Why not? Wanneer is zoiets aan te raden dan?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Why not? Wanneer is zoiets aan te raden dan?
Ik dacht dat je pas na enkele dagen in ketosis kwam? Hoe dat ook moge werken, hoezo zou je het niet gewoon een low carb dag noemen?
Ik doe al / nog een tijdje geen krachttraining meer. Binnekort wel maar wil nu goed cutten om straks lekker te kunnen bulken als mn blessure eindelijk weg is.
Wel fiets ik een uur per dag en heb ik de mogelijkheid om te zwemmen.
Kan IF in mijn geval? Standaard dieten gaan niet..
Met een klein calorie overschot op trainingsdagen verlies je geen kracht. +10% is daarvoor voldoende. Op rustdagen raad ik -20/30% aan zodat je wekelijks een kcal tekort creeert (nooit onder je BMR zitten). That's basically it.
De 'normale' IF macronutrient verhoudingen blijven gelden: Eiwit 2-2.5g vind ik goed in een cut, zeker met een kcal tekort. Vet houd je laag op trainingsdagen (vet kan snel worden opgeslagen als lichaamsvet als je een overschot hebt, vind 50g voldoende.) Op rustdagen verdeel je de vetten en carbs 50/50% kcal.
Vooral veel geduld hebben. 5-6% is goed te doen in 12 weken.
Ik doe nu precies hetzelfde als jij. Op deze manier verbrand ik 700-1000g vet per week zonder krachtverlies.
Succes.

Ik heb 5% eraf gelogen

wazzup ik wil graag jouw mening horen over cardio (fasted)
In de weekend doe ik na mijn training ook cardio, namelijk 2 minuten rennen, 2 lopen, 2 rennen, 2 lopen. Hiit dus eigenlijk. Dat voor 20 minuten lang. Ondertussen heb ik al 18 uurtjes gefast ongeveer. Ik neem sws niet meer dan 150/200g carbs per dag (kleine maag)
Kan het mijn gains tasten?
Thanks