Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nou in verhouding is een bord pasta qua enige KH bron voor mij persoonlijk laag.
Daarnaast combineer ik Leangains met CBL en Renegade Diet, dus hanteer verschillende principes!
Tevens neem ik dus op een rustdag inderdaad geen KH bij me eerste maaltijd, groentes niet meegerekend!

Thanks voor je reactie! Ik zal me macros tijdens me eating window gewoon normaal houden dus ook koolhydraten hanteren. Op niet trainingsdagen ga ik wel een ''keto'' dieet hanteren met alleen eiwitten,vetten en een minimaal aan koolhydraten.
Verstandig?
Op niet trainingsdagen totale kcal uiteraard lager.
Thanks voor je reactie! Ik zal me macros tijdens me eating window gewoon normaal houden dus ook koolhydraten hanteren. Op niet trainingsdagen ga ik wel een ''keto'' dieet hanteren met alleen eiwitten,vetten en een minimaal aan koolhydraten.
Verstandig?
Op niet trainingsdagen totale kcal uiteraard lager.
Verstandig ? Tja ik doe het ook (als ik cut). Ligt hem ook een beetje aan je vetpercentage, hoeveel haast je hebt, en hoe slim je dieet er op niet-trainingsdagen uitzien. Er zijn mensen die extra vet gaan eten om zo toch nog vlak onder hun onderhoud uit te komen... tja, dan kun je IMO net zo goed minder vet nemen maar wel wat carbs. De totale calorie-inname is veel belangrijker dan waar dat precies vandaan komt.
Ik sta op 13% Val makkelijker aan als dat ik af val maar wil toch voor de zomer er droger bij staan. doel is 10% op 85kg nu dus 13% op 87 wellicht 88.

0,03 x 87 = 2,61
87-2,61=84,39 kg
Dus om 3% puur vet kwijt te raken zal je 2,6 kg af moeten vallen, maar meestal raak je niet puur vet kwijt dus zal niet precies zo komen.

Verkeerd beredeneerd
87kg met 13% houdt in: 87 * 0,87 = 75.7kg VVM
13% van het lichaam is vet, dus 87% is daarmee vet vrij, oftewel je VVM
75.7kg VVM met 10% vet houdt in: 75.7 / 0,9 = 84.1kg
10% van het lichaam is vet, dus 90% is daarmee vet vrij, oftewel je gewicht is VVM / 90%
Daarbij ging ik zelf dus uit van miniem spierverlies dus 84kg
Sorry ik vind wiskunde en formules erg interessant, vandaar dat ik je wel moest verbeteren![]()

Mijn laatste wiskunde les was dan ook ruim 4 jaar geleden![]()

ben nu ongeveer 9 weken aan het cutten met IF principe, low carb op rustdagen en gewoon high op trainingsdagen.
Ben van 17.5% bodyfat naar op dit moment 10.7 gegaan. Heel erg blij met dit resultaat, weinig tot geen spiermassa kwijt geraakt. 9 weken geen alcohol does the trick haha

t*ring das echt snel, nice.ben nu ongeveer 9 weken aan het cutten met IF principe, low carb op rustdagen en gewoon high op trainingsdagen.
Ben van 17.5% bodyfat naar op dit moment 10.7 gegaan. Heel erg blij met dit resultaat, weinig tot geen spiermassa kwijt geraakt. 9 weken geen alcohol does the trick haha
, dus dat zijn in de praktijk 3 laag 4 hoog. 

.