- Waardering
- 75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geef ik je opzich gelijk in. Ken niemand die IF doet op hoog niveau. Waarom dit zo is weet ik niet. Misschien een taboe dat niet doorbroken wordt?

Geef ik je opzich gelijk in. Ken niemand die IF doet op hoog niveau. Waarom dit zo is weet ik niet. Misschien een taboe dat niet doorbroken wordt?

Nou ik denk dat als je er simpel naar kijkt, er veel betere manieren zijn om af te vallen en massa te behouden/winnen.
Waow, het doet pijn in me ogen om hier naar te kijken.
Pro's doen geen intermitted fasting omdat ze steriods gebruiken?![]()
Tuuuurlijk, trust me, probodybuilding draait alleen maar om dieeten.

Natuurlijk is het anders als er AAS bij betrokken is. Maar even natty gesproken; voor het aankomen van massa is IF echt niet optimaal. Ik heb hier zelf ook ervaring mee. Maar voor afvallen is dit toch echt een ander verhaal. Als je je kracht kan behouden in een cut terwijl je IF doet (en misschien fasted traint) lijkt me dat genoeg reden om IF te hanteren.
Ik zeg niet dat je deze resultaten niet kan behalen zonder IF: maar de gemakkelijkheid en ruimte voor cheat/junkfood is bij IF gewoon veel groter > meer flexibiliteit in je leven > uiteindelijk op lange termijn veel beter vol te houden.
"The decent method you follow is better than the perfect method you quit"

Ja makkelijk is het zeker. En inderdaad het beste dieet is een dieet die je vol kan houden.
Nu heeft dat weer met discipline te maken![]()
Tijdens bulk vergroot ik mijn feeding window, verder is het een kwestie van wennen om grote hoeveelheden in 1x te eten, gewoon rustig opbouwen en afbouwen. Dan kan het ook niet te snel gaan![]()

Iemand die Reverse Pyramid Training doet i.c.m. met IF(cut)?. Heb het volgende schema opgesteld, benieuwd of dit goed is of alweer te veel. Kan eventueel 1x borst, rug en benen er uit halen.
Schema:
Maandag:
Deadlift (RPT)
Weighted Chins (RPT)
T-bar (4x8)
SM Shrugs (4x15)
Woensdag:
Benchpress (RPT)
Weighted Dips(RPT)
Incline Flyes (4x8)
Hanging leg raises (3x12)
Vrijdag:
Squat (RPT)
OverHead Press (RPT)
Lunges (4x8)
Calf raise (4x15)
Iemand die Reverse Pyramid Training doet i.c.m. met IF(cut)?. Heb het volgende schema opgesteld, benieuwd of dit goed is of alweer te veel. Kan eventueel 1x borst, rug en benen er uit halen.
Schema:
Maandag:
Deadlift (RPT)
Weighted Chins (RPT)
T-bar (4x8)
SM Shrugs (4x15)
Woensdag:
Benchpress (RPT)
Weighted Dips(RPT)
Incline Flyes (4x8)
Hanging leg raises (3x12)
Vrijdag: