- Waardering
- 2.136
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 22%
Ik train al behoorlijk lang volgens de 5/3/1 methode, de boring but big assistence gaat prima, zelfs fasted.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik train al behoorlijk lang volgens de 5/3/1 methode, de boring but big assistence gaat prima, zelfs fasted.
Ben geen professioneel bodybuilder en heb die ambities ook niet, probeer gewoon een mooie fysiek op te bouwen. Daarnaast ben ik student, wil gewoon lol kunnen blijven trappen. Drink wel minder nu ik in de cut zit (vorig weekend zelfs geen druppel gehad, best een prestatie mij kennende).
Maar verder let ik er inderdaad wel op dat ik iets minder calorieen en koolhydraten binnenkrijg als ik weet dat ik die avond ga drinken.

Oh ik ook niet hoor en ik ben zelf ook niet heilig.
Maar als je het al bij voorbaat in het schema zet geef je jezelf eigenlijk een vrijbrief voor die dag toch?

Combinatie van hoog volume naast je zware werksets met wekelijks verzwaren is niet echt een goede combo als je in een calorie deficit zit.
Plus als je het boek van Wendler hebt gelezen weet je dat hij ook af raadt, zeker met de BBB template.
Gonadan klaagde dat hij niet door een fasted training heen kwam en ik suggereerde dat het door het grote volume van zijn training kwam.

Klopt ja, dat was een discussie die wij hadden. Maar volgens mij liep er een parallelle discussie en zijn die nu verstrengeld geraakt. Bij mij lijkt het meer te komen omdat ik onvoldoende rust neem.
@Mister10: Wat wil je zeggen met deze post? Of is het gewoon om te lachen?![]()
@Mister10: Wat wil je zeggen met deze post? Of is het gewoon om te lachen?![]()

But research is emerging to suggest eating little and often is healthier for us, and that we should be having as many as nine meals every day.
Ik zat net weer eens te gluren op ergogenics.org en er staan weer wat leuke onderzoekjes op, pulsiname van eiwitten.
http://www.ergogenics.org/eiwitpuls-geeft-anabole-prikkel.html
http://www.ergogenics.org/pulstoediening-versterkt-anabole-werking-eiwitten.html
http://www.ergogenics.org/eiwitpulsconcept-werkt-niet-bij-twintigers.html
die site neem ik persoonlijk niet egt serieus. heb ooit een keer gelezen dat een ui je test verhoogd en nog meer van die bullshit onderzoeken.
Je moet ook kijken hoe praktisch een opzet is voor het gros van de mensen. Ik weet niet wat voor dag besteding jij hebt, buiten je bodybuilding activiteiten.
9x eten is voor mij onhandig en komt slecht uit, grote kans dat ik de opzet niet dagelijks kan gaan hanteren.
Plus het gevaar van 9 kleine maaltijden is dat je snel zal over-eten, niet echt praktisch in een cut. Denk dat een van de grote voordelen van LeanGains is dat je minder tijd hebt om te veel kcal binnen te krijgen. Kan natuurlijk ook in je nadeel zijn als je wilt bulken.
(en in de cut overeet je inderdaad sowieso niet... tenzij je het fout doet)