MuscleMeat

Sticky Intermittent fasting

Both

maar in de bulk zal het voor sommige lastig worden.

Voorbeeldje: Ronnie coleman moet 8k calorieën eten hij vast 20 uur er blijft 4 uur over dat is zijn eating window in dat 4 uur moet hij 8k calorieën eten:)

Voordeel van IF BULK: je gaat niet snel fat gainen(als je niet een te hoge schot aan calorieën boven je maintance hebt).

Dus als jij 3k calorieën moet eten in dat paar uur dat ligt eraan en je doet dat met gemak dan zou ik het doen.

Goodluck!:D
Volgens mij is er geen een pro bodybuilder die intermittent fasting doet. Waarschijnlijk werkt het beter voor true natural bodybuilders.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.443
Ga ook eens met IF beginnen.

Wil graag wat vet kwijt en zal dan tussen 12.30u en 20.30u mijn 8h window hebben.

Probeer op rustdagen 2500Kc en op trainingsdagen 3000Kc te eten. Kom vrij snel aan, dus heb niet heel veel Kc nodig. Weeg nu ruim 110kg. Train 2-3 per week.

Hoeveel maaltijden moet ik nuttigen tijdens mijn 8h window? 3 of 4?

Graag advies van jullie.

Gr

Hoeveel maaltijden moet ik nuttigen tijdens mijn 8h window? 3 of 4?

Gr
Ik heb geleerd dat het niet zoveel uitmaakt zolang je de grootste maaltijden na trainen eet.

Verder raden meeste 2 tot 3 maaltijden aan omdat dit een vol gevoel geeft en makkelijker is.

P.s. ben ook pas begonnen dus ben zeker geen pro ;)

---------- Post toegevoegd Sat 29 Dec 2012 om 17:18 ----------

Ps. ps
Zou je cappuccino met 50kc per kop mogen drinken tijdens het vasten? Zwarte koffie mag maar ik drink dus poeder cappuccino. Krijg er wel een boost van na het drinken dus weet niet of dat wel mag.

IF lijkt mij ideaal.
Alleen een vraag. Wat raden jullie aan?
Eiwit 3g/kg of lager?
Rust dagen carbs/fat 50/50?
KTdagen 75/25?
Er zijn verschillende opties in de calculator. Ik vind het dan wel laag uit komen op vetten, eet nu gemiddeld 1.3g vet per kg lichaamsgewicht.
Sorry als het al ergens staat uitgelegd, alleen 251 pagina’s terug lezen had ik even geen tijd voor :p
Alvast bedankt!

• #5.448
IF lijkt mij ideaal.
Eiwit 3g/kg of lager?
KTdagen 75/25?
Er zijn verschillende opties in de calculator. Ik vind het dan wel laag uit komen op vetten, eet nu gemiddeld 1.3g vet per kg lichaamsgewicht.
Sorry als het al ergens staat uitgelegd, alleen 251 pagina’s terug lezen had ik even geen tijd voor :p
Alvast bedankt!

Denk je dat ik slechtziend ben ofzo met dat grote font ?

IF lijkt mij ideaal.
Eiwit 3g/kg of lager?
KTdagen 75/25?
Alvast bedankt!

Eiwit 2-2,5g/kg lichaamsgewicht
Op trainingsdagen raadt ie ongeveer 50g vet aan (zit daar zelf wel regelmatig boven).
Op rustdagen lager in carbs en meer vet (ken daar de 'officiële' richtlijn niet van).

Eiwit 2-2,5g/kg lichaamsgewicht
Op trainingsdagen raadt ie ongeveer 50g vet aan (zit daar zelf wel regelmatig boven).
Op rustdagen lager in carbs en meer vet (ken daar de 'officiële' richtlijn niet van).

Klopt. Eiwitten elke dag constant op ongeveer ~2g. Meer dan dat vind ik eerlijk gezegd overkill, maar als je meer wil, mag je dat doen. KH/vetten op trainingsdagen 75/25 en op rustdagen 50/50 (verhouding is in kcal, niet gram)

Succes.

IF lijkt mij ideaal.
Eiwit 3g/kg of lager?
KTdagen 75/25?
Sorry als het al ergens staat uitgelegd, alleen 251 pagina’s terug lezen had ik even geen zin in :p
Alvast bedankt!
There I fixed that for you...

En nu zelf je antwoorden opzoeken lui varken!

Je kunt ook gewoon antwoord geven, zn vraag is erg simpel te beantwoorden. Lekker trieste reactie weer. Het is helemaal niet raar dat iemand geen zin heeft om 273 pagina's terug te lezen..

Bedankt allemaal! Ik ga een schema maken. Inmiddels heb ik ook gevonden wat de reden is van 75/25 op KTdagen. En heb ik al een groot deel gelezen van dit topic ;)

@wazzup ???

Je kunt ook gewoon antwoord geven, zn vraag is erg simpel te beantwoorden. Lekker trieste reactie weer. Het is helemaal niet raar dat iemand geen zin heeft om 273 pagina's terug te lezen..

Alsof je iedere pagina uit dit topic moet lezen om antwoorden op jou beginnersvragen te beantwoorden.

Nou een serieuze samenvatting zou best handig zijn. Als je alle nuttige informatie tussen de bullcrap en discussie uit moet filteren ben je wel even bezig. Na zo'n 100 pagina's hield ik het ook wel voor gezien. :D

• #5.456
Nou een serieuze samenvatting zou best handig zijn. Als je alle nuttige informatie tussen de bullcrap en discussie uit moet filteren ben je wel even bezig. Na zo'n 100 pagina's hield ik het ook wel voor gezien. :D

Wat is er mis met de startpost ?

Als je aanvullingen heb hoor ik het graag.

"Zoek in topic"

wees geen lazy bastard en zoek eerst voordat je vraagt.

Wat is er mis met de startpost ?

Als je aanvullingen heb hoor ik het graag.

Niets, maar het is wat je zegt, een startpost. Je vindt daar links naar belangrijke informatie maar een samenvatting van alles wat in het topic besproken is kan je het niet noemen. Het is een mooi begin om je in te gaan lezen, maar daar gaat nog steeds veel werk in zitten. :)

• #5.460
Niets, maar het is wat je zegt, een startpost. Je vindt daar links naar belangrijke informatie maar een samenvatting van alles wat in het topic besproken is kan je het niet noemen. Het is een mooi begin om je in te gaan lezen, maar daar gaat nog steeds veel werk in zitten. :)

Dat komt ook doordat de meeste mensen het gaan over-analyseren... het is een methode om makkelijk minder te kunnen eten. Het benadrukt post-workout voeding. Het leert je dat maaltijd frequentie niet belangrijk is. Het leert je dat simpel net zo goed is als complex (en vaak zelfs beter).

Focus je op het bos, niet op de bomen.

Terug
Naar boven