eatsleepsquat
Cool Novice
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kleine kick, ben er sinds vandaag ook mee begonnen. Voel me nu wel wat licht in mijn hoofd. Is flink wennen.
Mijn "window" ligt van 12:30 tot 20:30 (train altijd om 18:15).
Hoezo tot 4 uur 's nachts volgens jou?Ben nu bezig met een cut, maar als ik mijn behaalde vetperc. behaald heb wil ik dit wel gaan proberen, maar ik train gewoon altijd rond 20:00 hoe moet ik dit dan invullen? Ik blijf 's nachts uit mezelf al lang op, dus ik zou tot 1 uur voor de training (20:00) en tot 4 uur 's nachts moeten eten?
Tijdsspanne van 8 uur waar je training tussen valt.
En in die 8 uur is het dan wel de bedoeling dat je voeding verdeelt? Eet je boven/onder je onderhoud, ligt er aan wat je doelen zijn zeker? En hoe zit het met de EKV verhoudingen, ik vind dat leangains blog niet echt heel duidelijk..
Ben nu bezig met een cut, maar als ik mijn behaalde vetperc. behaald heb wil ik dit wel gaan proberen, maar ik train gewoon altijd rond 20:00 hoe moet ik dit dan invullen? Ik blijf 's nachts uit mezelf al lang op, dus ik zou tot 1 uur voor de training (20:00) en tot 4 uur 's nachts moeten eten?
True, echter zou ik wel eventjes uitkijken mbt carbs, hoe er op reageert. Ik zelf had vrij snel dat ik echt duf werd en alles. Nu is dat niet zo erg als dat vlak voor het slapen is, maar dat was bij mij meestal niet zo.EKV is niet anders dan anders. Alleen de uren waarop je eet.
maaltijd voor de training.
Big ass maaltijd NA de training
Maaltijd voordat je gaat slapen.
van 16:00 tot 23:00 kan ook prima hoor
En in die 8 uur is het dan wel de bedoeling dat je voeding verdeelt? Eet je boven/onder je onderhoud, ligt er aan wat je doelen zijn zeker? En hoe zit het met de EKV verhoudingen, ik vind dat leangains blog niet echt heel duidelijk..
Kan het zijn dat if de oorzaak is van hoofdpijn? Daar had ik gisteravond last van namelijk.