DJR89
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 653
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 80kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bulken op 16%? Moet je zelf weten, denk ik. Succes though.
Even mezelf verder verdiept.
Mijn planning:
Rustdag: 307,1 gram Carbs // 183,5 gram Proteine // 136,5 gram Fat (+10%)
Workout: 196 gram Carbs // 245,1 gram Proteine // 29,2 gram Fat (-30%)
Als we de calculator mogen geloven duurt het ongeveer 6 weken tot de 9,5%. Ben benieuwd ..
Lijkt mij eigenlijk niet. In de calculator word aangegeven dat het in een periode van 6 weken te halen valt, pas ik het andersom toe (-30% op rust en +10 op trainingsdagen), duurt het wel een jaar.
Eigenlijk ook wel logisch, je vermindert je koolhydraten en vet drastisch op 5 dagen (trainingsdagen), je eiwitten houd je hoog. De andere 2 dagen in de week 2kg * bodyweight eiwitten en je koolhydraten en vetten bij vullen.
Correct me if im wrong![]()
? Ben bezig met maaltijden samen te stellen, wil graag weten of ik de juiste aanpak heb.Duurt het dan niet heel erg lang om je vet kwijt te raken? En met heel lang bedoel ik ook héél erg lang. -30 op trainingsdagen en +10 dagen op rustdagen, met genoeg eiwitten, 75/25 & 50/50 carb/fat verhouding niet effectief?
Probably 5 daagse splitschema. Ik weet dat -30% wel veel is. Alleen als je genoeg eiwitten, en 75/25 carbs/vetten neemt, zou dat kunnen?
Edit: zaterdag is meestal een 'extra' training (vijfde trainingsdag). Misschien die dag eten als een rustdag? 50/50 carbs/fat
Advies is (dacht ik) Om in de cut trainingen te beperken tot twee, max drie per week
) halen.Over het algemeen wordt dit aangeraden:
10/20% van je voeding pre workout (en dan zoveel mogelijk 1 uur voor je training). De rest van je voeding verdeeld over 2 maaltijden na je training.
Wat ik persoonlijk heb ondervonden, dat het toch niet helemaal ideaal is. Ik eet nu gewoon wat vaker, past beter bij m'n dagroutine.
Over het algemeen wordt dit aangeraden:
10/20% van je voeding pre workout (en dan zoveel mogelijk 1 uur voor je training). De rest van je voeding verdeeld over 2 maaltijden na je training.
Wat ik persoonlijk heb ondervonden, dat het toch niet helemaal ideaal is. Ik eet nu gewoon wat vaker, past beter bij m'n dagroutine.
Dus toch zoveel mogelijk er na? Ik train redelijk laat maar zou ik dan mijn vast window ook kunnen houden van 22:00 - 15:00 ofzo. Zou voor mij iig heel wat praktischer zijn en dan op zaterdag gewoon normaal eten. Zou niet uit moeten maken lijkt me.
Als jij om 20:00 trainde zou je avondeten je eerste meal zijn, en dan tot in de nacht doorvreten. Niet ideaal naar mijn idee.