Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom eet je 7 belegde rijstwafels?! Rijstwafels zijn bedoeld om iets te knabbelen te hebben terwijl je weinig kcal mag nemen, niet om massaal naar binnen te stouwen met hoog-calorisch beleg...
Mijn schema zag er als volgt uit:
08.30 uur 10gr BCAA
09.30 uur trainen
11.00 uur klaar met trainen en BCAA
13.00 uur eten 1100kcal (kip - 70gr whey eiwit - eieren - tonijn - wrapp - water -sinasappelsap)
15.30 uur rijstwafels 7 stuks (pindakaas kipfilet boter)
16.00 uur 70gr whey eiwit
17.30 uur 90gr brinta met water met klein beetje whey voor smaak
Supps:
B&F bodybuildingpack vitamine
BCAA poeder en tabs
Whey eiwit van B&F
Creatine van B&F
Ik kwam als een malle aan met 2300kcal dus gekort naar 2000kcal en dan ging ik lekker iets minder dan een kg per week. Trainde elke dag een uur elke spiergroep 1 x per week.
Bij mij begon het pas na 2 a 2,5 week, moe geen kracht meer om te trainen. Maar ik ben al vanaf 6 jan 2012 bezig met dieet. Dus misschien is mijn lichaam wel helemaal op nu, en deed het IF bij mij de stekker eruit trekken met lichaamelijk werk enz....
Het intermittent fasten bevalt mijzelf ook goed. Het mooiste is om 1,500 calorien in 1 maaltijd naar binnen te werken.
Net even dit:
- 300 gram bieflappen
- 500 gram aardappel schijfjes
- spinach
- 2 whey scheppen
Echt ziek om zoveel te eten. Heerlijk!!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat een onzin! Ik eet ook vaak genoeg rijstwafels post workout.
---------- Post toegevoegd Fri 28 Sep 2012 om 17:39 ----------
Waarom neem je zo veel whey? Je lust zeker geen kwark?
Trainde elke dag een uur elke spiergroep 1 x per week.
Lol @ Swagger! Enig idee waar de afkorting Swag vandaan komt?
Ik at geen kwark omdat het zuivel is en daar een dikke huid van krijg. Dus dat had ik er uit gegooit. Vandaar de extra Whey,
Maar ben nu van de IF af en zal er nooit meer aan beginnen. Helaas voor mij verkeerd gegaan en hou het wel bij 6x per dag een beetje.
Ik at geen kwark omdat het zuivel is en daar een dikke huid van krijg. Dus dat had ik er uit gegooit. Vandaar de extra Whey,
Maar ben nu van de IF af en zal er nooit meer aan beginnen. Helaas voor mij verkeerd gegaan en hou het wel bij 6x per dag een beetje.
SWAG is an acronym for Secretly We Are Gay! Gebruikt in de jaren 60 om elkaar duidelijk te maken dat ze gay waren onder dat anderen dat hoorden.

Hahah. Geniaal.
Effe over iets anders. Hebben jullie nog steeds een normale coïtus-drive met Intermittent Fasting? Het valt mezelf op dat ik de laatste weken gewoon minder drive heb.