Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je fasted traint, maakt het uit of je na je training nog 2 uur wacht met eten? Dus moet je meteen na je training post workout meal eten?
Ik weet dat bijvoorbeeld de hodgetwins pas 2 uur na het trainen eten, maar zij zijn nu niet meteen de beste referentie![]()
De hodgetwins doen volgens mij niet eten na de training. Volgens mij wachten ze soms wel 3 uur ofzo. En breken daarna pas hun fast.
Neem ik gewoon direct na het opstaan. Gaat prima ook al ben ik daarna nog lange tijd gevast.wss al eens gemeld, maar hoe doen jullie et met dexaprine, wanneer nemen jullie et?
Ik wacht ook meestal zo'n 2 uur met mijn post workout meal, ik weet niet of dit aan te raden is?
Ik eet meteen na de training. Ik zie niet in waarom ik zou wachten. KT is catabool !
Ik heb als ik fasted train dat ik wat sneller en meer duizelig ben bij top sets. Herkenbaar?
Zeker, vandaar dat ik overgestapt ben naar 1 maaltijd pre-workout. Ik merk sowieso dat ik na het vasten, ook al is het een rustdag, ik snel licht in mijn hoofd word. Zodra ik dan wat gegeten heb, is het weer goed. Maar fasted training doe ik niet meer, niet mijn ding.

Zeker, vandaar dat ik overgestapt ben naar 1 maaltijd pre-workout. Ik merk sowieso dat ik na het vasten, ook al is het een rustdag, ik snel licht in mijn hoofd word. Zodra ik dan wat gegeten heb, is het weer goed. Maar fasted training doe ik niet meer, niet mijn ding.
Je vetverbranding ZOU op z'n hoogst zijn na KT. Ik wacht de ene keer 2-3 uur met eten na het trainen, de andere keer een kwartier.
oohja, had ´k al ergens gelezen bedenk ik me nu xD.
Nice, als 't goed is krijg ik het vandaag binnen, dus morgen maar eens even testen. Kun je trouwens bv 10 uur na inname gewoon liters alcohol wegklappen, of is dat onverstandig?

Als je fasted traint, maakt het uit of je na je training nog 2 uur wacht met eten? Dus moet je meteen na je training post workout meal eten?
Ik weet dat bijvoorbeeld de hodgetwins pas 2 uur na het trainen eten, maar zij zijn nu niet meteen de beste referentie![]()
Maakt niet echt veel uit. Eet gewoon wanneer je honger hebt. Soms is dat bij mij na een uurtje. Soms pas na 3u.
Which leads us towards an ideal of post-workout nutrition. First and foremost I should point out that if you train and don’t eat anything afterwards (and this assumes you haven’t eaten a few hours before), the body will actually remain in a net catabolic state. That is, protein breakdown will be greater than protein synthesis. That’s bad. But only really applies if you’re training first thing in the morning after a fast (how many studies are done) and haven’t eaten anything.
Idd, aanvullend comment van Lyle.
http://www.bodyrecomposition.com/fat-loss/around-workout-nutrition-while-dieting-qa.html
Dit in het algemeen:
http://www.bodyrecomposition.com/muscle-gain/muscle-growth-and-pos-workout-nutrition.html