MuscleMeat

Sticky Intermittent fasting

Jullie zijn gek man.(geen diss)
Als je wakker wordt heb je toch trek???
Jullie eten pas om 12uur?
Ken geen 1 BB die zo eet.
Alleen maar omdat het makkelijk is?

Waarom zie je weinig prof BB'ers die zo eten:

Het is nogal moeilijk om 5k kcal in 8 uur tijd te eten (clean). Bovendien wordt daar veel gejuiced, dus kun je uberhaupt de vergelijking moeilijk doortrekken. Het dogma van vasten wordt langzamerhand doorbroken...:)

Precies, in de cut zie ik mijn prestaties in de gym ook als graadmeter voor spierverlies. En ik gebruik elke dag creatine monohydraat, en dit kan voordelig zijn in de cut.
Creatine houdt vocht vast dan maak je inderdaad goeie gains in VVM.

Probeer het een keertje zou ik zeggen
Nee dankje en dan 2,5jaar ****ing hard werk door het putje trekken. :roflol:

Valt me op dat allemaal van die lichtgewichten hier er zo over te spreken zijn.

Allemaal mensen met weinig lichaamsvet, door het gunstige effect van vasten op leptine...

• Topic Starter Topic Starter
Creatine houdt vocht vast dan maak je inderdaad goeie gains in VVM.

alleen als je er mee begint, niet als je eenmaal verzadigd bent (althans dan komt er niets meer bij.. begonnen met creatine terwijl je begint met cutten geeft inderdaad een scheef beeld).

volgens mij...........
als je gewoon gezond eet, en goed traint, komt alles goed terecht

ik ben hier vandaag mee begonnen.. lijkt me ideaal!

ben in ca. 2,5 maand 16 kg kwijtgeraakt.. veel te snel dus en ik vrees dat er wel een aantal kg aan spiermassa bij zit maargoed.. dat was onwetendheid en daarbij kan ik nogal eigenwijs zijn

wil nog 4 kg eraf maar ik sta de laatste weken stil (al zegt de spiegel dat ik nog steeds vooruitgang boek).. ga nu IF proberen omdat ik het met eten echt moeilijk heb.. 6 keer op een dag een beetje eten schiet echt niet op.. het zit continu in je hoofd van oh wanneer mag ik weer wat eten.. en dan eet je 2 sneetjes brood en heb je nog steeds honger.. heb de laatste tijd van die momenten dat ik het niet meer trek en ik me helemaal vol vreet

dus IF lijkt me wel chill.. met een time window van 14:00 tot 22:00 uur waarbij ik rond 19:30 train.. hoop dat het met de honger een beetje mee gaat vallen

Intermittent Fasting valt voor mij toch best lastig te combineren met uitgaan. Zoals vandaag: voor 14:00 mijn 2000kcal naar binnen gewerkt. Ga ik om 0:00 naar een discotheek, en word ik om 0:30 eigenlijk op een sneaky manier gedwongen bier te drinken, want mijn kameraad was jarig...En ja, ik weigerde dit, en voelde me schuldig, en had toch nog mijn glas leeg gedronken. Later had ik wel een shotje geweigerd, alleen heb ik het idee hier geen vrienden mee te maken...

Hoe gaan jullie hier mee om?

Haalt een paar glazen cola light je uit je fasted state? Hier zit namelijk amper calorieen in.

Intermittent Fasting valt voor mij toch best lastig te combineren met uitgaan. Zoals vandaag: voor 14:00 mijn 2000kcal naar binnen gewerkt. Ga ik om 0:00 naar een discotheek, en word ik om 0:30 eigenlijk op een sneaky manier gedwongen bier te drinken, want mijn kameraad was jarig...En ja, ik weigerde dit, en voelde me schuldig, en had toch nog mijn glas leeg gedronken. Later had ik wel een shotje geweigerd, alleen heb ik het idee hier geen vrienden mee te maken...

Ach die 1 dag dat je niet op IF zit maakt niet uit. Het doel is cutten neem ik aan? Die ene keer dat je dan "normaal" cut en niet met IF bezig bent is toch niet erg, afvallen zul je. Als ik uitga en ik kan niet anders dan stop ik gewoon de vast. 1 van de redenen die IF zo mooi maken is dat je niet meer geobsedeerd met voeding bezig bent, waardoor onze lieve sport niet in het gedrang komt met ons sociale leven.

Nee, maar ik vast dan toch wel 10u minder of zo. Ach, ik krijg mijn kcals binnen, en ja, ik gebruik IF voor cutten, maar ook voor bulken:)

Herkenbaar. Bier weiger ik niet meer, ja doordeweeks meestal, maar ik zou me in het weekend hier niet al te druk om maken.

Haalt een paar glazen cola light je uit je fasted state? Hier zit namelijk amper calorieen in.

Martin Berkhan (van leangains.com) zegt dat hij zich niet druk maakt om een paar calorieen in de fasted state. Hij drinkt zelf melk door zn koffie in zn vast dacht ik. Lightdrankjes, gewoon niet overdrijven, kan prima.

Eiwitten voor het uitgaan + na het uitgaan. Het enige wat ik echt niet doe is eten tijdens het uitgaan, dat gaat namelijk regelrecht naar je vetreserves.

Zojuist heel het topic doorgelezen en zeker de moeite waard!
Morgen ga ik ook beginnen met IF ik ben benieuwd!

Mooi meegenomen!
Cola-light!!!! :bierbang:

---------- Toegevoegd om 14:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:24 ----------

Mij lijkt IF ook gewoon veel fijner omdat ik echt een hekel heb aan kleine porties eten over heel de dag, ik eet liever grote maaltijden in een,
ook ben ik nu al een tijdje aan het cutten wel met resultaat 15 kg afgevallen zinds maart
met een minimun spierverlies, alleen nou moet ik zeggen dat ik vaak savond's een hongergevoel heb,
ik ga dit zeker proberen!

Mooi meegenomen!
Cola-light!!!! :bierbang:

---------- Toegevoegd om 14:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:24 ----------

Mij lijkt IF ook gewoon veel fijner omdat ik echt een hekel heb aan kleine porties eten over heel de dag, ik eet liever grote maaltijden in een,
ook ben ik nu al een tijdje aan het cutten wel met resultaat 15 kg afgevallen zinds maart
met een minimun spierverlies, alleen nou moet ik zeggen dat ik vaak savond's een hongergevoel heb,
ik ga dit zeker proberen!

Cafeïne + EGCG (groene thee extract) en ik moet mezelf bijna dwingen te eten, probeer het eens.

Reductil werkt beter:D

IF ook :D

Terug
Naar boven