Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zoek maar eens op die stukjes van Layne Norton over meal frequency en protein timing.
Eens met Anthem. Dat late bakje kwark haalt de helft van je autophagy-voordelen weg.
BS.Wat raadt jij dan aan aan mensen die laat trainen en daardoor maar 1 keer na hun training kunnen eten?
eerder trainen ?
En hoezo "maar 1 keer kunnen eten"... 1 keer direct na de training en 1 keer na het thuiskomen is al 2. Doe er dan nog eentje bij voor de training en je zit al op 3 maaltijden.
Hoe gaan jullie om met alcohol? Zelf drink ik niet veel, maar na de examens ga ik me sowieso wel eens laten gaan
Aangezien ik bulk is het zolang het geen gewoonte wordt niet zo erg. Ga het aantal kcal dat ik drink gewoon minder eten die dag.
Hoe gaan jullie om met alcohol? Zelf drink ik niet veel, maar na de examens ga ik me sowieso wel eens laten gaan
Aangezien ik bulk is het zolang het geen gewoonte wordt niet zo erg. Ga het aantal kcal dat ik drink gewoon minder eten die dag.
Check anders zijn site leansgainsMartin heeft hier een hele cheat strategie voor, heel low fat en medium carbCheck anders zijn site leansgains

Eerder trainen gaat niet i.v.m. werk.
Ik train thuis en eet direct na mijn training.
Qua timing van maaltijden zou jij dus eerder iets aanraden van 20-25% tijdens de middag te eten (rond 12u30), 20-25% rond 16u-17u en dan 50-60% na de training (rond 20u30-21u) te consummeren?
Geen BS RobbertK. Iedereen kan natuurlijk zelf kiezen maar trage eiwitten laat op de avond maken dat je lichaam pas 8 uur later naar eiwitten gaat zoeken. Natuurlijk kan je ervoor kiezen om die autophagy voordelen niet te willen; je wordt dan gewoon wat eerder oud dan als je dat niet doet
Zoek maar eens op die stukjes van Layne Norton over meal frequency en protein timing.
Deze bedoel je? http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=134526251&page=1&CJAID=10409402&CJPID=3349309
Als ik dat zo lees zou het dus het ideaalste zijn om elke 4-6 uur te eten. Dus als je niet aan IF doet zou dat betekenen dat je eigenlijk aan 4 maaltijden per dag al genoeg zou hebben.
Als je langer niets eet,is het wel handig als er dan wat langer ( de toch wel nodige ) aminozuren beschikbaar zijn. Onbelangrijk is dat niet imo, regels over nutritie blijven gewoon gelden hoor. Het is niet dat als je IF doet ineens niets meer er toe doet.