Fitness Seller

Sticky Intermittent fasting

Nou, bea treedt af.. In ander nieuws, ik heb net mijn vast gebroken! Lekker aan de kip tandoori :9

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.622
wat is beter?

trainen-shake-maaltijd
of trainen-maaltijd-shake

ik eet na mijn traning altijd eerst omdat ik na een shake niet zoveel honger meer heb. andersom gaat het meestal wel...

vroeg me af of dit geen kwaad kon..

shake-trainen-maaltijd ?

Ik heb vandaag 6000 kcal gegeten na 30 dagen cutten elke dag strikt 2000kcal. Denken jullie dat ik veel vet ben aangekomen?

Denk dat je weer opnieuw kan beginnen.

• #5.629
Om n kilo vet aan te komen moet je 9000 cal EXTRA naar binnen werken.
Dus maak je geen zorgen

9000 Cal aan vet (bovenop een onderhoud van zeg 2500 .. dus 11.500 Cal totaal)... een groot gedeelte van die 6000 Cal zal carbs zijn en die worden niet als vet opgeslagen maar als glycogeen na 30 dagen cut op 2000 Cal (of verbrand). Je interne temperatuur zal ook wel omhoog zijn gegaan (zeker erg warm na al dat voer).. dus dat is ook weer een paar extra calorieën verbrand.

Wie gaat er nu 30 dagen strict op 2000 Cal zitten (dat is niet het idee achter leangains/IF) zeker niet voor iemand die op 10% zegt te zitten

Iemand hier nog een mooie link/beschrijving naar Martin's recomp strategieen? Ik heb geen zin om te cutten, wil gewoon door gainen, maar een beetje spek mag er wel af.
Heb alleen nog maar gecut op IF moet ik zeggen. Met bulken is mijn feeding window op workout dagen groter.

9000 Cal aan vet (bovenop een onderhoud van zeg 2500 .. dus 11.500 Cal totaal)... een groot gedeelte van die 6000 Cal zal carbs zijn en die worden niet als vet opgeslagen maar als glycogeen na 30 dagen cut op 2000 Cal (of verbrand). Je interne temperatuur zal ook wel omhoog zijn gegaan (zeker erg warm na al dat voer).. dus dat is ook weer een paar extra calorieën verbrand.

Wie gaat er nu 30 dagen strict op 2000 Cal zitten (dat is niet het idee achter leangains/IF) zeker niet voor iemand die op 10% zegt te zitten
Bedankt voor de info wazzzup, ben 1kg zwaarder geworden dus valt mee. Heb je een link naar het cutting manier van leangains? Of uitleggen ik word niet wijzer uit die site van leangains :(.

Laatst bewerkt:
Iemand hier nog een mooie link/beschrijving naar Martin's recomp strategieen? Ik heb geen zin om te cutten, wil gewoon door gainen, maar een beetje spek mag er wel af.
Heb alleen nog maar gecut op IF moet ik zeggen. Met bulken is mijn feeding window op workout dagen groter.

Bedankt voor de info wazzzup, ben 1kg zwaarder geworden dus valt mee. Heb je een link naar het cutting manier van leangains? Of uitleggen ik word niet wijzer uit die site van leangains :(.

http://examine.com/leangains-faq/

Vraag me iets af IF, heb die hele blok tekst op leangains doorlezen en vind nog steeds iets onduidelijk

Is het het beste om je 8hour eating window na je training te zetten? of kan je ook gewoon je training midden in je 8 hour window zetten, nogal moeilijk om je 8h window van 22u tot 6u smorgens te zetten voor de mensen die om 8u savonds gaan trainen

en hoeveel kcal deficit heb je best bij IF? gewoon ongeveer 300 gelijk bij normal cutten?

Vraag me iets af IF, heb die hele blok tekst op leangains doorlezen en vind nog steeds iets onduidelijk

Is het het beste om je 8hour eating window na je training te zetten? of kan je ook gewoon je training midden in je 8 hour window zetten, nogal moeilijk om je 8h window van 22u tot 6u smorgens te zetten voor de mensen die om 8u savonds gaan trainen

en hoeveel kcal deficit heb je best bij IF? gewoon ongeveer 300 gelijk bij normal cutten?

8 uur window hoeft niet per se NA de training te zijn, als je maar de meerderheid van de totale kcal na de training nuttigt. Als ik op een dag bijv. 3000 kcal eet, vind ik het fijn om voor de training 1000 kcal te eten en na de training 2000. Window van 14:00 tot 22:00, trainen rond 17:00.

Wat de deficit betreft wordt over het algemeen aangeraden om op rustdagen -20/30% onder onderhoud te zitten (nooit minder dan je BMR) in een cut. Op trainingsdagen kun je er voor kiezen om op onderhoud te zitten, of het liefst iets er boven, 10% is daarvoor voldoende. Mocht je een recomp willen proberen, dan is de meest populaire verhouding -20%/+20%

Ik heb -30% op off days en -10% op training days gedaan alleen weet ik niet zeker of ik de macro verhoudingen juist heb. 50/50 carbs en fats op off days en 75/25 op training days.

Off day:
2kn5w3.jpg

Training days:
22zzow.jpg

Ik heb -30% op off days en -10% op training days gedaan alleen weet ik niet zeker of ik de macro verhoudingen juist heb. 50/50 carbs en fats op off days en 75/25 op training days.

Off day:
2kn5w3.jpg

Training days:
22zzow.jpg

is die app gratis? en ik ga denk ik zelf -20% op off days en -10% op training days doen, we'll see.
lijkt me wel moeilijk om al die kcals in dat 8 hour erin te proppen

in hoeverre in het essentieel dat je je windows per dag gelijk houdt, mijn schoolrooster veranderd iedere week en ik woon nogal ver van school af, ik zou het per week kunnen plannen en dat zou goed moeten komen. is dit een probleem?

• #5.639
in hoeverre in het essentieel dat je je windows per dag gelijk houdt, mijn schoolrooster veranderd iedere week en ik woon nogal ver van school af, ik zou het per week kunnen plannen en dat zou goed moeten komen. is dit een probleem?

Komt allemaal niet zo precies. Of je nu de ene keer 12 uur en de volgende keer 16 uur vast ... meh.

Off day:

Training days:
waar vul jij die targets in in myfitnesspal? kan het niet vinden want die app crasht steeds bij mij :o

Terug
Naar boven