Fitness Seller

Sticky Intermittent fasting

Ik doe nu zo'n 5/6 weken IF en het bevalt me nog steeds zeer goed. Maar deze vrijdag tot en met zondag heb ik echt effe een cheatweekend genomen. Gegeten waar ik zin in had wanneer ik zin had. Nu vraag ik me af: Hoevaak hebben jullie 1 of meerdere cheatdagen? Dit is m'n eerste in die 5/6 weken.

Eens per maand, uitgerekend vandaag :D
FB training gehad, nu koekjes chocola appeltaart en vanavond spaghetti :)

naar mijn weten is recomp op +- het zelfde gewicht blijven, maar je spier/vet ratio verhogen.

Anyway, ga er ook eens terug aan beginnen. Sta op een 114-115kg vanwege medicatie, gisteren mee gestopt. Heb zelfs een klein buikje gekregen.

Beginnende gyno er ook van gekregen, dus zet ik er 10mg nolvadex naast.

Voor de rest wat ephedrine en nicotine via kauwgom.

Dieet zal vooral uit vis bestaan en broccoli.

net gewogen na teh poop, 112.0kg.

Ziet er al pakken beter uit, buikje is weg en bovenste 4 abs staan er terug door, sta ook pak voller, vooral schouders/bovenrug/lats. Libido is nog steeds niet op normaal peil, puffy nips helemaal weg.

Laatst bewerkt:
net gewogen na teh poop, 112.0kg.

Ziet er al pakken beter uit, buikje is weg en bovenste 4 abs staan er terug door, sta ook pak voller, vooral schouders/bovenrug/lats. Libido is nog steeds niet op normaal peil, puffy nips helemaal weg.

Nice! En vp gedaald van-naar?

test ik niet. Ik ga uit van buikomtrek, maar die ga ik maar terug beginnen nemen vanaf -110kg.

test ik niet. Ik ga uit van buikomtrek, maar die ga ik maar terug beginnen nemen vanaf -110kg.

Groot gelijk vind het vp meten zelf wel klote om te doen en twijfel soms aan de uitslagen.

Buik omtrek zegt bij mij echter -3cm in 6 weken IF dus daar ben ik tevree over :)

nou, ik heb in het verleden toch met if 12cm eraf gekregen op korte termijn. Weet niet meer hoeveel, maand dacht ik.

Maar ik cut meestal diep, ipv x onder onderhoud.

nou, ik heb in het verleden toch met if 12cm eraf gekregen op korte termijn. Weet niet meer hoeveel, maand dacht ik.

Maar ik cut meestal diep, ipv x onder onderhoud.

Mijn ervaring met IF is ook dat je behoorlijk onder onderhoud kunt gaan zitten zonder problemen zoals massa en krachtsverlies. Martin liet me destijds ook 0,8-1kg per week cutten.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.949
Ik ben nu zo mager dat mijn weightlifting riem (size M) niet meer goed past.. moet er nu een handdoek tussen doen om hem weer een beetje lekker op spanning te krijgen... tssss...

Ik ben dus niet meer medium, maar small... :(

---------- Post toegevoegd Mon 8 Oct 2012 om 11:33 ----------

Mijn ervaring met IF is ook dat je behoorlijk onder onderhoud kunt gaan zitten zonder problemen zoals massa en krachtsverlies. Martin liet me destijds ook 0,8-1kg per week cutten.

Vond je al die rust tussen die paar setjes RPT niet vreselijk saai ? Ik vind het verschrikkelijk de hele tijd te moeten wachten totdat ik eindelijk weer een setje mag gaan doen.

---------- Post toegevoegd Mon 8 Oct 2012 om 11:34 ----------

Ik doe nu zo'n 5/6 weken IF en het bevalt me nog steeds zeer goed. Maar deze vrijdag tot en met zondag heb ik echt effe een cheatweekend genomen. Gegeten waar ik zin in had wanneer ik zin had. Nu vraag ik me af: Hoevaak hebben jullie 1 of meerdere cheatdagen? Dit is m'n eerste in die 5/6 weken.

3 keer per week :)

Ik ben nu zo mager dat mijn weightlifting riem (size M) niet meer goed past.. moet er nu een handdoek tussen doen om hem weer een beetje lekker op spanning te krijgen... tssss...

Ik ben dus niet meer medium, maar small... :(

---------- Post toegevoegd Mon 8 Oct 2012 om 11:33 ----------

Vond je al die rust tussen die paar setjes RPT niet vreselijk saai ? Ik vind het verschrikkelijk de hele tijd te moeten wachten totdat ik eindelijk weer een setje mag gaan doen.

---------- Post toegevoegd Mon 8 Oct 2012 om 11:34 ----------

3 keer per week :)

Haha, held!

Tja, ik zit nu op rust - 20 en met training op onderhoud, tenminste dat dacht ik..

Maar ik kom volgens mij langzaam gewicht aan :O maar as. zondag ff checken (weegmoment)
Als ik aankom maar bij buik cm's verlies en bij andere plekken omvang gain zoals armen, schouders, vind ik het best (en dat lijkt nu t geval te zijn)

Rpt is inderdaad vreselijk saai. Wat doe jij dan met de sets na je 1e en zwaarste set wazzup?

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

---------- Post toegevoegd Mon 8 Oct 2012 om 12:18 ----------

Tja, ik zit nu op rust - 20 en met training op onderhoud, tenminste dat dacht ik..

Maar ik kom volgens mij langzaam gewicht aan :O maar as. zondag ff checken (weegmoment)
Als ik aankom maar bij buik cm's verlies en bij andere plekken omvang gain zoals armen, schouders, vind ik het best (en dat lijkt nu t geval te zijn)
Lijkt me vrij onwaarschijnlijk, tenzij je pas net bent begonnen met trainen.

Vandaag begonnen hiermee. Window is 13u-21u. Kom meestal rond 10/11u uit bed dus gaat niet heel moeilijk worden denk ik :p. Zal woensdag en donderdag wat lastiger worden, aangezien ik dan om 8.30u me bed uit moet om naar school te gaan. Mja dat zien we dan wel weer.

Begin iig met deze stats:
1,90m
82,6kg (vvm 69,8kg)
vp% 15-15,5%

Onderhoud is ongeveer 2900 cal
Voeding op trainingsdagen (ma/wo/vr) is 2750 cal (-5%) (e/k/v = 32/46/22)
Voeding op rustdagen is 2150 cal (-25%) (e/k/v = 36/35/29)

Ben erg benieuwd!

Lijkt me vrij onwaarschijnlijk, tenzij je pas net bent begonnen met trainen.

De meetlint liegt niet... Or does it.. Dan krijgt ie gelijk billenkoek als ik thuis ben.

Seriously though, opnieuw begonnen met trainen na jaren niets. ik heb wel s getraind maar nooit goed en constant denk in totaal max 2 jaar verdeeld over 10 jaar, waarvan de laatste 2/3 jaar niet.

Op dat moment waren mijn redenen(smoesjes) :

Geld
Geen tijd
Andere hobbies

Truth is, ik was gewoon niet gefocussed. Had de drive niet..

Maar goed rest staat in me LOG

Ik heb die RPT training maar even gedaan, hij zegt zelf ook dat als je een trainingsregime hebt waar je hard op gaat met zware compounds dan moet je dat gewoon lekker blijven doen. Ik ben toen Wendlers 5/3/1 weer gaan doen na 2 maandjes RPT. :D

Die RPT style vond ik voor mijn zwakke chins wel handig, ik overweeg dit ook weer te gaan doen later in mijn cut als mijn chins achterblijven. Verwachting is echter dat mijn chins in reps vooruit gaan door mijn lagere bw. ;)

ik ben nu voor de 2de keer bezig met IF sinds deze week, hiervoor IF een paar weken in de zomervakantie gedaan en toen ben ik aan mn nieuwe opleiding begonnen en alles is toen een beetje in het slob geraakt. Nu alle schema's netjes gemaakt en ben nu 3 dagen bezig met super veel motivatie en plezier.

Ik wil graag een fullbody schema als trainschema, zelf goede ervaring met stronglifts icm pullups en dips is dat aan te raden?

ik ben nu voor de 2de keer bezig met IF sinds deze week, hiervoor IF een paar weken in de zomervakantie gedaan en toen ben ik aan mn nieuwe opleiding begonnen en alles is toen een beetje in het slob geraakt. Nu alle schema's netjes gemaakt en ben nu 3 dagen bezig met super veel motivatie en plezier.

Ik wil graag een fullbody schema als trainschema, zelf goede ervaring met stronglifts icm pullups en dips is dat aan te raden?
Zolang jij grote compounds in je schema hebt en zwaar traint (niet alleen 20 reppers pompen) dan is dat prima.

@mitchel112

Als je het mij vraagt moet je gewoon een schema pakken dat je lekker vind trainen. IF = intermittent fasting. Het heeft niet direct iets te maken met training, alleen met eten.

inderdaad gewoon alleen de compounds (stronglifts) en ik wil dips en pullups toevoegen 3xfailure en wanneer ik 3x10-12 haal gewicht toevoegen.

dus workout A krijgen pullups erbij en workout B dips

3x failure is misschien wat veel. Ik zou de eerste 2 keer tot failure-1 pakken.

Terug
Naar boven