Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zware krachttraining > welke vorm van cardio
bij twijfel 3x per week squatten + een pull & push variant doen
mijn inziens beter voor fatloss dan dat idiote hardlopen 13x per week
Mij gaat het dus puur om het conditionele gedeelte. Ik moet duurloop ook kunnen. Ik wil dus nog wel met gemak 45 minuten kunnen blijven hardlopen (of meer).
Cardio suxx big time, dat is een feit =).
Hoe de **** kom je dan aan 22% ?Mij gaat het dus puur om het conditionele gedeelte. Ik moet duurloop ook kunnen. Ik wil dus nog wel met gemak 45 minuten kunnen blijven hardlopen (of meer).
Cardio suxx big time, dat is een feit =).

zou witte rijst / witte aardappels je vet verlies in de wegzitten tijdens IF?

Wie doet hier reverse pyramid training icm IF? Zo ja welke oefeningen doen jullie met RPT en met welke rep ranges?
... Gewoon onder onderhoud eten en evt low carb of is het niet echt nodig zolang ik maar iets onder onderhoud eetAls je een tijdlang niet hebt kunnen trainen en zeker vanaf nu nog enkele weken niet kan trainen kan ik dan al starten met if en het gaat vooral om vetverlies... zou wel een kg of 15 af moeten... Gewoon onder onderhoud eten en evt low carb of is het niet echt nodig zolang ik maar iets onder onderhoud eet
Wie doet hier reverse pyramid training icm IF? Zo ja welke oefeningen doen jullie met RPT en met welke rep ranges?
Ik heb het een poosje gedaan, maar al dat wachten tussen de sets door vond ik veel te saai. Deed de standaard oefeningen .. deadlifts, chins, bench... (geen squats, vanwege knieën, deed wel wat extra schouder en arm werk om mijn ego wat op te pompen .....)
Ken je deze al: http://rippedbody.jp/reverse-pyramid-training/ ?
Je "kunt" IF ook doen zonder krachttraining, maar dieten zonder krachttraining is op verschillende manieren verre van optimaal.