michieln
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 283
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 92kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ga nu, zonder IF, redelijk snel omlaag in vet% en blijf even sterk. Ik moet zeggen dat ik tot nu toe tevreden ben. Is er dan een reden om over te stappen naar IF, of is het meer iets als ik op 15% kom te zitten?
Als je tevreden bent met je huidige methode en goede resultaten ziet en je verder in IF geen voordelen ziet, waarom zou je dan veranderingen toepassen.
If it ain't broke, why fix it?
Ik vind persoonlijk de lange tijd vasten en de calorieën innemen in een paar uur juist lekker, het past goed in mijn levensstijl...
Ook vind ik het fasted trainen heerlijk, maar het is niet voor iedereen..
Als je nu goede resultaten boekt zou ik t lekker zo houden
Ja zo dacht ik ook al inderdaad. Nadeel is dat ik ploegendienst draai. Vroege dienst ben ik wakker van 04:14u tot 21:00 uur en train ik om +-15:00 uur en avondeten is rond 17:30.
Middagdienst ben ik wakker van +-08:00 uur tot 22:30 uur en eet ik rond 17-18:00 uur.
Nachtdienst is helemaal k*t, dan zou me eating window helemaal veranderd worden. Slaap dan van 7 tot ongeveer 12:30 uur en eet dan in de nacht.
Volgens mij dan ook redelijk moeilijk vol te houden?
Tja ligt per persoon verschillend , ik doe regelmatig een 24h vast, maar ploegendienst en IF is pittig ja
Zo gauw ik op een plateau kom ga ik het eens proberen denk. Ik hou verscheidene topics bij om zo wel kennis te krijgen en houden.

Misschien moet je Beyond Brawn eens lezen.
5-6x per week is niet optimaal voor drug-free personen die "gemiddeld" zijn qua genetics.
Minder is over het algemeen meer volgens Stuart McRobert.

ik heb eerder 3 x per week getrained en vind dat het resultaat hiervan gewoon dramatisch is
vandaag 5x nu en dit is veel beter![]()
Ga IF (Leangains) weer oppikken volgende week om in 12 weken 5-6% vet te verliezen en mijn kracht zo veel mogelijk te behouden.
Iemand nog tips? Eerste keer dat ik echt ga "cutten" met IF. Ik heb clean bulk gedaan met IF en ik vond het heerlijk!
Heb 4 weken proberen te cutten voor de feestdagen maar heb toen zo erg zitten cheaten dat ik het even had uitgesteld en de clean bulk heb verlengd. Nu tijd om van 16% vet naar 10-11% te gaan. Ben alelen bang dat ik bijvoorbeeld voor kracht ga verliezen met push oefeningen zoals bench..
Ga IF (Leangains) weer oppikken volgende week om in 12 weken 5-6% vet te verliezen en mijn kracht zo veel mogelijk te behouden.
Iemand nog tips? Eerste keer dat ik echt ga "cutten" met IF. Ik heb clean bulk gedaan met IF en ik vond het heerlijk!
Heb 4 weken proberen te cutten voor de feestdagen maar heb toen zo erg zitten cheaten dat ik het even had uitgesteld en de clean bulk heb verlengd. Nu tijd om van 16% vet naar 10-11% te gaan. Ben alelen bang dat ik bijvoorbeeld voor kracht ga verliezen met push oefeningen zoals bench..
Heeft iemand ervaring met keto en if? Ben zelf van plan in het weekend 2 keto dagen te proberen, is dit aan te raden? http://www.simplyshredded.com/diced-up-dave-bohr-talks-with-simplyshredded-com-updated-2011-2.html las dat idee hier waarin hij 3 low carb dagen doet 2 keto dagen en 1 high carb