AndroidHealthClinic

Sticky Intermittent fasting

Ik ga het allemaal wel weer volledig uitrekenen etc, maar dat is meer om mij zelf weer te trainen in wat nu waar precies in zit. Hopelijk tegen de tijd dat ik tussen de 8-10% zit en ga recompen/leangainen kan ik het dan allemaal wat losser doen.
Ik eet trouwens 2 maaltijden per dag heel strict en met avondeten eet ik met mijn gezin, dus dat kan van alles zijn. Mijn vriendin wil wel weer een low carb dieet volgen, dus meestal komen de maaltijden wel goed uit. Als het opeens een keer pizza is, corrigeer ik dat met mijn laatste maaltijd vaak.

Is het een idee om een IF maaltijd ideeen topic te starten? Misschien wel handig? Wat denk jij Wazzup?

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.902
Ik ga het allemaal wel weer volledig uitrekenen etc, maar dat is meer om mij zelf weer te trainen in wat nu waar precies in zit. Hopelijk tegen de tijd dat ik tussen de 8-10% zit en ga recompen/leangainen kan ik het dan allemaal wat losser doen.
Ik eet trouwens 2 maaltijden per dag heel strict en met avondeten eet ik met mijn gezin, dus dat kan van alles zijn. Mijn vriendin wil wel weer een low carb dieet volgen, dus meestal komen de maaltijden wel goed uit. Als het opeens een keer pizza is, corrigeer ik dat met mijn laatste maaltijd vaak.

Is het een idee om een IF maaltijd ideeen topic te starten? Misschien wel handig? Wat denk jij Wazzup?

Ik zie het nut er niet van in. Een maaltijd is een maaltijd, ik zie niet in wat nu precies een IF-maaltijd zou moeten zijn.

Vanmiddag weet het een en ander uitgerekend op advies van enkelen hier.
Ik doe momenteel 2x per week KT (meer red ik niet ivm werk helaas)

Daar heb ik ook mijn schema op proberen aan te passen.
Het is de bedoeling om het laatste buikvet weg te krijgen met IF.

Ik wil graag weten wat jullie hier van vinden, dan kan ik vervolgens een voedingsschema maken.

Kan iemand hier nog iets nuttigs over zeggen misschien?

IF cacluator.jpg

Laatst bewerkt:
Ik zie het nut er niet van in. Een maaltijd is een maaltijd, ik zie niet in wat nu precies een IF-maaltijd zou moeten zijn.

Omdat de meeste mensen met hun macro's zitten te puzzelen en dan soms hele rare combo's gaan eten. Als mensen leuke post workout maaltijden neerzetten met de macro's erbij...maar goed misschien denk ik te moeilijk.

Kan iemand hier nog iets nuttigs over zeggen misschien?

Ja hoor! Mooie kleurtjes!

Ga je nou serieus eerst in je eigen topic vragen om een reactie erop, antwoorden krijgen en dan hier weer van voor af aan beginnen..?

Wat wil je horen dan? Want blijkbaar blijf je vragen totdat je jouw gewenste antwoord krijgt?

Nogmaals eiwitten wat lager 200-220 (op rust en trainingsdagen)
Vetten hoger ca 1 gr per kg op rustdagen
Vetten ietsje hoger op trainingsdagen ( op 50/60 gr zetten ofzo)

Hard trainen en niet de hele als een obsessief persoon naar je onderbuik kijken...

Reken je voeding goed uit en Eet goed en hou het een maand vol, werkt t niet, dan herberekenen en is er blijkbaar iets niet goed berekend.

Zoals men al 100x zegt buikvet gaat gewoon erg moeilijk weg..

Laat over een half jaar maar wetennof je progressie hebt

Laatst bewerkt:
Cool! Heb in mijn Google docs mijn officiële guide terug gevonden van mijn tijd als client bij Martin! Dus het officiele document wat hij destijds voor me heeft samengesteld.
Ik ben weer even lezen. :D

Heb hier zeker wel interesse in :)

Ja hoor! Mooie kleurtjes!

Ga je nou serieus eerst in je eigen topic vragen om een reactie erop, antwoorden krijgen en dan hier weer van voor af aan beginnen..?

Wat wil je horen dan? Want blijkbaar blijf je vragen totdat je jouw gewenste antwoord krijgt?

Nogmaals eiwitten wat lager 200-220 (op rust en trainingsdagen)
Vetten hoger ca 1 gr per kg op rustdagen
Vetten ietsje hoger op trainingsdagen ( op 50/60 gr zetten ofzo)

Hard trainen en niet de hele als een obsessief persoon naar je onderbuik kijken...

Reken je voeding goed uit en Eet goed en hou het een maand vol, werkt t niet, dan herberekenen en is er blijkbaar iets niet goed berekend.

Zoals men al 100x zegt buikvet gaat gewoon erg moeilijk weg..

Laat over een half jaar maar wetennof je progressie hebt

Ik probeer de mensen te bereiken die hier ervaring en verstand van hebben. Ik acht het niet verstandig om blind af te gaan op één antwoord.
Ik ben dus al een half jaar bezig en heb geen progressie geboekt dus daarom wil ik dit ook juist weten ;)

Ik probeer de mensen te bereiken die hier ervaring en verstand van hebben. Ik acht het niet verstandig om blind af te gaan op één antwoord.
Ik ben dus al een half jaar bezig en heb geen progressie geboekt dus daarom wil ik dit ook juist weten ;)

Ohw?

Leden,

Ik schaar me nog maar onder beginners, aangezien ik sinds maart dit jaar (2012) de sportschool ingedoken ben.
Momenteel ben ik druk bezig mijn voedingsschemagoed op orde te krijgen en
ben ik al een aantal weken met IF (Intermittent Fasting) bezig.

Maandag heb ik voor het eerst gesquat. Voorheen deed ik vanalles wat in de sportschool, dat wil ik nu gestructureerder aanpakken.

Mijn doel is om eerst het laatste buikvet weg te krijgen zodat ik me weer 'goed'/'beter' in m'n vel voel.

Ik hoop hier mijn motivatie te vinden en kennis op te doen, in dit topic wil ik mijn voortgang bijhouden.
:sly:

---------- Post toegevoegd Thu 4 Oct 2012 om 15:11 ----------

Lol

Hij leest hier mee! :D

Maar er staat niets in wat al niet op zijn blog staat hoor. Meer voor mij wat hij destijds (bij bijna dezelfde stats voor mij) voor mij uitgerekend had. Destijds stond er wel een hoop in, of in ieder geval duidelijker beschreven, wat er niet op het blog stond. Hij is nu bezig om te onderzoeken er een besloten/pay site van te gaan maken begreep ik van zijn facebook post.

Ik heb trouwens een Fattrack Gold Premium huidplooi meter (top ding) en zat wat voorbeeld filmpjes te zoeken over de 3 punts meting. Misschien leuk ze te delen?

http://www.youtube.com/watch?v=ZH2M0LNn4hk
http://www.youtube.com/watch?v=J94W4_rL-IY&feature=relmfu
http://www.youtube.com/watch?v=HWdcdQ208PA&feature=relmfu

Zal me straks even meten om te kijken hoe erg het nu werkelijk is. :D

Edit: Net gemeten --> 14.9%; Chest fold 8.6mm, Ab fold 21mm, Leg fold 18.2mm. Valt niet tegen, dacht zelf eerder richting de 16-17% te zitten. Zal me de komende dagen nog een paar keer meten en dan zondag de baseline meting te doen, gewicht en BF, zal dan maandag echt gaan starten (zal dat in mijn eigen log posten).

Laatst bewerkt:
Die video tutorial gebruik ik ook! In welke formule geef je dan de metingen in (website)?

Ja ik ben al een halfjaar bezig maar heb geen progressie geboekt wat betreft dat, en ben mede daarom gestart met IF.
Inmiddels ben ik enkele weken onderweg met IF.

Graag geen zaken door elkaar halen :)

Ohw

Post van 10 augustus (bijna 2 maanden geleden)

Even om vooroordelen weg te nemen, ik ben niet iemand die alleen traint voor z'n sixpack.

Inmiddels worden de bovenste 'vier' blokjes zichtbaar maar het onderste buikvet blijft maar zoals het is.

Ik eet op 'rustdagen' al ongeveer 500cal onder onderhoud en soms doe ik daarbij nog lichte cardio.

Ik ben nu 2,5 week bezig met IF.

Maar ben al maanden aan het trainen, zowel KT als cardio en hou ook al maanden rekenng met m'n voeding. (de gezonde voeding)

Hebben jullie tips of opmerkingen over wat ik misschien wel of niet moet doen?
Ik vraag me af of ik wel op de goede weg ben want er lijkt weinig verandering in te komen..???

Doe wat met de tips die je al bijna 2 maanden krijgt en train goed..

Doe IF goed.. Lees leangains.com goed door en als je het niet snapt dan nog een keer... Alles staat daar en hier icm onze comments

Ohw

Post van 10 augustus (bijna 2 maanden geleden)

Doe wat met de tips die je al bijna 2 maanden krijgt en train goed..

Doe IF goed.. Lees leangains.com goed door en als je het niet snapt dan nog een keer... Alles staat daar en hier icm onze comments

Gast, serieus verdiep je dan ook écht als je zo specifiek commentaar wilt geven. Ik ben de eerste x na een aantal weken weer gestopt en heb het recent weer opgepakt.

Omdat de meeste mensen met hun macro's zitten te puzzelen en dan soms hele rare combo's gaan eten. Als mensen leuke post workout maaltijden neerzetten met de macro's erbij...maar goed misschien denk ik te moeilijk.

Wat ik zelf lastig vind zijn low carb dagen met genoeg eiwit.

Verstandig inderdaad, er wordt namelijk geen auteursrechtelijke documentatie gedeeld op internet, de e-police pakt je dan namelijk binnen no time op.

oh ja, verwijder je ook even je mp3'tjes en natuurfilms.

Terug
Naar boven