Fitness Seller

Sticky Intermittent fasting

wrm zou je bulk doen met 6/18?
wat is daar het nut van

ja diezelfde vraag kan ik jou dus stellen: waarom 8?
jij gaat er vanuit dat er een verschil is (in effect) tussen een window van 6 en een window van 8 uur als je bulkt.
ik vraag waarom je dat denkt.

ja diezelfde vraag kan ik jou dus stellen: waarom 8?
jij gaat er vanuit dat er een verschil is (in effect) tussen een window van 6 en een window van 8 uur als je bulkt.
ik vraag waarom je dat denkt.

Je kan beter 8-10u window hebben op trainingsdagen, dan ben je ook wat langer anabool.

Bovendien is het ook makkelijker om je kCals binnen te krijgen.

Zijn er mensen die bulken met IF die een verschil merken met een gewone bulk?

Of blijft het gewoon zo dat het puur praktische voordeel geeft?

Zijn er mensen die bulken met IF die een verschil merken met een gewone bulk?

Of blijft het gewoon zo dat het puur praktische voordeel geeft?

Heb jij tijd om kilo's voedsel binnen te krijgen binnen 4 uur succes zou ik zeggen voor bulken adviseer ik het niet voor cutten is het wel goed aangezien je vet reserves verbrand en je stofwisseling als de malle draait!

3500 kcal in 4 uur proppen is super easy hoor.. (ja clean) Heb ik ook echt geen moeite mee. Denk alleen niet dat je dan het volle principe van lean gains hanteert bij een window van 4 uur. Ik zit zelf op 9/15. Toch nog een concept van fasting in de bulk hanteren vind ik heerlijk omdat ik dus 3 uber grote 1500 kcal maaltijden heb.

Ik heb nu 8/16 ingepland bij het cutten, maar komt veelal neer op 4-6/20-18.

Op trainingsdagen op onderhoud of iets eronder, en dat krijg ik zonder problemen naar binnen hoor.

Als ik ga bulken gooi ik op niet trainingsdagen mijn eetwindow naar uurtje of 4 en op trainingsdagen naar uurtje of 10-12.

Wat is je kcal inname op trainings en rustdagen dan? Hou je percentages aan of zit je gewoon 500 kcal per dag boven onderhoud (zal wel niet gezien je windows)?

@ kevinson : is de hele fasting dan niet op zeep als je voordurend je windows verschuift??

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.173
thx!!! heel infovolle topic deze :)

Wat is je kcal inname op trainings en rustdagen dan? Hou je percentages aan of zit je gewoon 500 kcal per dag boven onderhoud (zal wel niet gezien je windows)?

Op trainingsdagen rond de 3600 momenteel en op rustdagen 2200. Niet echt meer bulk momenteel, maar kleine recomp. Op echte bulk zit ik op 3800/2600 met een onderhoud van 3000-3100.

Zoals al gezegd en voor zover ik weet is vasten gewoon vasten.

Ik dacht dat het punt van IF oa was dat het aantoonde dat 6 maaltijden per dag niet nodig zijn, en dat het niets uit maakt hoe vaak je op een dag eet etc? Of begrijp ik dan iets verkeerd.

Niet echt, tis meer voor lean gains of vetverlies.

Ik heb nou al veel artikelen gelezen over IF zowel Engels als Nederlands, maar 1 ding is me nog niet duidelijk en het zal ook wel een domme vraag zijn, maar als ik IF gebruik om te cutten moet ik dan gewoon nog steeds 500kcal onder onderhoud eten? Of eet je nou gewoon precies het aantal kcal wat je nodig hebt?

Terug
Naar boven