- Waardering
- 42
Ik heb alleen geleerd door IF dat druk maken om te eten tussen 2u of lange tijd zonder eiwitten zitten niks uitmaakt. Kortom door IF was ik van alle broscience verlost.
Ook wat waard.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb alleen geleerd door IF dat druk maken om te eten tussen 2u of lange tijd zonder eiwitten zitten niks uitmaakt. Kortom door IF was ik van alle broscience verlost.
Ik zou me niet druk maken om het effect op je vast. Zorg ervoor dat je levels kloppen!
Ik heb even een vraagje, ik kan mij voorstellen dat het wat een vreemde vraag kan zijn.
Ik ben dus diabetes patiënt en soms heb ik een hogere bloedsuiker en dan spuit ik wat insuline toe (zonder dat ik iets eet). Wat voor gevolg heeft dit voor de vast?
En dan nog een, wat voor effecten heeft een lage en hoge bloedsuiker op de vast? Ik weet dat het niet goed is voor je lichaam, maar ik weet eigenlijk niet wat voor effect het heeft voor de vast.
Voor diegene die een antwoord hebben, heel erg bedankt.
Je bloedsuikers schieten omhoog zonder dat je iets gegeten hebt ? Omdat je langdurende insuline is uitgewerkt ? Probeer je insuline beter af te stellen op je huidige verbruik. Gebruik je levemir of lantus ?
Ik gebruik Lantus. Ik heb afgelopen vrijdag wel een cheatdag gehad (naja cheat avond) waarin ik allerlei soort onzin heb gegeten, echt heel veel. Tot die avond normale bloedsuikers, alleen merk ik de dag erna (zelf tot nu) dat het mijn bloedsuiker helemaal in de war heeft gebracht.
Internist zei omdat ik veel suikers heb gegeten, mijn lever dit heeft opgeslagen en nog steeds suikers vrijlaat bij elke activiteit (zelf bij een rustige wandeling van een uurtje).
Daarom mijn vraag, wat voor effect het heeft op mijn vast, want ik heb gelezen dat HgH en insuline niet samen gaan, dus betekent dat als ik insuline spuit (ZONDER dat ik iets eet) het mijn vast breekt? En wat voor effect de hoge en lage bloedsuikers hebben op mijn vast.
Ik spuit momenteel 17 Lantus. En hou een Insuline/koolhydraat verhouding van 1 eenheid per 14kh.
Ik zou zelf zeggen, probeer gewoon lekker veel carbs en eiwitten na je training te eten, en wat betreft kcal, maak het de grootste maaltijd. Die percentages, zo nauw komt t allemaal niet imo
Strict gezien breekt insuline je fast wel ja. So be it, als diabeet is er niet veel aan te doen lijkt me.
http://www.youtube.com/watch?v=S8FRuXJuImM
Vanaf 9:00 ongeveer heeft hij het erover. Vrijwel alle info die hij vertelt wordt ook uitgelegd in eat-stop-eat.
[Link niet meer beschikbaar]
Maar zou het kwaad kunnen als ik dus 200 gram carbs verdeel onder 2 maaltijden VOOR trainen? en Laatste maaltijd dus ook 200?
Strict gezien breekt insuline je fast wel ja. So be it, als diabeet is er niet veel aan te doen lijkt me.
http://www.youtube.com/watch?v=S8FRuXJuImM
Vanaf 9:00 ongeveer heeft hij het erover. Vrijwel alle info die hij vertelt wordt ook uitgelegd in eat-stop-eat.
[Link niet meer beschikbaar]