- Waardering
- 1.022
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 150kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
merkt iemand van jullie wel eens dat je 'sneller' ziek wordt tijdens IF? ik merkte het tijdens m'n warrior diet ook... voelde me over het algemeen beter dan normaal maar was wel gevoeliger voor griep en verkoudheid
(heb het bijv. ook altijd ijskoud tegen het einde van m'n fast)
Wat een fantastische post die totaal mijn vraag niet beantwoord. Hulde!
Langzame progressie is de beste progressiesnap niet waarom iedereen perse zsm 10kilo wilt bijkomen (bij wijze van). Dat je niet bijkomt hoeft niet te betekenen dat je geen progressie maakt.
Al dat extra vet wat er nu niet opkomt hoeft je er later ook niet weer af te cutten![]()
waar vul jij die targets in in myfitnesspal? kan het niet vinden want die app crasht steeds bij mij![]()
merkt iemand van jullie wel eens dat je 'sneller' ziek wordt tijdens IF? ik merkte het tijdens m'n warrior diet ook... voelde me over het algemeen beter dan normaal maar was wel gevoeliger voor griep en verkoudheid
(heb het bijv. ook altijd ijskoud tegen het einde van m'n fast)
vandaar, thx

ja, maar ik val niet echt af ofzo dus vraag me af of ik idd een caloric deficit hebZou het niet kunnen liggen aan het feit dat je sowieso meer vatbaar bent voor verkoudheid in een caloric deficit?

heeft iemand wel eens succesvol gebulkt met IF?? op een 1 of andere manier verbrand ik (denk ik ) meer waardoor ik bijna / nix aankom.. ik moet echt als een gek bunkeren om wat aan te komen....
Wat een fantastische post die totaal mijn vraag niet beantwoord. Hulde!![]()
Tja, je moet zoveel eten als nodig is. Het lijkt waarschijnlijk alleen meer omdat je het in een kortere tijd naar binnen stouwt.
klopt.. het is allemaal dicht op elkaar. Daar heb ik wel wat moeite mee!
Momenteel heb ik mijn feedingwindow van 8 uur naar 9 uur gezet... dat laatste uurtje helpt me wel!
Bij de cut weer naar 8 uur.
Komt allemaal niet zo precies. Of je nu de ene keer 12 uur en de volgende keer 16 uur vast ... meh.
heeft iemand wel eens succesvol gebulkt met IF?? op een 1 of andere manier verbrand ik (denk ik ) meer waardoor ik bijna / nix aankom.. ik moet echt als een gek bunkeren om wat aan te komen....
nee dit bedoel ik niet, ik heb in de zomervakantie gewoon iedere dag van 13:00-21:00 gedaan, met mijn rooster kan dat niet altijd, ik kan er wel voor zorgen dat ik per week een IF planning maak maar dat mijn windows niet altijd gelijk zijn, dat kan geen kwaad neem ik aan?
Gooi op mijn restdays wat low carb dagen erin. Iemand nog een killer recept? iets zonder kip of vis ;-)