Fitness Seller

Sticky Intermittent fasting

Hmm die recomp lijkt me eigenlijk wel intressant. Denk dat ik die is ga proberen, ben nu aan het einde aan het komen van een hele lange cut (22kg verloren) en denk dat die recomp wel goed is voor mij. Hoop zo mijn oude spiermassa weer te krijgen met minimaal aanzet van vet!

Herstelvermogen is ook gewoon veel groter bij -20 / +20 of enige andere vorm van een tekort op rustdagen en een teveel op traindagen. Ik doe nu zelf -30 / +10-15 met 4 traindagen in de week en het gaat enorm goed qua kracht. Ik volg nog steeds het wendler krachtprogramma en hoop over een week al mn 1RM lifts gewoon 2.5kg omhoog te gooien. Kracht gainen en behouden blijft het belangrijkst in de cut/recomp. Zeker als je merkt dat je ook droger wordt.

Herstelvermogen is ook gewoon veel groter bij -20 / +20 of enige andere vorm van een tekort op rustdagen en een teveel op traindagen. Ik doe nu zelf -30 / +10-15 met 4 traindagen in de week en het gaat enorm goed qua kracht. Ik volg nog steeds het wendler krachtprogramma en hoop over een week al mn 1RM lifts gewoon 2.5kg omhoog te gooien. Kracht gainen en behouden blijft het belangrijkst in de cut/recomp. Zeker als je merkt dat je ook droger wordt.

Maar als je echt voor massa gaat dan kan je ook goed gaan op -20/+20 toch? Of zie ik dat verkeerd?

Maar als je echt voor massa gaat dan kan je ook goed gaan op -20/+20 toch? Of zie ik dat verkeerd?

Echt voor massa gaan dan zou ik eerder een surplus op alle dagen hanteren. The good comes with the bad. Je zal dan ook zeker meer vetmassa krijgen maarja zo maximaliseer je wel de gains. Ik vraag me inderdaad af waar het optimum ligt: de meeste spiermassa winst met de minste vetmassa winst. Ik denk dat dit voor iedereen anders ligt. Met afvallen precies hetzelfde: de minste spiermassa verlies met het meeste vetverlies.

Hebben anderen ook last van een stink adem 's ochtends in de vast?

om 6.00 poets ik mijn tanden, voor het werk maar na een paar uur + koffie, stink ik soms gewoon uit me bek.. dat wil je gewoon niet. kauwgom heb ik een hekel aan en kan ook niet echt op me werk.

Zijn er nog anderen die dit ervaren? tips naast het tandenpoetsen/kauwgom?

haha ik ga ook even googlen.. maar ja tis een forum.. small talk..

ps: ketose komt voor op websites. kan het lichaam al in ketose zitten na zo'n 14 uur? (elk lichaam is anders natuurlijk)
Dit zou een minder prettige adem kunnen veroorzaken.

Laatst bewerkt:

om 6.00 poets ik mijn tanden, voor het werk maar na een paar uur + koffie, stink ik soms gewoon uit me bek.. dat wil je gewoon niet. kauwgom heb ik een hekel aan en kan ook niet echt op me werk.

ps: ketose komt voor op websites. kan het lichaam al in ketose zitten na zo'n 14 uur? (elk lichaam is anders natuurlijk)

Geen koffie, water drinken de hele dag, 3x per dag tanden poetsen. clean eten ;)

Geen koffie, water drinken de hele dag, 3x per dag tanden poetsen. clean eten ;)

geen koffie.. no way :O
ik drink de hele dag genoeg water. makkelijk 2 a 2,5L (naast koffie en savonds thee)
tandenpoetsen op me werk? :P
ik eet doordeweeks 95% clean

Tja van koffie ga je gewoon stinken.., doe je weinig aan.

Niet helemaal waar. Ik drink meerdere bakjes per dag en heb gewoon een frisse adem.

denkje ;P

maarem ik heb ook nooit ondervonden dat ik "stink" van koffie, maar zodra ik vast en pas om 12.00 eet, heb ik ervoor dus soms gewoon een ochtend adem.. ook al poets ik me tanden.

wicked

denkje ;P

maarem ik heb ook nooit ondervonden dat ik "stink" van koffie, maar zodra ik vast en pas om 12.00 eet, heb ik ervoor dus soms gewoon een ochtend adem.. ook al poets ik me tanden.

wicked

Haha idd denkje. Misschien even je tong tussendoor poetsen ofzo. Ik kan gelukkig kauwgom kauwen.

---------- Toegevoegd om 12:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:30 ----------

Moet kunnen. Ik denk vooral dat het moeilijk gaat worden om echt precies die -20/+20 te krijgen. Maar dat is raden, want ik heb t nog nooit geprobeerd.

Haha idd denkje. Misschien even je tong tussendoor poetsen ofzo. Ik kan gelukkig kauwgom kauwen.

---------- Toegevoegd om 12:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:30 ----------

Moet kunnen. Ik denk vooral dat het moeilijk gaat worden om echt precies die -20/+20 te krijgen. Maar dat is raden, want ik heb t nog nooit geprobeerd.

Je hebt gelijk, ik zie nog wel wat ik doe zal eerst ervoor zorgen dat ik mooi droog sta dan is het begin al gemaakt.

Stook je ook en poets je goed je tandvlees?
Heeft namelijk niks met IF te maken.

Of je moet idd echt een stinkadam hebben maar dan ligt het aan wat je de dag ervoor gegeten hebt.

Als ik niet eet, stink ik ook.

Ook echt last van droge mond dan, ondanks het vele water

Dus als ik zeg dat ik niet uit mn mond stink, zeggen jullie dat het wel zo is.

Sterk dit.

geen koffie.. no way :O
ik drink de hele dag genoeg water. makkelijk 2 a 2,5L (naast koffie en savonds thee)
tandenpoetsen op me werk? :P
ik eet doordeweeks 95% clean

waarom geen koffie? vind je het lekker of doe je het voor de caffeine?

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.056
Tja, of je uit je mond stinkt is niet iets wat je zelf kunt bepalen. Dat is nu eenmaal de mening van andere mensen.

Ja, maar de mensen om mij heen durven het gelukkig gewoon te zeggen als ik uit m'n mond stink. Op een enkele keer na hoor ik dat nooit, dus dan zit het wel goed lijkt me.

Het is gewoon onzin dat je van koffie per definitie uit je bek gaat stinken. Bij deze ga ik er dan ook nog één halen.

Nee koffie is gewoon lekker, vind de cafeïne ook wel prettig jaa.

Ik lees dat het ook kan komen van ontstoken tandvlees.. toch maar weer stoken dan.
Vind tandenpoetsen eigelijk altijd genoeg..
die holbewoners deden toch ook nooit aan stoken denk ik dan (a)
Ja ik weet dat we nu een heel ander eetpatroon hebben.

Die holbewoners roken dan ook zo lekker fris!

Hoe belangrijk is de verhouding tussen eiwitten/koolhydraten/vetten als je IF doet? Ik wil het principe graag gaan toepassen, maar ik wil tegelijkertijd het aantal koolhydraten tot een minimum beperken. Kan dat? Doel is cutten.

Ik eet nu maximaal 70 gram koolhydraten per dag. Het overgrote deel daarvan bestaat uit suikers (zo'n 45 gram uit kwark, en hier en daar nog wat uit fruit, groente en whey).

Terug
Naar boven