MuscleMeat

Sticky Intermittent fasting

Zit echt nog goed te twijfelen of ik wel door meot gaan met cutten. Ben nu van 90 naar 80 gegaan, en zit nu weer op 82 door wat mindere focus. Ik gok dat ik op zo'n 16% zal zitten, wat betekent dat ik nog maar zo'n 77kg zou wegen, als ik naar ong. 12% zou willen.

Da's voor mijn lengte natuurlijk totaal verkeerd. Nu is het natuurlijk zomer aan het worden, en daar wil je toch zo droog mogelijk bijlopen. Wat zeggen jullie, doorcutten voor nog een maand of 2, bulken of recomp? Recomp ben ik zelf niet zo'n fan van tbh.

Zit echt nog goed te twijfelen of ik wel door meot gaan met cutten. Ben nu van 90 naar 80 gegaan, en zit nu weer op 82 door wat mindere focus. Ik gok dat ik op zo'n 16% zal zitten, wat betekent dat ik nog maar zo'n 77kg zou wegen, als ik naar ong. 12% zou willen.

Da's voor mijn lengte natuurlijk totaal verkeerd. Nu is het natuurlijk zomer aan het worden, en daar wil je toch zo droog mogelijk bijlopen. Wat zeggen jullie, doorcutten voor nog een maand of 2, bulken of recomp? Recomp ben ik zelf niet zo'n fan van tbh.

cutten tot een zo laag mogelijk vet% en dan cleanbulken

Nu gaan bulken, onbedoeld zou m'n vp dan toch weer een beetje stijgen, wat alleen maar meer werk oplevert voor de volgende keer, da's wel zo.

Ik zou eerst cutten, en dan cleanbulken idd, of recomp proberen maar dan zou je waarschijnlijk ook in gewicht zakken.

Uhuh, ok. Hoe staan jullie verder tegenover Dexaprine? Is dat nou echt een hulpmiddel om vet te verbranden, of is het puur een pre-workout achtig iets?

Niet echt waard voor je geld, zou gewoon caffeine caps kopen. Is toch de meest werkzame stof in de meeste fatburners.

Uhuh, ok. Hoe staan jullie verder tegenover Dexaprine? Is dat nou echt een hulpmiddel om vet te verbranden, of is het puur een pre-workout achtig iets?

Ik werd er zelf misselijk van, dus heb het destijds verkocht. Werkt als pre workout en fatburner. Je verbrandt er iets meer kcal door, maar dat doet caffeine, green tea extract, EC stacks etc ook.

Ik zelf en maten van me zijn er wel tevreden over...
Maar nieuwe formule vind ik zeker minder dan de oude met 1.3DMAA

Wil zelf fat attack van XXL gaan proberen wanneer ik weer eens een fatburner aan ga schaffen!

Dexaprine is voor mij: 's ochtends innemen en 's avonds nog steeds aan het stuiteren. Gaat nergens over. Ook lichtelijk euforisch gewoon. Voel me er echt chill door.
Wel lichte misselijkheid, maar dat is vaak met een uurtje over. Of het nou echt zó goed helpt mbt vetverbranding durf ik nog niet te zeggen. Feit is wel dat je vanaf het begin al iets droger/harder oogt. Drijft ook wat vocht af.

Ik zou 'em dan zelf puur voor het vetverbrandende en het boostende effect willen hebben, honger heb ik namelijk bijna nooit. Misschien wel gewoon eens een keer proberen.

Laatst bewerkt:
Vraagje, wat doen jullie id cut qua trainen... Ik zag iemand posten dat hij 3x per week een full body workout doet.
Ik kan door blessure een aantal compound oefeningen niet doen, dus ik doe een aantal geisoleerde oefeningen (ik haat het maarja) maar wat is aan te raden, is elke spiergroep 1x per week aanpakken voldoende in de cut?

Vraagje, wat doen jullie id cut qua trainen... Ik zag iemand posten dat hij 3x per week een full body workout doet.
Ik kan door blessure een aantal compound oefeningen niet doen, dus ik doe een aantal geisoleerde oefeningen (ik haat het maarja) maar wat is aan te raden, is elke spiergroep 1x per week aanpakken voldoende in de cut?

Ja 1x per week elke spiergroep pakken is meer dan voldoende.
Zou daarnaast low rep en high weight aanhouden als leidraad...

Ja 1x per week elke spiergroep pakken is meer dan voldoende.
Zou daarnaast low rep en high weight aanhouden als leidraad...

yep, tx

Is dit by the way een gangbaar schema?

3 trainingsdagen met +20%
3 rustdagen met -20%
1 dag vasten. ( 0 calorieen)

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #6.394
yep, tx

Is dit by the way een gangbaar schema?

3 trainingsdagen met +20%
3 rustdagen met -20%
1 dag vasten. ( 0 calorieen)

gangbaar ? Als in doen veel mensen dit ... Nee. Niet veel mensen vasten een hele dag met leangains intermittent fasting.

gangbaar ? Als in doen veel mensen dit ... Nee. Niet veel mensen vasten een hele dag met leangains intermittent fasting.

Misschien heb ik het verkeerd verwoord met "gangbaar" wat ik bedoelde te vragen was, of zo'n schema als "werkend" wordt geaccepteerd door de IF'ers.

Ben al maanden niet meer in dit topic geweest, maar al een jaar IF ondertussen. Ben aan het experimenteren om tijdens de werkdag helemaal niet meer te eten, omdat ik dan beter gefocust blijf op kantoor. Daarnaast ben ik iemand die blijft eten zodra ie begint, daarom het breken van de vast zo lang mogelijk uitstellen. Alleen komt het m'n workout (19u) kniet ten goede. Zou dus rond 16u30 een goede preworkout/breakfast moeten hebben, die ik op m'n bureau kan binnenspelen. Iemand tips voor zoiets? Megashake met bananen ofzo? Creatine erbij?

Je situatie klinkt vergelijkbaar met de mijne. Voor een kleine pre-workout meal op werk heb ik meestal een 300-600 kcal salade van vlees+groente (sporadisch een zetmeelcomponent maar ik houdt de meal bij voorkeur vrij low carb) en een stuk fruit of zoiets als een protein soufflé met fruit (receptje + video; http://stormtricks.com/recipe-protein-souffle/). Op een dergelijke lichte maag train ik heerlijk, en 's avonds na de training is het dan een giga meal die op me zit te wachten :D

Misschien heb ik het verkeerd verwoord met "gangbaar" wat ik bedoelde te vragen was, of zo'n schema als "werkend" wordt geaccepteerd door de IF'ers.

Ik weet niet precies wat je van plan bent met de andere zes dagen, als je daar ook 18/6 of iets dergelijks doet dan zal je rondom je 0 kcal dag ver boven de 24 uur komen. Dat lijkt mij vrij heftig, of je nou wel of niet per week genoeg kcals binnen krijgt.

Dexaprine is voor mij: 's ochtends innemen en 's avonds nog steeds aan het stuiteren. Gaat nergens over. Ook lichtelijk euforisch gewoon. Voel me er echt chill door.
Wel lichte misselijkheid, maar dat is vaak met een uurtje over. Of het nou echt zó goed helpt mbt vetverbranding durf ik nog niet te zeggen. Feit is wel dat je vanaf het begin al iets droger/harder oogt. Drijft ook wat vocht af.
Is dit met de 'nieuwe' versie van dexparine ook zo ja?

Heb alleen de oude versie gehad :)

Ik weet niet precies wat je van plan bent met de andere zes dagen, als je daar ook 18/6 of iets dergelijks doet dan zal je rondom je 0 kcal dag ver boven de 24 uur komen. Dat lijkt mij vrij heftig, of je nou wel of niet per week genoeg kcals binnen krijgt.

Ahahaha ik had er nog niet aan gedacht tot gister avond, ik heb toen gegeten tot 20:00, dus nu vast ik tot vanavond 20:00, dan na 20:00 zal ik zo weinig mogelijk eten.. 1000 cal oid. slapen, morgen wat kleins eten, trainen en de rest van de calorieen. Het was heel verwarrend, maar ik ben eruit.

Terug
Naar boven