Fitness Seller

Sticky Intermittent fasting

Ik eet tussen 12:00 uur en 20:00 en train om 17:00 uur. Werkt voor mij ideaal.

dexaprine binnen, morgen proberen!

ga trouwens iets meer tijd tussen mijn 1e meal en training houden, een uurtje ofzo. Merk dat ik dan meer energie heb voor de training.

Doe nu 9 dagen dexaprine icm intermittent fasting. Fijne combinatie vind ik, dexa onderdrukt mn eetlust wat dus dat maakt het makkelijker tot 12 uur niet te eten. Soms met wat tegenzin toch aan de nodig cals komen maar dat lukt prima.

merk je ook al iets van vetverbranding of?

dexaprine binnen, morgen proberen!

ga trouwens iets meer tijd tussen mijn 1e meal en training houden, een uurtje ofzo. Merk dat ik dan meer energie heb voor de training.

Lees je keer in over parasympatisch en sympathisch zenuwstelsel.
Ene is namelijk actief bij vertering van voedsel andere bij vrijmaken van energie.
Naar mijn mening kan je het beste 3-4 voor je training niks gegeten hebben voor optimale energie benutting! ;).
Dit hangt natuurlijk wel af van grote van de maaltijd (met oog op duur van vertering in de maag)

---------- Post toegevoegd 30 May 2013 om 15:59 ----------

Enige wat het doet is je verbranding verhogen.
Ik verloor 5kg en 7% vet in 2,5maand

Mocht je vraag aan mij gericht zijn...Ik merk nog niet zo veel, heb ook nog geen nieuwe meting gedaan overigens. Wellicht ook wat te kort om al resultaten te zien (lichamelijk).

Ik ga dit 2 maanden doen, daarna maak ik ''after'' foto's en doe ik nieuwe metingen.

@ 1e punt; mijn 1e maaltijd is klein, vooral bestaande uit carbs/protein (4x bruin brood + kip, 1x banaan, 1x shake (melk + whey)). 7% vet in 2,5 maand hmm allright.

We gaan 't zien, volg op dit moment behoorlijk trouw m'n voedingsschema, dus wat dat betreft zou het wel goed moeten komen. Behalve die 1 of 2x dat ik bier drink in het weekend.

Maakt niet echt veel uit. Eet gewoon wanneer je honger hebt. Soms is dat bij mij na een uurtje. Soms pas na 3u.

Bij mij komt de honger pas zo'n anderhalf - 2 uur na mijn training, vandaar dat ik ook meestal dan pas post workout meal neem. (dit geldt wel enkel in het weekend omdat ik dan 's ochtends train)

Even een vraagje i.v.m. dat ik zelf waarschijnlijk ook IF wil doen.
Kan je gewoon aan het einde van je eetcyclus een caseïne shake pakken i.v.m. de lange afgifte? (wordt daar theoretisch dan je eetcyclus niet langer van?)

Laatst bewerkt:
Ben gedwongen mijn trainingstijden doordeweeks te verplaatsen naar tussen 20.30 en 22.00 (inclusief reistijd). Normaal gesproken begon ik om 21.00 uur met vasten.
Is het verstandig dat te blijven doen? Dus na mijn training niet eten? Lijkt me eigenlijk niet. Maar lunchpauze is tussen 13.00 en 14.00 uur dus dat betekent dat ik onmogelijk aan de 16 uur kan komen.

Verstandigste om dan gewoon korter te vasten of om toch niet te eten na mijn training?

Ben gedwongen mijn trainingstijden doordeweeks te verplaatsen naar tussen 20.30 en 22.00 (inclusief reistijd). Normaal gesproken begon ik om 21.00 uur met vasten.
Is het verstandig dat te blijven doen? Dus na mijn training niet eten? Lijkt me eigenlijk niet. Maar lunchpauze is tussen 13.00 en 14.00 uur dus dat betekent dat ik onmogelijk aan de 16 uur kan komen.

Verstandigste om dan gewoon korter te vasten of om toch niet te eten na mijn training?

Ik zit ook met dat probleem. Het voelt niet echt lekker om zo laat in de avond vlak voor het slapen nog een flinke maaltijd naar binnen te harken.

Aan de andere kant, niet eten na de training kost me misschien gains...

Mijn tip; niet stressen om de feeding window of de lengte van de fast. Doe gewoon wat in je leefstijl past. Uiteindelijk gaat het toch om kcals in vs. kcals out voor de lichaamssamenstelling!

wat voelen jullie boys nou precies van die dexaprine? meer energie? onrustiger? weinig trek?

Als ik alles bij elkaar optel....helemaal niks :)

tis ook maar een supplement he, geen magisch spul waardor je opeens kilos vet verliest. En als je echt de disclipine hebt om IF te doen heb je niks nodig om je hongergevoel te onderdrukken want als je er aan gewend raakt is het geen probleem. En als het niet gaat kan je altijd nog een andere methode aanhouden, gewoon kwestie van ervaring opdoen.
Wel een vraagje, is het verstandig om maar 1x pw IF te doen? De rest wil ik gaan carb cyclen en zondag junkday = refeed.

Zou van avondmaal tot na de training eten mocht je willen vasten...
Dus van 18:00 tot 24:00 ofzo...
Maar je moet doen waar jij je prettig bij voelt
Vasten is niks magisch alleen één van de wegen naar rome ;)

tis ook maar een supplement he, geen magisch spul waardor je opeens kilos vet verliest. En als je echt de disclipine hebt om IF te doen heb je niks nodig om je hongergevoel te onderdrukken want als je er aan gewend raakt is het geen probleem. En als het niet gaat kan je altijd nog een andere methode aanhouden, gewoon kwestie van ervaring opdoen.
Wel een vraagje, is het verstandig om maar 1x pw IF te doen? De rest wil ik gaan carb cyclen en zondag junkday = refeed.

Ik vraag me af of het allemaal wel nodig is voor je, als ik zo naar je stats kijk?

Als die stats de waarheid zijn kan ook ik alleen maar aanraden om te eten tot je er bij neervalt...
Vanaf 70kg dan pas keer te gaan cutten :)
Ehm, maar IF kan ook voor spier opbouw en vet verlies tegelijk hoor. Of niet dan?
Het is alleen maar handiger voor school wil 5 dagen IF. Trainingsdagen high carb 300 boven. En rustdag = low carb onderhoud. Dus niet eens cutten! Komt toch op tzelfde neer? Hoor het graag want miss is het helemala niet zo maar heb wel die hele leangains gelezen dus dit zou moeten kunnen:)

Terug
Naar boven