Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als er eten in je maag zit gaat een deel van je energie naar het opnemen van voedsel.
Ben geïnteresseerd in IF maar heb een fysiek zwaar beroep, is dit alsnog te doen? Werk als opperman in de bouw en ben dus de hele dag aan het tillen..
Maar dan zou je wel genoeg carbs moeten eten de avond ervoor en niet te laat de dag erna fasted trainen.
Want ik merk dat als ik te laat fasted train de dag erna, dat ik ook minder presteer.
Vb vandaag pas fasted getraind om 1 u na een fast van 13 u.
Als ik dan een uur of 4 vroeger kan trainen, heb ik dat niet zo
Denk wel dat ik het aan kan om 3100 kcal te eten in 8 uur maar ben eerder bang voor spierverlies wanneer ik werkWeet ik niet, omdat je veel verbruikt op een dag moet je nòg meer eten in die ~8 uur. Als je maag dat aankan, sure. Zou het een paar weken proberen.
Denk wel dat ik het aan kan om 3100 kcal te eten in 8 uur maar ben eerder bang voor spierverlies wanneer ik werk
Nice. Dan zal ik nu is een schema maken. Post hem vanavond! Bedankt!Denk niet dat je je daar zorgen over hoeft te maken, mits je genoeg binnen krijgt in je window. 3100 moet goed te doen zijn ja. Nogmaals, zou het gewoon een week of 4 proberen. De eerste 14 dagen (waarschijnlijk korter) zijn het zwaarst.
Ben geïnteresseerd in IF maar heb een fysiek zwaar beroep, is dit alsnog te doen? Werk als opperman in de bouw en ben dus de hele dag aan het tillen..