Fitness Seller

Sticky Intermittent fasting

merkt iemand van jullie wel eens dat je 'sneller' ziek wordt tijdens IF? ik merkte het tijdens m'n warrior diet ook... voelde me over het algemeen beter dan normaal maar was wel gevoeliger voor griep en verkoudheid
(heb het bijv. ook altijd ijskoud tegen het einde van m'n fast)

merkt iemand van jullie wel eens dat je 'sneller' ziek wordt tijdens IF? ik merkte het tijdens m'n warrior diet ook... voelde me over het algemeen beter dan normaal maar was wel gevoeliger voor griep en verkoudheid

Ook komt verkoudheid bij mij vaker voor tijdens IF. Toen ik het voor eerst fasted ging trainen, had ik na de training hoge koorts, nacht wakker gelegen de volgende dag was ik weer fris. Sindsdien durf ik dat ook niet meer aan.

heeft iemand wel eens succesvol gebulkt met IF?? op een 1 of andere manier verbrand ik (denk ik ) meer waardoor ik bijna / nix aankom.. ik moet echt als een gek bunkeren om wat aan te komen....

Langzame progressie is de beste progressie ;) snap niet waarom iedereen perse zsm 10kilo wilt bijkomen (bij wijze van). Dat je niet bijkomt hoeft niet te betekenen dat je geen progressie maakt.

Al dat extra vet wat er nu niet opkomt hoeft je er later ook niet weer af te cutten :)

Langzame progressie is de beste progressie ;) snap niet waarom iedereen perse zsm 10kilo wilt bijkomen (bij wijze van). Dat je niet bijkomt hoeft niet te betekenen dat je geen progressie maakt.

Al dat extra vet wat er nu niet opkomt hoeft je er later ook niet weer af te cutten :)

Hoe langzaam, en hoe pak jij dat aan dan?

Zou het niet kunnen liggen aan het feit dat je sowieso meer vatbaar bent voor verkoudheid in een caloric deficit?

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.650
heeft iemand wel eens succesvol gebulkt met IF?? op een 1 of andere manier verbrand ik (denk ik ) meer waardoor ik bijna / nix aankom.. ik moet echt als een gek bunkeren om wat aan te komen....

Tja, je moet zoveel eten als nodig is. Het lijkt waarschijnlijk alleen meer omdat je het in een kortere tijd naar binnen stouwt.

Tja, je moet zoveel eten als nodig is. Het lijkt waarschijnlijk alleen meer omdat je het in een kortere tijd naar binnen stouwt.

klopt.. het is allemaal dicht op elkaar. Daar heb ik wel wat moeite mee!

Momenteel heb ik mijn feedingwindow van 8 uur naar 9 uur gezet... dat laatste uurtje helpt me wel!
Bij de cut weer naar 8 uur.

klopt.. het is allemaal dicht op elkaar. Daar heb ik wel wat moeite mee!

Momenteel heb ik mijn feedingwindow van 8 uur naar 9 uur gezet... dat laatste uurtje helpt me wel!
Bij de cut weer naar 8 uur.

Pak toch gerust nog een uurtje of 2 meer als je niet genoeg voeding in 8u binnen krijgt. Zoveel voordelen heeft fasting niet echt als je wilt bijkomen.

Komt allemaal niet zo precies. Of je nu de ene keer 12 uur en de volgende keer 16 uur vast ... meh.

nee dit bedoel ik niet, ik heb in de zomervakantie gewoon iedere dag van 13:00-21:00 gedaan, met mijn rooster kan dat niet altijd, ik kan er wel voor zorgen dat ik per week een IF planning maak maar dat mijn windows niet altijd gelijk zijn, dat kan geen kwaad neem ik aan?

Gooi op mijn restdays wat low carb dagen erin. Iemand nog een killer recept? iets zonder kip of vis ;-)

Niet echt ideaal voor de bulk aangezien je een korte window hebt kun je moeilijk 3k-4k calories eten onder de 3k kan het wel

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.657
nee dit bedoel ik niet, ik heb in de zomervakantie gewoon iedere dag van 13:00-21:00 gedaan, met mijn rooster kan dat niet altijd, ik kan er wel voor zorgen dat ik per week een IF planning maak maar dat mijn windows niet altijd gelijk zijn, dat kan geen kwaad neem ik aan?

Kan geen kwaad

ik begin er ook terug aan.

Net 120kg gewogen, met kleding aan en na eten wel...

Terug naar de 102kg op korte termijn.

Fudge, vergeten boodschappen te doen en ik vast al 20 uur.. Helemaal ontschoten :')

Terug
Naar boven