Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Nou vandaag is dus mijn eerst dag IF, gister avond om 22:00 laatste maaltijd gegeten en pas om 14:00 vanmiddag mijn eerst maaltijd weer nuttigen,
Ik moet zeggen dat ik best wel zin heb in een maaltijd nu Haha!
ik denk dat het gewoon meer gewenning is?
(vandaag om 12:00 mag ik alweer)ook bespeurde ik lichte hoodpijn, gelukkig drink ik nu ff genoeg en is de hoodpijn al weer bijna verdwenen,
Ook moet ik zeggen vanochtend had ik dus mijn ECA supp genomen op nuchtere maag, normaal doe ik dit tijdens mijn ontbijt en ik moet eerlijk zeggen dat ik nu wel weer een (energie boost) van de ECA krijg, dit had ik al een week niet meer,
nu maar geduldig wachten tot 14:00 en dan ga ik weer los![]()
Ja dat is inderdaad ook wel zo, en ik weet gewoon wel bijna zeker dat dit voor mij werkt, want normaal zit ik heel de dag ''honger'' te lijden dan wel iets minder dan op dit moment maar het went vanzelf, en wanneer je de gehele dag door trek hebt krijg je naar mijn mening eerder de neiging naar zoetige verwennerij.Bij veel mensen wel. Ik had er zelf een paar dagen behoorlijk last van, maar vanaf toen heb ik eigenlijk weinig last. Uiteraard heb ik nu ik dit typ een beetje trek en zou ik best wat lusten, maar die "hunger-pangs" verdwijnen doorgaans en voor je het weet zie je ineens dat je nu alweer iets moet gaan eten(vandaag om 12:00 mag ik alweer)
Ondanks het ''hongergevoel'' voel ik me wel scherp, opgewekt, en niet lamlendig inderdaad, ben ook blij dat ik mn eten meer rondom mijn training kan plannen, ik train namenlijk veel beter na een stevige maaltijd.Zelfs zonder supps voel ik me al behoorlijk energiek (in tegenstelling tot wat ik verwacht had, had verwacht eerder lusteloos te zijn), maar supps hakken er harder in inderdaad (heeft Martin ook wel eens iets over gezegd).
Wek voordeel zie jij daarin?Zijn er nog meer hier die wel ontbijten, maar dan de lunch overslaan, zo heb je 2 kortere vastenperiodes van ieder 8-10 uur.
Niet ontbijten leidt tot overeten later op de dag (of 2 dagen later). Dit gaat op voor de overgrote meerderheid van mensen.. er wordt niet voor niets op gehamerd dat mensen moeten ontbijten als ze willen afvallen.Wek voordeel zie jij daarin?
en word daardoor het effect niet anders danwel vermindert denk je?
Ik snap 2 om 2 weken ook niet. Bulken gaat over het algemeen minder snel dan cutten, oftewel je wordt steeds lichter, of je bulkt als een malle. Het lijkt me verstandiger om 6 om 2 weken te doen, een cyclus van ongeveer 2 maanden. Vaak wisselen tussen bulken en cutten zorgt er wel voor dat je steeds weer moet omschakelen, misschien kun je dus wel beter 12 om 4 weken doen, of 18 om 6.@ swafcore : Waarom 2 weken bulk, 2 weken cut? Wil je hiermee een droge fysiek behouden en pure spiermassa kweken?
Ik dacht dat het voordeliger was om een langere periode (zo'n 8 maand) te bulken en daarna een maand of 2 te cutten?
Het niet eten in de ochtend lijdt tot een vorm van chagrijnigheid die heel veel weg heeft van wat je tijdens een ketodieet ervaart. Dat kan soms positief werken omdat het alert houdt, maar niet iedereen is er van gediend dat je soms iemand wilt kielhalen.
Wel ontbijten en dan KH uit fruit halen, haalt daar de scherpe randjes af.
Het niet eten in de ochtend lijdt tot een vorm van chagrijnigheid die heel veel weg heeft van wat je tijdens een ketodieet ervaart. Dat kan soms positief werken omdat het alert houdt, maar niet iedereen is er van gediend dat je soms iemand wilt kielhalen.
Wel ontbijten en dan KH uit fruit halen, haalt daar de scherpe randjes af.