- Waardering
- 1.446
- Lengte
- 1m89
In eat stop eat stond volgens mij wel een grafiek dat je tussen 18h en 24h een piek kreeg van volgens mij GH. Weet hier verder het fijne niet van, maar ik vind het wel makkelijker om onder je onderhoud te zitten in 4u ipv 8uur. Hongergevoel heb ik toch niet als ik vast
Die HIIT sessie was eigenlijk bedoeld om de 'schade' van teveel eten wat omlaag te brengen door wat kcal te verbruiken. Maarja als je daarna weer wat gaat eten, voelt het wat minder efficient. Het liefst train ik ook aan het einde van mn vast en eet ik alles PWO.
Als het gaat om wat calorieën te verbranden moet je gewone (slo mo) cardio doen. Je doet eigenlijk geen HIIT om calorieën te verbranden (en al helemaal niet om vet te verbranden overigens). Net zoals je geen KT doet om calorieën te verbranden. Niet dat HIIT an sich slecht is alleen midden in je vasten periode minder optimaal.
Als het gaat om de schade van te veel eten te beperken kun je beter wat minder eten. Hoef je ook niet van intensieve cardio op een lege maag te herstellen zonder voeding.

catabool gaan na een vast van 16 uur met HIIT. Met dat plaatje er bij een hele slechte vergelijking
.