RobbertK
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 148
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Doe dan een wat kleiner tekort dan 35%, 20-25 kan ook best. Aanpassen kan altijd nog.
En zo snel verlies je je gains niet, niet te druk maken.
People, om sneller af te vallen ben ik van plan om 4 rustdagen te gaan pakken en 3 trainingsdagen.
Wel op Maandag, Woensdag en Vrijdag kracht en de overige dagen rust.
Is dit wel zo verstandig als ik van een 5-dagen split komt ( Borst Rug Armen Schouders Benen ) met een "normaal bulk-patroon"?
Wil namelijk niet mijn gains verliezen. Op Trainingsdagen eet ik 3300 Kcal(+10%) en op rustdagen rond de 2000 Kcal (-35%)
Ik zal dan in de week (4*-1000 = 4000) + (3*300 = 900) -3100 Kcal per week cutten, dat is wel erg veel lijkt mij zelf
Drinken jullie buitenom je window btw wel eens zero/light producten? Ik zat eens te kijken, bepaalde 0 kcal bullit enzo hebben toch iets van 10 kcal in een blikje. Zou dit je fast beinvloeden?
Het probleem met light producten is dat er vaak acesulfaam-k in zit, deze aspartaam soort zorgt er wel voor dat je lichaam insuline vrij laat (heb ik ooit is ergens gelezen)
Denk dat het niet super veel invloed op je fast heeft maar ik ga liever voor zwarte koffie.
brb nooit light producten nemen omdat het misschien wat insuline vrijlaat

Het probleem met light producten is dat er vaak acesulfaam-k in zit, deze aspartaam soort zorgt er wel voor dat je lichaam insuline vrij laat (heb ik ooit is ergens gelezen)
Denk dat het niet super veel invloed op je fast heeft maar ik ga liever voor zwarte koffie.
Je moet niet alles geloven wat je leest.
(nog los van het feit of er een merkbaar verschil in resultaat zou zijn).

Als IF volgt of een gewoon 5-6 meals a day schema met exact dezelfde macro's en kcal.
Is er geen significant verschil tussen beide...
Dat zegt wel genoeg lijkt me![]()
correct. Verschil is dat ik IF veel gemakkelijker vind om vol te houden in een cut. Veel minder gedoe met allerlei maaltijden en honger de hele dag door.
Maar toch, aspartaam verhoogt insuline niet (voldoende) om de vetverbranding te beïnvloedend (tenzij je belachelijk veel aspartaam neemt, maar dan krijg je toch kanker, dus heb je andere problemen...)
. Tussen de 12-20 is goed vol te houden. Ik zit wel met wat puntjes:
Gaat me goed af met eating window. Tussen de 12-20 is goed vol te houden. Ik zit wel met wat puntjes:
- Is het, op een rustdag, "verplicht" om 60% van je dagelijkse inname te consumeren of is dat wenselijk ? Ivm cursus en sociale aspecten is het eigenlijk niet mogelijk om mijn grote warme maaltijd tussen 12 en 14u te nemen.
- Kan ik op een rustdag wel gewoon cardio doen om het proces te versnellen? Dit is dan HIIT cardio van max 30 min of duur cardio van max 45 minuten. Mijn calorie inname is dan wel -20% evengoed, hoog in eiwit en vet en laag in carbs.
Alvast bedankt voor de antwoorden![]()