AndroidHealthClinic

Sticky Intermittent fasting

in hoe lange tijd heb je daarover gedaan?
op welke vet% ben je begonnen en sta je nu?

Laten we zeggen dat ik eind augustus serieus begonnen ben. Heb met vet% niet gemeten en nu heb ik ook geen correcte meting. Ik zou zeggen dat ik nu rond de 20% sta. Vet% maakt me niet zo heel veel uit, als het er maar goed uit ziet :). Ik heb nu nog het randje om me middel heen wat weg "moet"

Week bezig, 1kg erbij xd. Wss mijn onderhoud iets te hoog berekend. Wat is nu verstandig om te doen? denk dat ik mijn onderhoud verlaag met 300 kcals.

300 kcal eraf halen, kijken wat er dan gebeurt.

Maar!! ik heb wel gelijk, right? Meeste gasten die aan de shakes zitten zijn ****ing dik.

En, van die gasten uit de bouw, of stratenmakers, die
1.) bier zuipen
2.) veel roken
3.) en nooit ontbijten - hehheh

zijn allemaal ****ing droog. Ik heb dit echt al zo vaak gezien. :D

Maar!! ik heb wel gelijk, right? Meeste gasten die aan de shakes zitten zijn ****ing dik.

En, van die gasten uit de bouw, of stratenmakers, die
1.) bier zuipen
2.) veel roken
3.) en nooit ontbijten - hehheh

zijn allemaal ****ing droog. Ik heb dit echt al zo vaak gezien. :D

Nee je hebt geen gelijk.

16600928.jpg

Misschien kun je beter eerst wat simpele basiskennis opdoen voordat je zulke onzinnige uitspraken doet. En al helemaal als je andere mensen ( met serieuzere doelen dan de jouwe ) ook nog eens raad gaat geven.

@gaylord rob:

Succes met afvallen. :D

mama-june-600.jpg
je moeder?

In tegen stelling tot veel idioten, zoals bijvoorbeeld die gast hierboven, kan ik ook wat bewijs naar voren halen.
Hier is Brad Pillon, dat is iemand die het echt begrijpt, (en ook wat bereikt heeft.) Hij is ook afgestapt van die protein shakes.

Check dit resultaat. En met name die 5e foto.

9tg6tz.png

http://bradpilon.com/

EatStopEat is sowieso een aanrader om te lezen, er staat veel nuttige info in over IF in het algemeen. Heb je in een uur uitgelezen.

Stoppen met shakes en je haalt zo de shape die je wilt? Is wel een goed concept voor een nieuwe dieet-craze!

Stoppen met shakes en je haalt zo de shape die je wilt? Is wel een goed concept voor een nieuwe dieet-craze!

Hij heeft er zelfs een boek over geschreven. Geweldig! Volgens deze meneer verdient de supplementenboer te veel geld met het verkopen van 'protein'. Schrijf er een boek over, verkoop het en verdien geld.. :rolleyes:

In tegen stelling tot veel idioten, zoals bijvoorbeeld die gast hierboven, kan ik ook wat bewijs naar voren halen.

Kerel ik heb het helemaal niet over of je wel of geen sjakies moet drinken ( want dat is niet nodig inderdaad, al heeft 'dik worden' daar niets mee te maken ) maar als jij aankomt met opmerkingen over bouwvakkers die bier drinken en roken en doet alsof dat de reden is dat hun er droog bijstaan of dat als je kuurt zomaar alles kunt eten no mattter what dan noem ik dat onzinnig ja.

Kerel ik heb het helemaal niet over of je wel of geen sjakies moet drinken ( want dat is niet nodig inderdaad, al heeft 'dik worden' daar niets mee te maken ) maar als jij aankomt met opmerkingen over bouwvakkers die bier drinken en roken en doet alsof dat de reden is dat hun er droog bijstaan of dat als je kuurt zomaar alles kunt eten no mattter what dan noem ik dat onzinnig ja.

+1, wat een bullshit loop je uit te kramen burgertje.

Hahahaha wauw die eiBurger... gewoon wauw

Dude je mist punt 3: bouwvakkers ontbijten niet. hierdoor hebben dus een eat window van 12.00-19.00, EN ze werken hard op een lege maag.

Prachtig dit

Bikkels, ik zit met het volgende:

Ik heb van een collega een vrijwel volle pot NO Xplode 2.0 gehad, werkte niet fijn bij hem. Nou wil ik hem graag uit proberen. Maar ik train natuurlijk vaak in fasted State, alleen 10gr BCAA. Normaal zou ik Noxi pro gebruiken ( heb nog 3 potten er van). Nu zie ik dat er per serving van no Xplode 40kcal in zitten, 9gr carbs. Is dit een groot probleem als ik dan dus no Xplode in neem? Neem dus 40kcal in mijn fast periode. En dan de 1,5 kcal vd BCAA.

Ik meen ergens gelezen te hebben dat je max 50kcal in je fast periode mag nemen ?

Noxi pro kan ik op de verpakking geen voedingswaarde vinden qua kcal dus weet niet of die dat ook heeft...

Laatst bewerkt:

Ik heb van een collega een vrijwel volle pot NO Xplode 2.0 gehad, werkte niet fijn bij hem. Nou wil ik hem graag uit proberen. Maar ik train natuurlijk vaak in fasted State, alleen 10gr BCAA. Normaal zou ik Noxi pro gebruiken ( heb nog 3 potten er van). Nu zie ik dat er per serving van no Xplode 40kcal in zitten, 9gr carbs. Is dit een groot probleem als ik dan dus no Xplode in neem? Neem dus 40kcal in mijn fast periode. En dan de 1,5 kcal vd BCAA.

Ik meen ergens gelezen te hebben dat je max 50kcal in je fast periode mag nemen ?

Noxi pro kan ik op de verpakking geen voedingswaarde vinden qua kcal dus weet niet of die dat ook heeft...

Bcaa is 5 kcal per g

Geen probleem. Een kleine hoeveelheid kcal zal je vast niet verbreken. IF is geen on/off switch.

Samenstelling per 100 gram
Kcal 25,9
KJ 108,2
Eiwit 0,06 gram
Vet 0,54 gram
Koolhydraten 5,17 gram

Ik neem 10 gram, dus 25,9 x 0,10= 2,59. Zat er dus wel naast, maar dit was ff uit mijn hoofd.

Echter zie ik nu ik de pot no college goed bekijk dat t 52kcal per serving is.

@djr89: ruim 50kcal maakt dus ook niet uit ? Verbrand t immers toch dubbel en dwars met KT vlak daarna.

Terug
Naar boven