AndroidHealthClinic

Sticky Intermittent fasting

Hmm, wat raad jij aan qua inname van vetten dan, wazzup?

Op trainingsdagen adviseren ze hoog in eiwit, hoog in kh en laag in vet en op rustdagen hoog in eiwit, hoog in vetten, laag in kh. Dit omdat je met een kcal overschot sneller in vet aankomt als je vet inname hoog is, op rustdagen eet je onder je onderhoud en daarom kun je daar je vet inname hoog houden.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.723
Oke, dus op trainingsdagen hoog eiwit, hoog kh, laag vet en op rustdagen hoog eiwit, laag kh en hoog vet. Thanks. Wazzup (en anderen) hebben jullie verder nog opmerkingen op dat stukje tekst wat ik daarvoor uiteen heb gezet?

In ieder geval al bedankt voor deze hulp. Ik dacht vandaag, laat ik alvast is dat eetwindow gaan toepassen, en moet zeggen dat het me tot nu toe geen last oplevert. Ik voel me inderdaad beter geconcentreerd en heb nog geen honger, al kijk ik wel uit naar m'n eerste meal.

Ik heb dit zelf nu zo'n 4 maanden strict gevolgd ben van 20% naar 13% vet gegaan en daarnaast in VVM juist zo'n 1,5-2kg aangekomen. Over het geheel zo'n 8kg kwijtgeraakt. Het werkt super goed, je moet je alleen niet blind staren op de E/K/V verdeling ;)

Ik zelf volgde dit eetschema (zie bijlage)
(waarbij mijn avondmaal altijd verschilde, omdat ik thuis woon en gewoon eet wat de pot schaft)

Dus ja ook gewoon pindakaas na de workout.
Alles kan zolang je er maar "logisch" over na denkt.

Zit nu weer op zo'n 85-86kg en denk nog rond de 13%

Nu komende 2 maanden ga ik weer flink cutten en dan hopelijk eindig ik rond de 8%

Schermafbeelding 2013-02-06 om 21.58.50.png

Schermafbeelding 2013-02-06 om 21.58.58.png

Naamloos.jpg

Laatst bewerkt:
Nice man, je staat al aardig droog. Dat is mijn doel ook wel ongeveer! 'K zie dat kaas een goeie bron is voor hoog eiwit, laag kh en hoog vet, ga ik ook in m'n voedingsplan verwerken! Thanks!

Nice man, je staat al aardig droog. Dat is mijn doel ook wel ongeveer! 'K zie dat kaas een goeie bron is voor hoog eiwit, laag kh en hoog vet, ga ik ook in m'n voedingsplan verwerken! Thanks!

Geen dank ;) Ik had wel 30+ kaas, met minder zout van Milner, goed te pruimen. Ook lekker om eitje te bakken en dan erover heen te strooien (met de strooikaas variant)

En thanks, ging me echt heel makkelijk af... Nu alleen laatste maand echt aan wezen kloten... Dus ga nu weer hard aan de slag :p

Hoor echt van veel mensen dat 't gewoon echt makkelijk is op deze manier. Ik ben benieuwd, maandag start ik, noteer ik wat gegevens, en elke week/2 weken doe 'k een check up!

Geen dank ;) Ik had wel 30+ kaas, met minder zout van Milner, goed te pruimen. Ook lekker om eitje te bakken en dan erover heen te strooien (met de strooikaas variant)

En thanks, ging me echt heel makkelijk af... Nu alleen laatste maand echt aan wezen kloten... Dus ga nu weer hard aan de slag :p

Goed resultaat! Hoe zag je trainingsschema er uit?

Goed resultaat! Hoe zag je trainingsschema er uit?

ik trainde 3x in de week, maar heb momenteel onderrug blessure :(

Waarbij ik me altijd focuste op compound oefeningen

Deadlifts
Squats
Bench Press
Incline Bench Press
Overhead Press

En dan nog daarnaast Dips, Chin-ups en/of Pull-ups

Voor de benen nog leg press, leg extension en leg curl

Deed nooit maar dan ook echt nooit iets puur voor biceps of triceps!
En me armen zijn groter dan ze ooit geweest zijn.

Gewoon uiteindelijk weighted dips en weighted chin-ups gaan doen en je armen zullen groeien.

Had geen super vast schema, maar basis was vaak zo:

Maandag
Pull-ups
Deadlifts
Weighted Chin-ups
Dumbbell Rows

Woensdag
Bench Press
Incline Press (dumbbell of barbell)
Weighted Dips (chest version)

Vrijdag
Squats
Overhead Press
Leg press
Leg extensions
Leg curls

Brb straks 150g ijs eten

en nog steeds vet verliezen

Vandaag weer eens een dagje niet gevast en lekker veel ongezonde troep gegeten.. Het was genieten :)

Haha, ook wel eens nice inderdaad. Ik probeer dat te beperken tot 1x per maand ofzo. Anyways, misschien binnenkort ook m'n trainingsschema hier maar eens wat op aanpassen.

gewoon IF en IIFYM combineren, is echt ideaal ;)

Is misschien al eens in het topic aangegeven, maar nemen jullie multivitamines? Zoja; welke?

Laatst bewerkt:
Wtf eje, niet normaal. Ik volg nu 3 dagen het IF principe (eetwindow wel, voedingsplan is nog neit helemaal op orde), maar ik ben nu alweer voorzichtig aan het afvallen...

Terug
Naar boven