Fitness Seller

Sticky Intermittent fasting

Heb na wat commentaar toch maar eens m'n schema doorgelicht en ben tot de conclusie gekomen dat ik waarschijnlijk nog wat hoog zat in kcal (aangezien dat voedingsschema bestand niet overeenkomt met de werkelijkheid).

Heb het nu zo aangepast dat ik op trainingsdagen aan 2700/2800 kcal (10% onder onderhoud) met 200gr eiwit, 80gr vet en de rest kh. En op rustdagen aan 2500 kcal (17% onder onderhoud) met 180gr eiwit, 100gr vet en de rest kh. Ga even kijken hoe het loopt.

Eerst deze week nog ff lekker lang leven de lol :emo:.

Probeer wel regelmatig een refeed te houden. eens per 10 dagen ofzo

Ik begrijp het niet, zelfs als ik de hele dag niets eet heb ik geen last van een muffe lucht uit mijn bek. Ligt het maybe niet aan iets anders (voor degenen die hier last van hebben)?

Ik begrijp het niet, zelfs als ik de hele dag niets eet heb ik geen last van een muffe lucht uit mijn bek. Ligt het maybe niet aan iets anders (voor degenen die hier last van hebben)?
Je hebt last van het feit dat je geen muffe lucht uit je bek hebt?

Maar zit je toevallig heel laag in kh? Ik dacht dat dit soms wel is voorkomt bij mensen die een ketogeen dieet volgen

Probeer wel regelmatig een refeed te houden. eens per 10 dagen ofzo

Ja dat is dus wel belangrijk om te onthouden inderdaad. Heb nu echt al maanden constant onder onderhoud gezeten, dus nu even een weekje ruim boven onderhoud zal wel even nodig zijn. Hoop dat het voldoende is om de draad weer op te pakken. Komt me wel goed uit dat ik nachtdiensten e.d. draai op het moment, wat betekent dat ik weer een paar extra grote meals naar binnen kan stampen.

Vanaf maandag weer hardkoor, 1x per week wegen, 1x in de twee weken aanpassen waar nodig.

Weeg op dit moment 82 Kilo, met een vetpercentage van 10.6. Ik cut nog door tot ik op ongeveer 80 kilo sta.
Mijn onderhoud is op dit moment 3054 Kcasl ( Lijkt mij beetje veel maarja train toch echt hard 3 of 4 keer per week. Ik ga op rustdagen op ongeveer 2100 kcal zitten nu en op trainingsdagen ongeveer 3350.
Dit maakt 4x-900= -3600 + 300*3 = 900 = ongeveer een deflict van 2500 per week. Dat is toch wel te doen wil dit nog onveveer 3 weken volhouden en dan weer bulken, MET IF NATUURLIJK :D

Weeg op dit moment 82 Kilo, met een vetpercentage van 10.6. Ik cut nog door tot ik op ongeveer 80 kilo sta.
Mijn onderhoud is op dit moment 3054 Kcasl ( Lijkt mij beetje veel maarja train toch echt hard 3 of 4 keer per week. Ik ga op rustdagen op ongeveer 2100 kcal zitten nu en op trainingsdagen ongeveer 3350.
Dit maakt 4x-900= -3600 + 300*3 = 900 = ongeveer een deflict van 2500 per week. Dat is toch wel te doen wil dit nog onveveer 3 weken volhouden en dan weer bulken, MET IF NATUURLIJK :D

Ben je ongeveer over een maandje nog een kilo vet kwijt hopelijk...!

Bulken met IF vind ik erg lastig, aangezien ik dan rond de 4000-4500 kcal moet eten, anders kom ik gewoon niet aan :rolleyes:

Maar succes in iedergeval!

Meen je dit :roflol: catabool gaan na een vast van 16 uur met HIIT. Met dat plaatje er bij een hele slechte vergelijking[/]

ik bedoelde dat er met HIIT een grotere kans is dat je veel meer spiermassa verliest tijdens een fast.
Het is logisch dat je catabool gaat bij een fast.

morgen mijn allereerste fasted training, ga samen met maatje trainen en die kon alleen rond 10 uur (sochtends), dus dan maar wat amino's erin en Chest knallen. Kan ik wel gewoon een Pre-Workout pakket, weet iemand dat?

morgen mijn allereerste fasted training, ga samen met maatje trainen en die kon alleen rond 10 uur (sochtends), dus dan maar wat amino's erin en Chest knallen. Kan ik wel gewoon een Pre-Workout pakket, weet iemand dat?

Aminos overrated. Caffeine kan prima. Ook ander prew zonder suikers kan.

Neurocore, zitten toch geen suikers in?

Gewoon je Pre zonder aminos

In de bulk niet nee

Ben vandaag ook een week bezig met IF, +10 -20, altijd 200 eiwitten, 60 vet rest carbs.
Voor mij is het ideaal omdat ik in traditionele cut in de avonden enorm veel honger had (en dan ben ik zelfs nog nooit lager geweest dan 2800kcal met 300carbs), nu ga ik zonder honger naar bed.
Had verwacht dat de ochteden van 6.30 tot 13.00 zwaar zouden worden maar met flink wat koffie is het prima vol te houden.
Maar ik neem peptopro als ik fasted train, wordt dit gezien als voeding dus doorbreken van de fast?

Ben vandaag ook een week bezig met IF, +10 -20, altijd 200 eiwitten, 60 vet rest carbs.
Voor mij is het ideaal omdat ik in traditionele cut in de avonden enorm veel honger had (en dan ben ik zelfs nog nooit lager geweest dan 2800kcal met 300carbs), nu ga ik zonder honger naar bed.
Had verwacht dat de ochteden van 6.30 tot 13.00 zwaar zouden worden maar met flink wat koffie is het prima vol te houden.
Maar ik neem peptopro als ik fasted train, wordt dit gezien als voeding dus doorbreken van de fast?

Zolang je onder de 50kcal blijft niet, neem zelf standaard 10g BCAA pwo

Wil beginnen met IF 16/8 principe. Ik train normaal gesproken savonds. En ik wil graag mijn maaltijden eten in de avond ivm druk leven overdag. Maakt het uit om je eating window dus van 18:00 tot 24:00 te pakken? Uiteraard carbs steeds wat lager naarmate me window eindigd?

Ik zit veel te researchen maar ik kom er echt niet uit.

Nog 1 ding... Om 4 uur gaan trainen en dan pas eten na me workout of eerst een meal erin pompen om 18:00 en dan trainen en dan de rest van me macros? wat zal ''beter'' zijn

Kort gezegd blijven aminozuren lang 'actief' in het lichaam. Als je de dag daarvoor een gevarieerde maaltijd heb gegeten met 25-35gr eiwitten, koolhydraten en vetten dan hoef je daarover geen zorgen te maken. Gezien de duur van het verteringsproces en de beschikbaarheid in de lever (casseine blijft langer beschikbaar). In de cut geldt dit ook. Je lichaam gaat vrij efficient om met eiwitten (IF verbetert dit). Het is niet verkeerd, want het kan theoretisch gezien wel je herstel bevorderen (oversupplementatie van (iso)leucine). Enkel weegt dit imo niet op tegen de kosten. Zolang je voeding goed zit, is het supplementeren van aminozuren details.

Terug
Naar boven