XXL Nutrition

Sticky Intermittent fasting

Ja water wilt zeker helpen, maar stopt mij niet met craven na voedsel. Is gewoon een mindset die ik (eigenlijk) pas paar weekjes last van heb. Hiervoor ging ik moeiteloos fasten, soms zelfs met een eet window van 4 uur.

Nja, dexaprine v2.0 zuigt ook ivm 1.0

Welke bcaa's nemen jullie tijdens de vast?
wil ze bestellen vandaag en weet niet welke de beste is.

Gr

Xtend is prima. Purple Wraath. BCAA van body&fitshop is ook goed, alsmede hun Muscle Protect. Dat zijn de 4 BCAA producten die ik het meest gebruik :)

Ik gebruik niet 4 verschillende door elkaar - ze volgden elkaar op :D En ik vond ze allemaal prima.

Onderzoek bij ratten laat zien dat korte eet-windows voor mannelijke ratten veel gunstiger zijn dan voor vrouwen. Kan geen kwaad om het window een uur of 10 te maken ipv 8. Zie IF vooral als en manier om je dieet vol te houden; daar werkt het zeker voor.

Ben jij een rat?

ben jij een zoogdier?

BCAA's tijdens de vast zijn idd onzin. Gewoon zorgen dat je tijdens je window je proteinebehoefte binnen krijgt.

Ik zou het overwegen als mijn feeding window pas uren na mijn training zou zijn, maar normaal lijkt het me idd overbodig.

Maar 'moet' je slaap dan bij die 16 uren behoren, of maakt dat niet uit? maar net wat voor jou het makkelijkste is?

---------- Post toegevoegd Wed 23 Jan 2013 om 21:29 ----------

Hoe word dat meestel gedaan?

Maar 'moet' je slaap dan bij die 16 uren behoren, of maakt dat niet uit? maar net wat voor jou het makkelijkste is?

---------- Post toegevoegd Wed 23 Jan 2013 om 21:29 ----------

Hoe word dat meestel gedaan?

Hoe bedoel je? Ben je van plan te eten terwijl je slaapt?

Nee, dat het slapen tussen die 16 uren zit is gewoon een handicapje.

wat is handig om te doen als ik wil gaan cutten met IF

-10% van onderhoud op trainingsdag en -20% op rustdag?

Trainingsdagen: onderhoud tot maximaal 10% eronder
Rustdagen: 20 tot 30% eronder

Zolang je 0,4-0,5kg per week afvalt zit je goed imo.

wat is handig om te doen als ik wil gaan cutten met IF

-10% van onderhoud op trainingsdag en -20% op rustdag?

+10 op trainingsdagen, -20/30% (niet lager dan BMR) op rustdagen. Maar je moet er iig mee spelen. Ik boek goede resultaten momenteel met +10/-30.

ja maar ik train 5 tot 6 dagen, dan heb ik maar 1-2 dagen waar ik echt onder me onderhoud zit
lijkt me dat het cutten dan wel echt langzaam gaat

Terug
Naar boven