Wil hier vanaf maandag 8 oktober mee beginnen.
Heb de volgende e/k/v verhoudingen etc (schema per dag opgesteld, ivm school en werk. dan hoef ik niet zo veel na te denken over de verdeling).
Onderhoud is ongeveer 2850. Ik train op ma/wo/vr zoals je wss wel kunt zien. Wat vinden jullie hiervan?
Woensdag en donderdag ben ik tussen 9.30 en 14.30 niet thuis ivm school. Ik heb vrijdag en zaterdag als werkdagen meegenomen (beginnen om 18u). Mocht ik vrij zijn zal ik gewoon het schema volgens maandag (trainen) of dinsdag (rust) volgen.
(
http://i50.tinypic.com/25u6snq.jpg )
Ben dit topic aan het doorlezen (zit op p104) en heb meerdere sites etc al doorgekeken. Heb echter nog een paar vragen:
1. Ik snap het refeed gedeelte nog niet helemaal. Ik zit nu op een vp van ongeveer 16,5% en wil cutten naar zo'n 11 a 12%, voordat ik weer met bulken begin. Moet ik dan ook nog steeds een refeed dag per week inplannen? En zo ja, hoe moet ik die dag dan invullen kwa eten?
2. Kunnen zoetjes in thee of koffie kwaad? Ik neem aan van niet, aangezien er 0,0004 kcal in een zoetje zit ofzo, maar ik dacht ik vraag het eten.
3. Mijn window is van 13u-21u. Soms moet ik op vrijdag en/of zaterdag echter al om 18u beginnen met werken, waardoor mijn window veel korter is. Kan ik als ik om 18u moet beginnen, de dag erna bv om 11u al starten met eten? Dan zou ik dus gewoon ontbijten. Vraag is dus eigenlijk; is het niet ontbijten een belangrijke factor? Of gaat het puur om de duur van het vasten steeds? Want tussen 18u en 11u zitten dus 17u.
Hopelijk wil een van jullie hier, al dan niet gedeeltelijk, op reageren!