- Waardering
- 1.446
- Lengte
- 1m89
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
net welke vorm van vasten je doet, ik doe meer warrior-diet style.spoelen met mondwater is ook een optie.
(fruit breekt in principe de vast, dus wees heel voorzichtig met 'wat" fruit)
Zoals ik al eerder vermelde voel ik me echt super met 3 maaltijden per dag, beetje IF gericht mbt proberen ook daadwerkelijk te vasten tussen de maaltijden.
Meestal eet ik van 06:00 tot 12:00 niks, van 12:00 tot 17:30 (als ik moet trainen, anders 19:00~20:00) niks.
IF was niet goed toe te passen voor mij persoonlijk icm werk enzo. Maar ik heb er echt veel van geleerd en als je de principes een beetje snapt van IF, maar ook snapt dat de stickies hier op het forum redelijk overrated zijn, dan moet je ook snappen dat je in principe kan doen en laten wat je wilt met je voeding.
Ik heb geleerd dat om de 2~3 uur eten niet noodzakelijk is, dat je helemaal niet boven onderhoud moet eten om massa aan te komen, dat je zeker wel vet kan verliezen en massa kan bouwen en de kwaliteit van het eten meer wordt bepaald door de suikers (GI-index) dan wat dan ook. In principe kan alles als het maar in je schema past.
Maar goed, het hangt ook af van je doelen natuurlijk. Als jij iemand bent die normaal gesproken hard bulkt met een dagelijks overschot van 1000kcal dan zullen bovenstaande bevindingen zeer moeilijk toe te passen zijn met de zelfde resultaten.
als je niet drinkt en 8x per dag eet zul je dezelfde verschijnselen, misschien nog wel erger krijgen.Heb me zojuist enorm vermaakt met dit artikel van Anthony Colpo : Why Intermittent Fasting Isn’t All It’s Cracked Up To Be
Top Ten Fasting Myths Debunked
http://www.leangains.com/2010/10/top-ten-fasting-myths-debunked.html
hou er rekening mee dat dit totaal niet lijkt op vasten zoals dat bij if gebeurt, bij if mag je gewoon drinken enzo. bovendien tel je bij if calorieen, hier niet.Leuk leesvoer, ik zou je karma geven maar moet eerst verdelen.
hou er rekening mee dat dit totaal niet lijkt op vasten zoals dat bij if gebeurt, bij if mag je gewoon drinken enzo. bovendien tel je bij if calorieen, hier niet.
nee, bij dat domme artikel dat espi post.En bij hier bedoel je ?
Warior diet ?
Eat-stop-eat ?

sorry, verkeerd gelezen idd
Dat heb ik zelfs niet gelezen, ik heb het over het stuk van Martin.

Ik sprak vandaag een Rus in de gym. Hij deed 1 keer in de week, niets eten op een rustdag. Ze doen dit veel in Rusland zei die.
Dus 's avonds at hij voor het laatst. De volgende hele dag blijven drinken en 's avonds begon hij weer met eten.
Heeft iemand dit ook ooit gedaan, of is dit too much?
Zoek maar eens op Brad Pilon en eat-stop-eat.
(die doet dat 2 keer in de week)
Als ik dan om 18.00 ga eten, moet ik dan nog alles naar binnen werken wat ik op een dag niet gegeten heb?
voor mij werkt het nog steeds perfect en voel me er heerlijk bij
ik ontbijt al tijden niet meer en voel me er goed bij
doe dit al vanaf de zomer ik had een poos geleden geprobeert te eten in de ochtend en ik was de uren erna doodmoe snap niet warom beetje zelfde gevoel waneer je savonds eet en dan helemaal wegdommelt op de bank.
Als ik pas om 12:00 eet heb ik dit dus niet.