- Waardering
- 52
- Lengte
- 1m99
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Komt zeer waarschijnlijk omdat je je stofwisseling omlaag haalt. Iets waar je tijdens een cut juist niet naar op zoek bent. Dan ben je lekker catabool bezig.Train momenteel op woensdag en donderdag rond een uur of 16:30 en op zondag in fasted state rond een uur of 11:00.
Lunch 12:00 is meestal iets van 1000 kcal. en avondeten 1500. Prima vol te houden. Totaal geen last van hongergevoel. Als ik de "conventionele" cut methode volg, dan verga ik altijd van de honger.
Ok dus dat verklaart het honger gevoel. Thnx weer wat geleerd.http://forum.dutchbodybuilding.com/...y-glucose-lipid-or-protein-metabolism-226471/
Het scheelt 57 kcal/dag, amper iets dus.

Dat geeft dit voorbeeld toch al aan. Als je vaker eet dan werkt je stofwisseling sneller vandaar het honger gevoel.
Als je dit soort zaken al in twijfel gaat trekken dan wens ik je verder veel succes met je cut.
Ok dus dat verklaart het honger gevoel. Thnx weer wat geleerd.
Lees nu pas dat het onderzoek maar 2 weken heeft plaatsgevonden. Geniaal onderzoek, cutten in 2 weken.![]()
Meten jullie ook heel goed jullie vetpercentages tijdens de cut om er zeker van te zijn dat je niet teveel VVM verliest?
Jullie zijn gek man.(geen diss)
Als je wakker wordt heb je toch trek
Jullie eten pas om 12uur?
Ken geen 1 BB die zo eet.
Alleen maar omdat het makkelijk is?