XXL Nutrition

Sticky Intermittent fasting

Nee, dat heeft niks met IF te maken

IF gaat je vitamine behoefte niet verhogen of verlagen

dacht je dan echt dat het nemen van een multivit invloed heeft op je metabolisme?

Vroeg ik me ook al af ja... Vitamines zijn altijd goed, maar zal geen wereld van verschil maken. Je voelt je gewoon sowieso fitter als je vitamines en mineralen op peil zijn, that's it...

Wel prettig dit, normaal gesproken drink 'k wel lekker wat biertjes op m'n vrijdagavond, maar nu ik in de fast zit, heb ik eigenlijk ook helemaal geen behoefte aan bier oid.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.748
Wel prettig dit, normaal gesproken drink 'k wel lekker wat biertjes op m'n vrijdagavond, maar nu ik in de fast zit, heb ik eigenlijk ook helemaal geen behoefte aan bier oid.

Het is een soort van mentale klik... niet eten/drinken is een heel stuk makkelijker dan een beetje...

Zo ervaar ik het ook inderdaad. Vandaag staan er wel een paar biertjes op de planning, of een mixje oid. Vandaar dat 'k m'n window een paar uur opschuif. Op www.leangains.com wordt verteld dat het 't beste is om je window zoveel mogelijk constant te houden, echter ga ik er van uit dat ik door mijn werk etc. mijn window best wel eens zal moeten verschuiven, zou dit veel problemen op kunnen leveren?

Sample gekregen van No explode 2.0. Zit per trial version 52 kcal in. Neem aan dat ik de BCAA (train zo fasted) moet laten staan, en maar 1-2g eruit halen om onder de 50kcal te zitten?

erg pietluttig i know, maarja

Moet trouwens ook zeggen dat ik merk dat als ik fasted aan mijn studie werk, ik veel geconcentreerder ben.
ik studeer namelijk op mijn werk in mijn 'lunchpauze' aangezien ik 18-20 uur vast.

toen ik altijd ging leren terwijl ik net had gegeten zat ik constant te gapen en was het moeilijk om me te concentreren.
heb over het algemeen gewoon veel meer energie overdag! ik zweer bij IF.

Ookal is het wel eens heel vervelend om mensen in je omgeving uit te leggen waarom IF juist zo goed is. je krijgt altijd van die k*t opmerkingen terug dat het wel lijkt alsof je jezelf aan het uithongeren bent of dat je een of andere anorexia patient bent ofzo... wtf??

Laatst bewerkt:
Moet trouwens ook zeggen dat ik merk dat als ik fasted aan mijn studie werk, ik veel geconcentreerder ben.
ik studeer namelijk op mijn werk in mijn 'lunchpauze' aangezien ik 18-20 uur vast.

toen ik altijd ging leren terwijl ik net had gegeten zat ik constant te gapen en was het moeilijk om me te concentreren.
heb over het algemeen gewoon veel meer energie overdag! ik zweer bij IF.

Ookal is het wel eens heel vervelend om mensen in je omgeving uit te leggen waarom IF juist zo goed is. je krijgt altijd van die k*t opmerkingen terug dat het wel lijkt alsof je jezelf aan het uithongeren bent of dat je een of andere anorexia patient bent ofzo... wtf??

Ja mensen snappen vaak niet het verhaal er achter, totdat ze je resultaten gaan zien. Mijn omgeving dacht eerst ook WTF?! ben jij aan het doen, maar nu denken ze van shit zeg dat werkt wel erg goed! Mensen moeten gewoon wennen aan het geheel, maar daarnaast vind ik ook dat je zelf ook niet moet overdrijven. Ik heb echt zo nu en dan nog wel een zondags ontbijtje of lekker een biertje met me maten. Het gaat er met een dieet en levensstijl verandering om dat je het gewoon 90% van de tijd zonder enige moeite automatisch kan navolgen en de overige 10% gewoon ook nog lekker je ding kan blijven dien.

Geniet met mate en maten en blijf dat vooral altijd doen ;)

Ja mensen snappen vaak niet het verhaal er achter, totdat ze je resultaten gaan zien. Mijn omgeving dacht eerst ook WTF?! ben jij aan het doen, maar nu denken ze van shit zeg dat werkt wel erg goed! Mensen moeten gewoon wennen aan het geheel, maar daarnaast vind ik ook dat je zelf ook niet moet overdrijven. Ik heb echt zo nu en dan nog wel een zondags ontbijtje of lekker een biertje met me maten. Het gaat er met een dieet en levensstijl verandering om dat je het gewoon 90% van de tijd zonder enige moeite automatisch kan navolgen en de overige 10% gewoon ook nog lekker je ding kan blijven dien.

Geniet met mate en maten en blijf dat vooral altijd doen ;)

Juist.

In het weekend doe ik ook geen IF, hanteer ik sowieso geen schema.

Sample gekregen van No explode 2.0. Zit per trial version 52 kcal in. Neem aan dat ik de BCAA (train zo fasted) moet laten staan, en maar 1-2g eruit halen om onder de 50kcal te zitten?

erg pietluttig i know, maarja

qumke.jpg

Nja, die paar gram maakt opzich niets uit. 50kcal is geen magische grens ofzo.

nee snap ik, maar zit er toch liever wat onder dan boven. Just to be sure nomsayin

Moest me vndaag wegen aangezien ik morgenochtend niet thuis ben. Ondanks de verhoging in kcals alsnog teveel verloren : 81.6 -> 80.5. Nu op rustdagen 2700 en trainingsdagen 3100 en hopelijk volgende week maar max 0.5kg verlies

nog steeds minimaal krachtverlies

Ik ben sinds gisteren 2kg aangekomen :')? Morgen nog maar eens wegen dan.

Ik fiets een uur per dag ofzo in dit koude weer, verbrand ik nogsteeds evenveel cal als met warm weer?

Terug
Naar boven