 21:00. Maar vandaag is het door het hele drukke zo gegaan:

14:00
2 cheeseburgers & 1 hamburger. Zo'n 800-900kcal

17:00
120gr aardappels
2 zalmburgers, geen idee hoeveel
200gram bonen (ben ik as we speak mee bezig)

Dit is verre van wat ik normaal eet. Het is gewoon even een k*t dag qua eten. Hoeveel maakt zo'n dag uit? Het is een rustdag vandaag.

1/365 e van een jaar, 1/3650 als je het over 10 jaar bekijkt... meh.

Nou ik heb me vandaag aangemeld bij Tom Barten met een personal bodyplan. Ga 1okt beginnen, ik word er gewoon ziek van om steeds te proberen en dan spiermassa te verliesen en als ik meer eet weer aankom hahahaha

Laat hun het maar regelen en dan zie ik wel wat er gebeurd met me vet....

Nou ik heb me vandaag aangemeld bij Tom Barten met een personal bodyplan. Ga 1okt beginnen, ik word er gewoon ziek van om steeds te proberen en dan spiermassa te verliesen en als ik meer eet weer aankom hahahaha

Laat hun het maar regelen en dan zie ik wel wat er gebeurd met me vet....

Ik hoop dat ik t fout heb..... Maar ben bang dat t niks wordt!!!
Je vliegt van de hak op de tak, vraagt overal om hulp en advies. Ik ken Tom niet, maar wens m veel succes met jou ;)
Nogmaala: Bedoel t niet lullig, maar ik hoop dat ie je een goede spiegel voorhoudt!
Hoop dat je het tegendeel bewijst met super resultaten :D

Ik hoop dat ik t fout heb..... Maar ben bang dat t niks wordt!!!
Je vliegt van de hak op de tak, vraagt overal om hulp en advies. Ik ken Tom niet, maar wens m veel succes met jou ;)
Nogmaala: Bedoel t niet lullig, maar ik hoop dat ie je een goede spiegel voorhoudt!
Hoop dat je het tegendeel bewijst met super resultaten :D

Dit!

hoop ook dat het werkt, vooral als je al 9 maanden bezig ben en niets lijkt te werken de laatste tijd. Dus heb geen zin om nogmaals maanden weg te gooien van me leven en elke keer kcal verminderen om effect te krijgen.

Nu gewoon met serieuze hulp erbij en dan kijken we wel wat er gebeurd. Paar kennisen van me hebben het ook gedaan en waren echt geript na 9 weken. Dus het werkt wel, en ik ben benieuwd wat ze voor mij kunnen doen.

hoop ook dat het werkt, vooral als je al 9 maanden bezig ben en niets lijkt te werken de laatste tijd. Dus heb geen zin om nogmaals maanden weg te gooien van me leven en elke keer kcal verminderen om effect te krijgen.

Nu gewoon met serieuze hulp erbij en dan kijken we wel wat er gebeurd. Paar kennisen van me hebben het ook gedaan en waren echt geript na 9 weken. Dus het werkt wel, en ik ben benieuwd wat ze voor mij kunnen doen.

Maanden weggooien van je leven. ??? Misschien moet je het iets minder serieus nemen.

wat doen jullie allemaal moeilijk ???

Ik heb tijdens mijn cut ook aan intermittent fasting gedaan en ging hier erg goed op, zo goed zelfs dat ik ook in mijn bulk intermittent fasting wil gaan doen.
Nu komt het probleem, ik heb net een week op onderhoud gegeten en dat ging net aan goed met eten. Ik zit elke keer echt bomvol, zo vol dat ik me misselijk voel.
Mijn eating window is op het moment van 12 tot 20 uur. Kan het kwaad als ik mijn eating window met 2 uur verleng, zodat ik om 10 uur 's morgens nog een maaltijd neem? Dan is mijn lichaam sowieso 14 in fasting state.

3000-4000 kcal in 8 uur kan makkelijk lijkt me?
Anders ga je junken

Terug
Naar boven