AndroidHealthClinic

Sticky Intermittent fasting

wtf 16 uur lang niet eten,
dan heb je vast een slechte adem :P

Een lege maag kan zorgen voor een slechte adem, dat hebben velen dan ook in de ochtend.

Pfff, ik word gek van mijn omgeving die maar blijft zeggen dat het kei slecht is voor je om "niet te ontbijten". Mijn moeder blijft maar aan m'n hoofd zeuren en enkele maatjes op school blijven beweren dat om de 2 a 2,5 uur het beste resultaat levert ( deze tikken dan ook wel bijna de 100kg aan )

Ik poets 3x per dag mijn tanden, 's morgens ook mondwater en als ik de deur uit ga neem ik kauwgompjes en toch blijf ik uit mijn muil meuren tot ik wat gegeten heb. Zeer irritant :')

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.207
Pfff, ik word gek van mijn omgeving die maar blijft zeggen dat het kei slecht is voor je om "niet te ontbijten". Mijn moeder blijft maar aan m'n hoofd zeuren en enkele maatjes op school blijven beweren dat om de 2 a 2,5 uur het beste resultaat levert ( deze tikken dan ook wel bijna de 100kg aan )

tja, vasten is niet anabool.

---------- Post toegevoegd Wed 14 Nov 2012 om 14:47 ----------

Ik poets 3x per dag mijn tanden, 's morgens ook mondwater en als ik de deur uit ga neem ik kauwgompjes en toch blijf ik uit mijn muil meuren tot ik wat gegeten heb. Zeer irritant :')

roken en koffie zijn ook rampzalig (om maar te zwijgen over een keto-dieet)

tja, vasten is niet anabool.

---------- Post toegevoegd Wed 14 Nov 2012 om 14:47 ----------

roken en koffie zijn ook rampzalig (om maar te zwijgen over een keto-dieet)

Ik rook niet en ik drink geen koffie :) Ketose is ook geen sprake van.

Meer vezels eten :)

Crap, nog meer? :(
Zit momenteel op:
300gr (ongekookt) zilvervliesrijst ~ 20 gram vezels
100gr brinta ~10.5 gram vezels
+ noten, groente en whatever.

Inmiddels ruim een maand bezig met IF en moet zeggen dat er geen enkel sprake is van krachtverlies. Ik merk zelfs dat wanneer ik nuchter train ik meer energie heb

Crap, nog meer? :(
Zit momenteel op:
300gr (ongekookt) zilvervliesrijst ~ 20 gram vezels
100gr brinta ~10.5 gram vezels
+ noten, groente en whatever.

Tong schrapen en gorgelen met zout/mond water, is zon beetje alles wat je kunt doen naast mondwater en kauwgom.

Suiker vrije kauwgom, mint thee en tandenpoetsen will do..

Tong schrapen en gorgelen met zout/mond water, is zon beetje alles wat je kunt doen naast mondwater en kauwgom.

I'm screwed, ligt waarschijnlijk een kip te rotten in mijn maag of zo :roflol:
Agh jammer dan, zolang het maar niet iedere dag is.

Toch bedankt.

Ik heb tegenwoordig ook n tongschraper, scheelt n stuk bij mij.
Ook spoel ik na t poetsen met cb12 (soort mondwater) verkrijgbaar bij de drogist

Hier ook een tongschraper. Die heb ik echt nodig. :p

Terug
Naar boven