- Waardering
- 1.022
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 150kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

wil nu ook gaan starten met if maar heb een paar vraagjes:
sta nu op 16a17% werkt if dan ook voor in de cut omdat ik is heb gelezen dat je beter dan een gewone cut volgt?
en ik kan alleen maar savonds trainen tegen 18:30 hoe moet ik dit dan doen met eten ? want zou mijn window willen starten om 12:15 tot 20:15.
maar dan moet ik eigelijk al laat op de avond redelijk wat carbs eten is dit wel goed zo laat in de avond ?![]()
whatever.en waar stellen jullie je schema op in zo een gewoon exel document ?
hoe lang moet het fast-window volgens jullie minimaal zijn? ik ga nu een tijd proberen 21u-12u te fasten... op zich goed ervaringen met 21u-17u fast maar het is wel vrij onpraktisch in sociale situaties
hoe lang moet het fast-window volgens jullie minimaal zijn? ik ga nu een tijd proberen 21u-12u te fasten... op zich goed ervaringen met 21u-17u fast maar het is wel vrij onpraktisch in sociale situaties
Is dat wat je eet op trainingsdagen? Of bedoel je dat niet?
Nice job btw.
Puur alleen op kcalbehoefte maakt het niet uit. Voor je eiwitsynthese is het wel beter om je eiwitinname te spreiden over een paar uur.
Nee die zwart/wit pic was fasted, dit was met enkel die maaltijd op. Zegt verder niks, die zwart/wit pic is sowieso alleen voor de gein. Ik merk alleen dat mn aders soms minder goed of juist beter uit komen als ik bepaalde dingen heb gegeten of heb ondernomen.
ja wazzup als ik pas om 16:00 kan eten heb ik helemaal geen energie meer. en moet de dag nog doorkomen op school he!
Ik ga na SL ook RPT doen denk ik. De basis ken ik met de drie verschillende compound dagen, maar deed je veel assistance erbij?
).
ik denk ongeveer 17%.