Xto
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 152
- Lengte
- 1m82
hey ik wil nu ook gaan beginnen met if. mijn doel is nu voornamelijk om tegen de zomer naar 10% te gaan.
is dit haalbaar met -20 op rustdagen omdat ik ook nog voetbaltraining heb.
en -10 op trainingsdagen.
alleen ik twijfel of ik al zou beginnen met eiwitshakes en creatine omdat ik nog maar pas bezig ben met fitness, en het is nog maar beginnersschema.
dus niet echt zwaar.
maar nu lig ik voorlopig 3 weken stil omdat ik zwaar gekneusde ribben heb en niet veel kan doen.
wat raden jullie dan aan voorlopig gewoon de rustdag nemen? maar zit wel heel hoog in vet en redelijk laag in vet voor dit 3 weken te doen ?
kan ik mischien is een foto posten van mij nu omdat ik nergens tegoei mijn vetpercentage kan laten nemen met een tangetjeik denk ongeveer 17%.
schem's volgen nog
In zowel je PM's als hier typ je echt enorm onduidelijk. Het zou fijn zijn voor ons als je meer je best doet je zinnen duidelijk te formuleren als je van ons verwacht dat we je gaan helpen.
Ook heb ik je via PM al veel info gegeven. Het lijkt me verstandig eerst eens te beginnen voordat je je druk gaat maken over Creatine en allerlei andere randzaken. Zoals je Bodyfat, wat maakt het in godsnaam uit of je 18%, 20% of 15% hebt? Het gaat er om dat jij straks in de zomer er goed uit ziet (en je denkt dat dit zo is op 10%).
Begin gewoon ipv je druk te maken wat je exacte percentage is. Straks als je ripped bent zal niemand in je omgeving het ene moer schelen of je nu op 10 of op 9 procent staat, kerel.

ik denk ongeveer 17%.
).