Walterhwhite
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 69kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben zelf ook begonnen een week geleden met het volgen van leangains/IF, en kon nergens vinden welke vormen van koolhydraten je nou het beste kon nemen (of mn engels is drama) koolhydraten met hoge of lage GI, alvast bedankt
Ik eet voornamelijk low GI carbs (havermout, penne) omdat ze voor betere verzadiging zorgen, maar ik ben totaal niet bang voor suikers. Ik vreet echt veel honing, belachelijk lekker en gezond. Dat helpt ook om aan mijn macro's te komen: op trainingsdagen zit ik zo rond 600g kh.
Aha oke, maar boeit in principe dus niet zo erg of het nou hoog of lage GI carbs is. En wat doe jij met ontbijt? wacht je op rustdagen tot avond met je carbs of neem je die ook al met je eerste maaltijd? Ik neem meestal als eerste maaltijd 80 gr eiwit, 50 gr vet, zo min mogelijk carbs. En dan in de avond mijn carbs.
Mijn ervaringen tot nu toe zijn wel goed, weinig honger. Maar heb veel moeite om met 'clean' voedsel mn macros te halen. Dus ga toch maar wat meer suikers ertegen aan gooien.
Los van IF, merk ik toch dat ik enorm bloat bij carbs en probeer ik het gros van mijn carbs uit groenten en fruit te halen (waardoor ik uiteindelijk ook aan weinig carbs zit).
Iemand hier die 24-uurs fasts heeft gedaan, maar dan meerdere dagen per week?
Hoe deelden jullie de fast- en trainingsdagen in?
Iemand hier die 24-uurs fasts heeft gedaan, maar dan meerdere dagen per week?
Hoe deelden jullie de fast- en trainingsdagen in?
Ik heb er tot nu toe nog geen problemen mee gehad en bevalt me prima IF, alleen is mijn eerste maaltijd altijd even zoeken, want moet grootste maaltijd zijn alleen wennen om dan gelijk een vet vleesje erin te gooien of een visje. Heeft iemand nog wat suggesties? Ik doe nu zelf : Groente, fruit, Eieren, en dan meestal vet vlees of een vette vis (hiervoor zoek ik eigenlijk nog vervanging) zou een shake voor de eiwitten en dan bv walnoten of kokosolie (door thee) een goede vervanging zijn?
Of wat doen jullie als jullie calorieën over hebben om je macros te halen?
Op dit moment heb ik 5 dagen stage in de week en ben ik aardig aan het bulken. Nog deels sprake van IF met een window van 11-12 uur. Van 11:00-22:00/23:00.
Mijn resultaten bij het bulken op IF (gevast trainen) zijn erg tegengevallen. Ik at toch ruim boven mijn behoefte maar ik had weinig progressie. Als je echt massa wil pakken is mijn advies wel te eten voor je training. Het gaat nu ook een stuk beter. Voor afvallen is IF wel een heerlijke manier van eten.
Simply put, intermittent fasting and bulking do not go together
Die bron heeft echt 0 onderbouwing.
Yes ^^ Ik heb zeker wel gains gemaakt en het is heerlijk trainen geweest. (fasted)
Het enige nadeel van IF is dat je dan in korte tijd heel veel moet eten, maar dat hoor je intussen wel te weten