XXL Nutrition

Sticky Intermittent fasting

Ik ben droger geworden dan ooit door IF. Ben best "chubby" van mezelf (vroeger 25% vp). Ik zit nu hele jaar door tussen de 6% en 10%. Met IF is het ook gemakkelijk te onderhouden ;)

Ik ben droger geworden dan ooit door IF. Ben best "chubby" van mezelf (vroeger 25% vp). Ik zit nu hele jaar door tussen de 6% en 10%. Met IF is het ook gemakkelijk te onderhouden ;)
Wauw top man, goed bezig! Dat heb ik zelf ook echt een tijd gehad. maar sinds een jaar echt goed met training en voeding begonnen. En zit nu rond 12%, en sinds gister ben ik iF gaan doen! Nog tips? Is jou training ook speciaal aangepast er op ?

Nice. Voor KT doe ik HIT, kort en krachtig. (anderen concentreren op kracht, ik op massa) Verder de meeste carbs na je training en wat hoger in vet op rustdagen.

Succes!

Nice. Voor KT doe ik HIT, kort en krachtig. (anderen concentreren op kracht, ik op massa) Verder de meeste carbs na je training en wat hoger in vet op rustdagen.

Succes!
Thanx !

Waarom doe je HIT voor je KT? en hoelang ? vroeg deed ik altijd HIIT cardio na mijn trainingen.

HIT = High Intensity Training. HIIT is voor cardio..

Ik train 4x per week 60-80 minuten.

IF is niet alleen gemak, maar geeft ook bijvoorbeeld een positief effect op je hormoon huishouding. Er zit meer achter ;)

Sure. Zoals ik zei, er zitten voordelen aan IF. Maar buiten het gemak merk je van dag tot dag geen positief effect hiervan.

Als er geen kcals in zitten is het goed

Ik had nog een vraag over gebruik van groene thee. Van pickwick zit er 0 kcal in zeggen ze maar ik heb nu ook Green tea drink van Body en fit shop.
http://www.bodyenfitshop.nl/afslanken/groene-thee-extract/body-en-fit-superfoods/green-tea-drink/
Maar mag ik dit ook gebruiken tijdens het fatsen, of is het beter dit niet te nemen tijdens het vasten maar tijdens de maaltijden?
Nee, niet tijdens het vasten nemen. Het bevat koolhydraten, iets wat je volgens mij niet wil in je vastenperiode :)

Nee, niet tijdens het vasten nemen. Het bevat koolhydraten, iets wat je volgens mij niet wil in je vastenperiode :)
Kijk top, hier heb ik wat aan!
Tevens het product is echt supeer zoet is het lekkerder om het als ice tea te drinken?

---------- Toegevoegd om 22:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:11 ----------

Sinds 2 dagen volg ik IF, ik hou alles bij en dat is te lezen in mijn Log. (zie link)

http://forum.dutchbodybuilding.com/f253/intermittent-fasting-log-nigel-365432/#post8479524

Heb een kleine vraag..

kan je je windows verplaatsen?
Op maandag en dinsdag bijvoorbeeld train ik om 22.00 pas.

Dan zou ik een window van 16.00 tot 00.00 plannen.

En op woensdag t/m vrij train ik om 18.00.

Dan zou ik mijn window van 12.00 tot 20.00 plannen

is dit mogelijk ?

En is dit eigenlijk wel te doen?

Laatst bewerkt:
Heb een kleine vraag..

kan je je windows verplaatsen?
Op maandag en dinsdag bijvoorbeeld train ik om 22.00 pas.

Dan zou ik een window van 16.00 tot 00.00 plannen.

En op woensdag t/m vrij train ik om 18.00.

Dan zou ik mijn window van 12.00 tot 20.00 plannen

is dit mogelijk ?

En is dit eigenlijk wel te doen?

Nee. Als je dat doet verlies je al je gains..

Ben zelf ook een groot fan van IF en dit heeft me wel degelijk geholpen om droger dan ooit te worden.

Daarbij is het gewoon ook een stuk makkelijker (Ik was een rasechte "elke 2 uur eiwit stresskip)

Ik ben van plan om ook LeanGains te gaan proberen in mijn cut. Ik heb me ingelezen en ik wil vragen aan jullie om te controleren of ik het goed begrepen heb en in de juiste richting zit.

Training:
4 x pw Upper/Lower split icm RPT training verdeeld over maandag, woensdag, vrijdag zaterdag. Focus op compounds, tussen 2-6 en evt 8 reps. Aangevuld met assistance oefeningen. Denk aan Deadlift, squat, Bench Press, Fly, Row, Pullup, Side raise, tri extensions, bi curls. 3-2 sets per oefening.
Voeding:
Eiwitten uit vlees/vis/eieren/kwark/whey
Carbs uit rijst/oats/aardappelen/groente/fruit/honing
Vetten uit ei/olijfolie/pindakaas/evt noten
Trainingsdag:
3400 kcal (10% boven onderhoud)
225 protein
475 carbs
60 fat
Rustdag:
2400 kcal (20% onder onderhoud)
225 protein
150 carbs
110 fat

Kcal zijn berekend met de IF calculator. Met -20%/+20% zit ik vanwege 4 workouts per week te hoog in KCAL over deze periode. Vandaar +10% op trainingsdagen.

Doel:
Spiermassa behouden, vet verliezen. 10% op 80kg is streef, momenteel 13-14% op 84kg.

Good to go?

ziet er goed uit, probeer het zou ik zeggen :)

Terug
Naar boven