Willem85
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 18
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 14%
Ben al maanden niet meer in dit topic geweest, maar al een jaar IF ondertussen. Ben aan het experimenteren om tijdens de werkdag helemaal niet meer te eten, omdat ik dan beter gefocust blijf op kantoor. Daarnaast ben ik iemand die blijft eten zodra ie begint, daarom het breken van de vast zo lang mogelijk uitstellen. Alleen komt het m'n workout (19u) kniet ten goede. Zou dus rond 16u30 een goede preworkout/breakfast moeten hebben, die ik op m'n bureau kan binnenspelen. Iemand tips voor zoiets? Megashake met bananen ofzo? Creatine erbij?
Je situatie klinkt vergelijkbaar met de mijne. Voor een kleine pre-workout meal op werk heb ik meestal een 300-600 kcal salade van vlees+groente (sporadisch een zetmeelcomponent maar ik houdt de meal bij voorkeur vrij low carb) en een stuk fruit of zoiets als een protein soufflé met fruit (receptje + video; http://stormtricks.com/recipe-protein-souffle/). Op een dergelijke lichte maag train ik heerlijk, en 's avonds na de training is het dan een giga meal die op me zit te wachten![]()
thanks voor de reactie. Ik heb al geprobeerd met die calorie range. Ik train powerlifting en die zware compounds vreten energie. Ik zoek dus een snelle 1000 kCal meal. Rap je website gechecked. Ziet er wel lekker uit. Ga ik eens bekijken! thanks man!

vooral verzadigd vet!