MuscleMeat

Sticky Intermittent fasting

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben er zelf nog niet helemaal uit wat ik wil bereiken. Laatste tijd wel wat vet gegained maar eigenlijk ook niet getraind. Dus ik denk dat cutten nu is wat ik wil zodat ik vanaf een relatief schone basis lean kan gaan gainen icm IF.

goed plan

Is op niet KT dagen het dan verantwoord om op 600 kcal onder onderhoud te gaan zitten?(2600 is ook al best een opgave om binnen 8 uur naar binnen te harken imo)

Sure.

Zoals je ziet zit ik nu op bijna 3k terwijl mn onderhoud op 3250 kcal ligt. En dus wanneer ik op KT meer eet, laat zeggen 3500. Waarmee moet ik mn huidige schema dan in godesnaam aanvullen?

Bijlagen

• Topic Starter Topic Starter
Schoonvoedsel 500kcal is best een uitdaging imo zeker in dat timeframe./

Laatst bewerkt:
Overblijfsel van de indoctrinatie I guess maar dan is het wel makkelijk om 500kcal te pakken :)

Zo vandaag nog even het laatste proviand gehaald voor morgen...vandaag ook begonnen met fasten vanaf 20:00(feed is vanaf 12:00 weer) zodat het morgen gelijk al een volwaardige dag is. Ben benieuwd!

Zo nu is het voedertijd! Geen last gehad van de fasting, enorme focus dat wel!

Ik zit nu op dag 3, gaat erg lekker alleen heb wel rare side :P Normaal ben ik niet zo gek vrolijk maar de laatste 3 dagen echt op het zieke af! Vrolijk, blij, positief en vaak lachen tevens ook grotere pupillen :roflol:

Ik heb eens eat-stop-eat principe toegepast, gewoon 24 uur niks vreten. In het begin gaat het wel, maar dan krijg je opeens honger. Toch volgehouden, moet zeggen dat ik vandaag toch een mega focus had op het werk. Gewoon een kop koffie, een kop groene thee en knalmuziek in je oren, ik ging als een speer met een concentratie, niet te zacht.

Ik denk dat ik iedere zondag in ieder geval zo'n 24 uur niks eten doe. Zaterdag is mn junkdag, als ik IF nog goed herinner zou fasten na een junkdag juist een mega effect moeten hebben (had iets met leptine te maken ofzo?).

Met welk dieet volgen jullie het IF patroon?

Naar aanleiding van alle positieve verhalen ben ik er ook mee begonnen. Ik eet 4 dagen per week volgens IF en 3 dagen normaal (trainingsdagen en/of bij een vroege dienst).

Ik merk dat ik op de IF dagen soms maar 50% van het aantal calorieën haal (daarom doe ik het ook niet op de trainingsdagen) en dat ik toch sneller iets extra's neem, vooral omdat dat ongezonde verder geen effect heeft.

Hebben jullie dat ook en is dat gewoon een kwestie van doorzetten en wennen? (natuurlijk, discipline, die had ik ook al bedacht en dat gaat me ook wel lukken, ben alleen benieuwd of anderen dat ook hebben)

Het is af en toe gewoon proppen :P Mijn laatste maaltijd is caseine shake+50gr walnoten+broodjes pindakaas. Gewoon eten ;)

Met welk dieet volgen jullie het IF patroon?

ik eet wat ik normaal ook gewoon eet
maar dan 5 maaltijden ipv 6 en iets groter

1- 12u
2- half 2 ~
3- half 4 ~
4- half 6 - 6u ~
5- half 7 - half 8 ~

zit nu op 1 week en 6 dagen om precies te zijn :p

Laatst bewerkt:
ik hetzelfde schema :)

Ik heb op woensdag mijn niet eet dag. Ik begin pas om 18.00u te eten.
Alleen is dit wel goed voor de spiergroei die ik de dag ervoor hebt getrained. Krijgen ze genoeg voeding binnen om te kunnen groeien?

Ik heb op woensdag mijn niet eet dag. Ik begin pas om 18.00u te eten.
Alleen is dit wel goed voor de spiergroei die ik de dag ervoor hebt getrained. Krijgen ze genoeg voeding binnen om te kunnen groeien?
Je bedoelt een beetje volgens eat-stop-eat? Kan goed, alleen ik zou niet al te intensief bezig zijn op zo'n dag, en de laatste maaltijd van de vorige dag extra veel eiwitten (bv gewoon een halve kilo kip ofzo). Dan moet het wel goed gaan hoor.

Terug
Naar boven