- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik eet tussen 12:00 uur en 20:00 en train om 17:00 uur. Werkt voor mij ideaal.
dexaprine binnen, morgen proberen!
ga trouwens iets meer tijd tussen mijn 1e meal en training houden, een uurtje ofzo. Merk dat ik dan meer energie heb voor de training.
. Maakt niet echt veel uit. Eet gewoon wanneer je honger hebt. Soms is dat bij mij na een uurtje. Soms pas na 3u.
Ben gedwongen mijn trainingstijden doordeweeks te verplaatsen naar tussen 20.30 en 22.00 (inclusief reistijd). Normaal gesproken begon ik om 21.00 uur met vasten.
Is het verstandig dat te blijven doen? Dus na mijn training niet eten? Lijkt me eigenlijk niet. Maar lunchpauze is tussen 13.00 en 14.00 uur dus dat betekent dat ik onmogelijk aan de 16 uur kan komen.
Verstandigste om dan gewoon korter te vasten of om toch niet te eten na mijn training?
Als ik alles bij elkaar optel....helemaal nikswat voelen jullie boys nou precies van die dexaprine? meer energie? onrustiger? weinig trek?

Ben gedwongen mijn trainingstijden doordeweeks te verplaatsen naar tussen 20.30 en 22.00 (inclusief reistijd). Normaal gesproken begon ik om 21.00 uur met vasten.
Is het verstandig dat te blijven doen? Dus na mijn training niet eten? Lijkt me eigenlijk niet. Maar lunchpauze is tussen 13.00 en 14.00 uur dus dat betekent dat ik onmogelijk aan de 16 uur kan komen.
Verstandigste om dan gewoon korter te vasten of om toch niet te eten na mijn training?

tis ook maar een supplement he, geen magisch spul waardor je opeens kilos vet verliest. En als je echt de disclipine hebt om IF te doen heb je niks nodig om je hongergevoel te onderdrukken want als je er aan gewend raakt is het geen probleem. En als het niet gaat kan je altijd nog een andere methode aanhouden, gewoon kwestie van ervaring opdoen.
Wel een vraagje, is het verstandig om maar 1x pw IF te doen? De rest wil ik gaan carb cyclen en zondag junkday = refeed.
Ik vraag me af of het allemaal wel nodig is voor je, als ik zo naar je stats kijk?

Ehm, maar IF kan ook voor spier opbouw en vet verlies tegelijk hoor. Of niet dan?Als die stats de waarheid zijn kan ook ik alleen maar aanraden om te eten tot je er bij neervalt...
Vanaf 70kg dan pas keer te gaan cutten![]()