Fitness Seller

Sticky Intermittent fasting

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.763
Dus vitamine pillen nemen, die zijn beter omdat ik daardoor koolhydraten vermijd?
En dan fruit helemaal schrappen of verminderen..?

Alsof je geen 2 stuks fruit zou kunnen eten in een cut :rolleyes: gewoon rekening mee houden in je schema en er is niks aan de hand.

• #4.767
alsof je geen 2 stuks fruit zou kunnen eten in een cut :rolleyes: Gewoon rekening mee houden in je schema en er is niks aan de hand.

+1

(sterker nog, ik heb het vermoeden dat het je cut wel eens makkelijker zou kunnen maken.. een appel doet wonderen tegen honger)

Alsof je geen 2 stuks fruit zou kunnen eten in een cut :rolleyes: gewoon rekening mee houden in je schema en er is niks aan de hand.

+10

+1

(sterker nog, ik heb het vermoeden dat het je cut wel eens makkelijker zou kunnen maken.. een appel doet wonderen tegen honger)

Echt he.. IIFYM dan maakt het geen snars uit.. Alsof carbs zo slecht zijn jeezzz

@ND
Eet je op rustdagen minder?
Ik zag dat je je activiteiten op 1,55, is dit reëel? Wellicht te hoog? Wat doe je behalve 3 x p week sporten. Werk? School?

Gewoon fruit en groenten blijven eten in de cut! Ik eet al anderhalf jaar 2 stukken fruit per dag. Is lekker en gezond!

Tuurlijk...
Echt eten weglaten en in plaats daarvan een pil nemen...

+10

Echt he.. IIFYM dan maakt het geen snars uit.. Alsof carbs zo slecht zijn jeezzz

@ND
Eet je op rustdagen minder?
Ik zag dat je je activiteiten op 1,55, is dit reëel? Wellicht te hoog? Wat doe je behalve 3 x p week sporten. Werk? School?

Ja fruit hou ik er dus dan maar in, lijkt me toch wel erg goed en gezond als ik dat zo lees hier...

Goede! Ja eet op rustdagen al wel iets minder, maar ik zal daar beter op gaan letten komende tijd.
3x per week sporten kom ik niet meer aan momenteel, ik werk en ben daardoor vaak van 5:30 - 21:30 van huis. Waardoor ik twee keer per week nog kan sporten. (Maandag & Vrijdag). Misschien in het weekend nog toevoegen de komende tijd, hoop dat dat lukt. 1,55 is dan wellicht te hoog inderdaad. Niet aan gedacht. Bedankt!

Maar een goede multivitamine is toch beter want fruit is puur suiker.

Facepalm.png

Koud

Hebben julllie het ook koud tegen het einde van je vast? In de zomer heb ik er natuurlijk nauwelijks last van gehad, maar nu het weer kouder wordt merk ik dat ik het 's ochtends bij kantoorwerk behoorlijk koud heb. Na de lunch is dat opgelost, maar dan ben ik inmiddels al vier uur aan het werk. De verwarming hoger zetten moet kunnen maar ik ben vooral benieuwd naar andere mogelijkheden en oplossingen.

Had ik ook last van... Enige dat hielp was of bewegen of wachten tot het eetvenster :P

Ondertussen ben ik van IF afgestapt en weer 's ochtends gaan ontbijten. Heb dan toch meer energie tijdens mijn trainingen in de avond. Fasted trainen heeft voor mij nooit gewerkt.

• #4.780
Had ik ook last van... Enige dat hielp was of bewegen of wachten tot het eetvenster :P

Ondertussen ben ik van IF afgestapt en weer 's ochtends gaan ontbijten. Heb dan toch meer energie tijdens mijn trainingen in de avond. Fasted trainen heeft voor mij nooit gewerkt.

Waarom zou je meer energie hebben voor je avond training als je 's ochtends vroeg ontbijt ? Waarom niet gewoon iets eten voor je training ? Trainen op een lege maag is het andere uiterste, er zit een heleboel ruimte tussen lijkt me.

---------- Post toegevoegd Mon 24 Sep 2012 om 09:47 ----------

Hebben julllie het ook koud tegen het einde van je vast? In de zomer heb ik er natuurlijk nauwelijks last van gehad, maar nu het weer kouder wordt merk ik dat ik het 's ochtends bij kantoorwerk behoorlijk koud heb. Na de lunch is dat opgelost, maar dan ben ik inmiddels al vier uur aan het werk. De verwarming hoger zetten moet kunnen maar ik ben vooral benieuwd naar andere mogelijkheden en oplossingen.

Ik merk dat ik het überhaupt kouder heb met een lager vetpercentage. Maar na de middag loop ik altijd in een T-shirt rond (dat kan echter ook goed komen doordat ik met de lunch eerst train. Daar krijg ik het wel redelijk warm van).

Terug
Naar boven