MuscleMeat

Sticky Intermittent fasting

Op zich is t een hele goeie tip, maar ik drink van mezelf al 2,5 liter water op een rustdag, als ik ga trainen meestal nog een liter meer.
Mij is verteld dat (nog) meer water drinken op een dag niet zo verstandig is dus vandaar dat ik t niet als alternatief kan gebruiken. (Correct me if i'm wrong)

Rond de 10 liter wordt meer drinken onverstandig, zit zelf op 6/7 liter en heb nergens last van dus je kan er nog wel een liter bij drinken hoor ;)

Iemand met feedback over mijn schema die ik wil gaan gebruiken i.c.m. IF?

Maandag:

Deadlift (RPT 4,6,8)
Chins(weighted) (RPT 4,6,8)
Incline hammer curl (3x12)

Woensdag:

Benchpress (RPT 4,6,8)
Dips(weighted) (RPT 4,6,8)
Hanging leg raises (3x12)

Vrijdag:

Squat (RPT 4,6,8)
OverHead Press (RPT 4,6,8)
Calf raise (3x15)

Heb geprobeerd om het zo minimaal mogelijk te houden. Volgens Martin Berkhan zijn filosofie zou dit nog te veel zijn.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.683
Op zich is t een hele goeie tip, maar ik drink van mezelf al 2,5 liter water op een rustdag, als ik ga trainen meestal nog een liter meer.
Mij is verteld dat (nog) meer water drinken op een dag niet zo verstandig is dus vandaar dat ik t niet als alternatief kan gebruiken. (Correct me if i'm wrong)

Meer drinken is zinloos, maar onverstandig is een te groot woord.

---------- Post toegevoegd Fri 1 Feb 2013 om 14:19 ----------

Te veel pagina's en ja ik ben te lui om door te lezen. Iemand goede bron om bij te beginnen lezen?

begin eens met post #1 ?

Ik wacht sowieso vaak lange tijd na het opstaan om eerste maaltijd te eten maar dit gaat blijkbaar nog een stukje verder....

tot de lunch.

Iemand met feedback over mijn schema die ik wil gaan gebruiken i.c.m. IF?

Maandag:

Deadlift (RPT 4,6,8)
Chins(weighted) (RPT 4,6,8)
Incline hammer curl (3x12)

Woensdag:

Benchpress (RPT 4,6,8)
Dips(weighted) (RPT 4,6,8)
Hanging leg raises (3x12)

Vrijdag:

Squat (RPT 4,6,8)
OverHead Press (RPT 4,6,8)
Calf raise (3x15)

Heb geprobeerd om het zo minimaal mogelijk te houden. Volgens Martin Berkhan zijn filosofie zou dit nog te veel zijn.

Ik zou de deadlifts 4,6 maken. 3e set deadlifts is vaak killing voor herstel. Verder ziet het er wel goed uit.

Ok das er weer eentje voor in t grote sprookjesboek dus!
Thanx, gewoon lekker water drinken als alternatief!

Sinds vorige week mee begonnen, dit is echt een uitkomst. Geen ontbijt, geen stress om eten. + niet op achter uitgaan op gebied van Lichaam en training:)

iemand die wat kan vertellen over het zelfde aantal oefeningen als normaal 3/4 per spiergroep en dan gewoon meer in de lagere reps?

Ik wil eat stop eat doen maar door mn blessure kan ik niet trainen ( cardio wel, maarjw )
Wat nu? Ik wil niet teveel spier verliezen..

• #5.689
Ja maar ik word langzaamaan steeds vetter en die blessure lijkt ook niet weg te gaan. Nu doe ik gewoon IF 16/8, kan dat wel dan?

---------- Post toegevoegd Sat 2 Feb 2013 om 09:57 ----------

Ja maar ik word steeds vetter en die blessure gaat ook maar niet weg. Ik doe nu IF 16/8, kan dat wel?

Ik kan btw wel een beetje zwemmen als dat helpt

ff een vraagje: hoe zit het met refeed tijdens IF? ik heb bijv afgelopen zaterdag een stuk chocoladetaart op aan het eind van me eet window rond half 9 kan het kwaad? want de rest van de week hou ik me aan de dieet!

Ik heb zelf voor mn gevoel geen refeed nodig tijdens IF, IIFYM als het om taart oid gaat

Ja maar ik word langzaamaan steeds vetter en die blessure lijkt ook niet weg te gaan. Nu doe ik gewoon IF 16/8, kan dat wel dan?

---------- Post toegevoegd Sat 2 Feb 2013 om 09:57 ----------

Ja maar ik word steeds vetter en die blessure gaat ook maar niet weg. Ik doe nu IF 16/8, kan dat wel?

Ik kan btw wel een beetje zwemmen als dat helpt

als je langzaam steeds vetter wordt eet je dus nog boven je huidige onderhoud (zonder training)
met of zonder IF

zwemmen kan je helpen je onderhoud iets hoger te maken, maar vooral ook de algemene soeplesse een beetje in je lijf te houden. Gaat allicht weinig doen voor je spiergroei.

If it fits your macro's

Ik merk dat ik met mijn huidige dieet op een plateau raak. Tijd voor verandering ! Ik werk ploegendiensten, mijn tijdschema zal worden:

Vroege dienst van 12:00 tot 20:00 uur en Late dienst van 13:00 uur tot 21:00 uur. Ik draai voornamelijk vroeg en train dan rond 15:00 uur, dus mijn grote maaltijd zal rond 17:00 en 17:30 uur zijn.

Met middagdienst train ik in de ochtend (uurtje of 9), ik zal dan op BCAA's gaan ( heb Muscle Protect, een goeie ? Of raad iemand andere supps aan?). Ik zal dan op het werk gaan eten rond 13:00 uur, dat zal mijn grote maaltijd zijn (40%?).

Weet er iemand een website voorbeelden voor lekkere maaltijden? :)

Gister begonnen met IF. Mijn eating window is 12:00 - 20:00. Heb om 14:00 mijn eerste meal gegeten, daarna gesport en om 17:30 me grootste meal en dan nog wat kwark en Caseine Eiwit om 19:45. Moet zeggen dat ik eigenlijk totaal geen trek had. Heb een harde training gedaan, heb nu ook erg last (geen spierpijn) van mijn linker schouder. Hopen dat het niet te erg word, morgen gewoon weer schouders trainen ;)

Heeft er btw al iemand zich aan een 'pizza' bodem van bloemkool en ei gewaagd? Slaagde er niet in dat ding te bakken in 15 min op 150º doordat te vochtig was bovenop bakpapier. Uiteindelijk toch krokant gekregen door het bakpapier te verwijderen.

• #5.700
Heeft er btw al iemand zich aan een 'pizza' bodem van bloemkool en ei gewaagd? Slaagde er niet in dat ding te bakken in 15 min op 150º doordat te vochtig was bovenop bakpapier. Uiteindelijk toch krokant gekregen door het bakpapier te verwijderen.

dat heeft toch helemaal niets met IF te maken ... ga eens in een keto-thread proberen ofzo.

Binnen IF eten we gewoon pizza op trainingsdagen :)

---------- Post toegevoegd Tue 5 Feb 2013 om 08:30 ----------

ff een vraagje: hoe zit het met refeed tijdens IF? ik heb bijv afgelopen zaterdag een stuk chocoladetaart op aan het eind van me eet window rond half 9 kan het kwaad? want de rest van de week hou ik me aan de dieet!

een stuk taart ..... moet je eens zien op wat Martin Berkhan doet met een HELE cheesecake...

http://www.leangains.com/search/label/Cheesecake Mastery

Terug
Naar boven