Heb uren gezocht, maar niet gevonden. Wel raar, want ben vast niet de enige. Of misschien past IF wel niet bij deze (erg gewone) levensstijl en kan ik daarom niet het antwoord vinden op het combineren van IF met een '9-to-5-baan'.
Mijn 16h vast-window 20:30 - 12:30.
- Ontbijt sla ik over.
- Eten 12:30 (dit kan niet anders, we eten gezamenlijk op het werk en achter de werkplekken eten is geen optie)
- Avondmaal rond 19:00
- Trainen rond 20:00, soms 21:00 bij overwerk
Als ik thuiskom heeft mijn vriendin al gekookt voor me (I know..

) en we eten altijd gezellig samen.
Klaar met eten rond 19:45, daarna klaarmaken voor de training.
Probleem is alleen, na de training kan ik niets meer eten, want het is inmiddels 20:30 geweest. Zou echt dolgraag na de training nog eten, want algemeen bekend dat met IF je grootste maaltijd na de training 'moet' zijn.
Of ik moet met haar samen een kleine maaltijd eten (zodat we wel samen eten) en na het trainen de rest/grote maaltijd. Maar dan is het dus ook al 20:30 geweest. Snap ook IF niet op de minuut neerkomt, maar in dit geval is het 1 a 2 uur wat het afsnoept van mijn vast-tijd als ik toch na het trainen eet.
Ik dacht dat IF perfect was voor mij was, want ik kan op mijn werk niet ~6 gezonde maaltijden eten, maar natuurlijk wel vasten tot 12:30, wat ik nu ook doe.
Iemand in dezelfde situatie? Iemand tips hoe dit op te lossen, of gewoon na de training inderdaad niks meer eten en de resultaten afwachten?
Ik train overigens nu 10 weken lang 4 tot 5 keer per week met een uitgedacht schema (streven is 5). Motivatie is er dus zeker, probleem is nu de juiste aansluiting vinden w.b.t. voeding.
Ben trouwens nieuw hier, hoi! En thanks voor dit mooie forum (waar ik al tijden 'lurk')!